Unbidan
Acme Inc.
            {
    "id": 372373,
    "slug": "agile-marketing-adrie-dolman",
    "nstc": null,
    "title": "Agile Marketing",
    "subtitle": null,
    "collection_title": null,
    "collection_part_number": null,
    "annotation": null,
    "description": "Organisaties moeten in dit digitale tijdperk snel kunnen inspelen op steeds sneller veranderende markten. Dat vraagt om nieuwe manieren van marketing. In plaats van lange ontwikkeltrajecten en big-bang campagnes, gaan we experimenteren en empirische data verzamelen waarmee we de ideale proposite en communicatie voor het moment leveren en aanpassen. Dit vereist veel van de teams die verantwoordelijk zijn voor het ontwikkelen en onderhouden van wendbare strategie\u00ebn, proposities, kanalen en communicatie. Uiteindelijk telt \u00e9\u00e9n doel: het leveren van de hoogste customer value, in de kortste time to market en met het laagste risico op verspilling of marktfalen. Agile Marketing laat aan de hand van praktische handvatten zien hoe je kan werken aan validated learning, met een levende visie, aanpasbare strategie en pro-actief stakeholder management. Hoe je de waardepropositie doorlopend vernieuwt en vermarkt en hoe je door diverse soorten feedback telkens sneller en beter kan leveren. Dit boek is geschreven voor marketingmanagers, propositiemanagers, productmanagers, (digital) marketeers en strategisch verantwoordelijke bestuurders. ",
    "additional_content": null,
    "bestseller_60": null,
    "imprint": null,
    "language_code": "dut",
    "original_language_code": null,
    "page_count": 200,
    "duration_seconds": null,
    "publication_date_first": "2016-01-01",
    "publication_date_latest": "2016-01-01",
    "cover_url": null,
    "editions": [],
    "ratings_count": 0,
    "read_count": 0,
    "review_count": 0,
    "favorite_count": 0,
    "reading_status_read_count": 0,
    "reading_status_reading_count": 0,
    "reading_status_want_to_read_count": 0,
    "rating_average": null,
    "ratings_distribution": {
        "1": 0,
        "2": 0,
        "3": 0,
        "4": 0,
        "5": 0
    },
    "created_at": "2025-09-19T13:32:08+00:00",
    "updated_at": "2025-11-11T00:30:31+00:00",
    "publisher": {
        "id": 1826,
        "slug": "adformatie-groep",
        "name": "Adformatie Groep",
        "created_at": "2025-09-19T12:42:29+00:00",
        "updated_at": "2025-09-19T15:03:36+00:00"
    },
    "contributors": [],
    "genres": [],
    "subjects": [],
    "tags": [],
    "campaigns": []
}
        

Agile Marketing

ID 372373
Slug agile-marketing-adrie-dolman
Contributors
Annotation
Description Organisaties moeten in dit digitale tijdperk snel kunnen inspelen op steeds sneller veranderende markten. Dat vraagt om nieuwe manieren van marketing. In plaats van lange ontwikkeltrajecten en big-bang campagnes, gaan we experimenteren en empirische data verzamelen waarmee we de ideale proposite en communicatie voor het moment leveren en aanpassen. Dit vereist veel van de teams die verantwoordelijk zijn voor het ontwikkelen en onderhouden van wendbare strategieën, proposities, kanalen en communicatie. Uiteindelijk telt één doel: het leveren van de hoogste customer value, in de kortste time to market en met het laagste risico op verspilling of marktfalen. Agile Marketing laat aan de hand van praktische handvatten zien hoe je kan werken aan validated learning, met een levende visie, aanpasbare strategie en pro-actief stakeholder management. Hoe je de waardepropositie doorlopend vernieuwt en vermarkt en hoe je door diverse soorten feedback telkens sneller en beter kan leveren. Dit boek is geschreven voor marketingmanagers, propositiemanagers, productmanagers, (digital) marketeers en strategisch verantwoordelijke bestuurders.
Bestseller 60
Genres
Subjects No subjects available
NSTC
Publisher Adformatie Groep
Imprint
Language dut
Page count 200
Duration
Publication date first 2016-01-01
Publication date latest 2016-01-01
Cover URL
Editions No editions available

Ratings & Reviews

0.0
0 ratings
Sign in to rate
You need to be logged in to submit a rating.

Recent Reviews

No reviews yet. Be the first to review this book!