{
"id": 522665,
"slug": "101-beinvloedingstechnieken-de-ultieme-brainhacks-die-jouw-omzet-en-conversie-verhogen-nicol-tadema",
"nstc": null,
"title": "101 be\u00efnvloedingstechnieken - De ultieme brainhacks die jouw omzet en conversie verhogen",
"subtitle": null,
"collection_title": null,
"collection_part_number": null,
"annotation": null,
"description": "Stel je eens voor dat...\n\n\u2713 1 extra, kort zinnetje bij je aanbod 10 keer meer omzet oplevert\n\n\u2713 1 vraag aan jouw collega zorgt voor 500% meer productiviteit\n\n\u2713 een glimlach jouw verkoopcijfers verdrievoudigt\n\nOok jij kunt deze resultaten behalen. In 101 be\u00efnvloedingstechnieken ontdek je de wetenschappelijk bewezen methodes die top-performers dagelijks gebruiken.Of je nu ondernemer, commercieel professional of marketeer bent: elk hoofdstuk geeft je concrete technieken die je direct kunt toepassen.\n\nKlaar om je resultaten naar het volgende niveau te tillen?\n\n\u2018Met dit boek heb je een gereedschapskist vol be\u00efnvloedingstechnieken in handen om je omzet en conversie enorm te verhogen\u2019 - Bas Wouters, co-founder en global CEO Cialdini Institute en auteur van Online invloed\n\n'Een must read. Voor iedereen die wil doorgronden dat het allemaal belangrijk is; wat je zegt, hoe je het zegt en wanneer je het zegt. Of schrijft! Minstens 2 keer lezen! Voer voor de fijnproever!'- Richard van Kray, CCO en public speaker, De Klantbetekenaar\n\nDit boek laat je zien dat be\u00efnvloeden geen glad salestrucje is, maar simpelweg begrijpen hoe mensen beslissen, zodat je \u2013 zonder gedoe en zonder jezelf te verliezen \u2013 slimmer communiceert, meer impact maakt en moeiteloos de juiste klanten aantrekt.'- Muri\u00ebl Versluis, mede-eigenaar en business consultant Game Changer Academy\n\n'Nicol Tadema schreef de Wikipedia van conversiehacks. Dit is een ongelooflijk leuk en rijk boek, waar je ook nog eens veel van opsteekt.' - Erwin Wijman, journalist, schrijver en spreker\n\nNicol Tadema deelt haar kennis over be\u00efnvloeding met resultaatgerichte ondernemers, sales- en marketingprofessionals. Het doel? Resultaten verbeteren. Eerder zette zij haar expertise in voor organisaties zoals het Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat, het Rijksmuseum en Royal Schiphol Group. Nicol schreef eerder al 4 boeken, waaronder De 7 magische woorden. Naast spreker en auteur is zij Cialdini Certified Coach, Ethical Influence Practitioner en Online Influencer.",
"imprint": null,
"language_code": "dut",
"original_language_code": null,
"page_count": 296,
"duration_seconds": null,
"publication_date_first": "2025-01-01",
"publication_date_latest": "2025-01-01",
"cover_url": null,
"editions": [],
"ratings_count": 0,
"read_count": 0,
"review_count": 0,
"favorite_count": 0,
"reading_status_read_count": 0,
"reading_status_reading_count": 0,
"reading_status_want_to_read_count": 0,
"rating_average": null,
"ratings_distribution": {
"1": 0,
"2": 0,
"3": 0,
"4": 0,
"5": 0
},
"created_at": "2025-09-19T14:40:31+00:00",
"updated_at": "2025-10-29T00:43:38+00:00",
"publisher": {
"id": 280,
"slug": "boom-uitgevers-amsterdam",
"name": "Boom uitgevers Amsterdam",
"created_at": "2025-09-19T12:27:31+00:00",
"updated_at": "2025-09-19T15:13:25+00:00"
},
"contributors": [],
"genres": [],
"subjects": []
}