Unbidan
Acme Inc.
            {
    "id": 400484,
    "slug": "bubbel-bruno-vanspauwen",
    "nstc": null,
    "title": "Bubbel",
    "subtitle": null,
    "collection_title": null,
    "collection_part_number": null,
    "annotation": null,
    "description": "Satire met een vlijmscherp randje die zich afspeelt in de wereld van reclame en media.\n\u00a0\nBruno Vanspauwen werkte dertig jaar in de reclamewereld, afwisselend als gestreste participant en geamuseerd observator. In dit boek \u2013 zijn debuut als romanschrijver \u2013 vertelt hij het verhaal van een bedrijf dat kauwgom produceert en de slabakkende verkoop wil aanzwengelen. Het schakelt daarvoor een reclamebureau in dat uitpakt met het nieuwe wonderwapen van de marketing: 360\u00b0. In een gonzend universum van ononderbroken reclame, entertainment en digitalisering wordt de kauwgombubbel opgeblazen tot hij uit elkaar dreigt te spatten.\n\u00a0\nHoofdpersonage Abel Artman is CEO van een bekend reclamebureau, Frank Lamarck is de nieuwe Vice President Marketing van de kauwgommultinational Chew Inc. Samen zetten ze alle mogelijke reclamekanalen en -technieken in om zo veel mogelijk mensen aan het kauwen te krijgen: van shockerende reclame (shockvertising) over de vermenging van reclame en journalistiek (branded content) tot reality-tv die betaald en bepaald wordt door de kauwgomfabrikant (branded entertainment). Als lezer krijg je een glimp achter de schermen van de media- en reclamewereld en een geestige inkijk in de nieuwste technieken van commerci\u00eble verleiding.",
    "additional_content": null,
    "bestseller_60": null,
    "imprint": null,
    "language_code": "dut",
    "original_language_code": null,
    "page_count": 240,
    "duration_seconds": null,
    "publication_date_first": "2021-05-18",
    "publication_date_latest": "2021-05-18",
    "cover_url": null,
    "editions": [
        {
            "isbn": "9789022337899",
            "product_form": "BC"
        }
    ],
    "ratings_count": 0,
    "read_count": 0,
    "review_count": 0,
    "favorite_count": 0,
    "reading_status_read_count": 0,
    "reading_status_reading_count": 0,
    "reading_status_want_to_read_count": 0,
    "rating_average": null,
    "ratings_distribution": {
        "1": 0,
        "2": 0,
        "3": 0,
        "4": 0,
        "5": 0
    },
    "created_at": "2025-09-19T13:39:37+00:00",
    "updated_at": "2025-11-06T00:34:31+00:00",
    "publisher": {
        "id": 6538,
        "slug": "standaard-uitgeverij-nv-algemeen-import",
        "name": "Standaard Uitgeverij NV -  Algemeen & Import",
        "created_at": "2025-09-19T12:43:45+00:00",
        "updated_at": "2025-09-19T15:13:45+00:00"
    },
    "contributors": [
        {
            "id": 245823,
            "slug": "bruno-vanspauwen-2",
            "key_names": "VANSPAUWEN",
            "names_before_key": "BRUNO",
            "prefix_to_key": null,
            "contributor_role": "A01",
            "readable_contributor_role": "Author"
        }
    ],
    "genres": [],
    "subjects": [
        {
            "scheme_identifier": "32",
            "scheme_version": null,
            "main_subject": false,
            "subject_code": "340",
            "created_at": "2025-09-19T13:39:37+00:00",
            "updated_at": "2025-09-19T13:39:37+00:00"
        }
    ],
    "tags": [],
    "campaigns": []
}
        

Bubbel

ID 400484
Slug bubbel-bruno-vanspauwen
Contributors
Author : BRUNO VANSPAUWEN
Annotation
Description Satire met een vlijmscherp randje die zich afspeelt in de wereld van reclame en media.   Bruno Vanspauwen werkte dertig jaar in de reclamewereld, afwisselend als gestreste participant en geamuseerd observator. In dit boek – zijn debuut als romanschrijver – vertelt hij het verhaal van een bedrijf dat kauwgom produceert en de slabakkende verkoop wil aanzwengelen. Het schakelt daarvoor een reclamebureau in dat uitpakt met het nieuwe wonderwapen van de marketing: 360°. In een gonzend universum van ononderbroken reclame, entertainment en digitalisering wordt de kauwgombubbel opgeblazen tot hij uit elkaar dreigt te spatten.   Hoofdpersonage Abel Artman is CEO van een bekend reclamebureau, Frank Lamarck is de nieuwe Vice President Marketing van de kauwgommultinational Chew Inc. Samen zetten ze alle mogelijke reclamekanalen en -technieken in om zo veel mogelijk mensen aan het kauwen te krijgen: van shockerende reclame (shockvertising) over de vermenging van reclame en journalistiek (branded content) tot reality-tv die betaald en bepaald wordt door de kauwgomfabrikant (branded entertainment). Als lezer krijg je een glimp achter de schermen van de media- en reclamewereld en een geestige inkijk in de nieuwste technieken van commerciële verleiding.
Bestseller 60
Genres
Subjects
340 Populaire fiction algemeen NUR
NSTC
Publisher Standaard Uitgeverij NV - Algemeen & Import
Imprint
Language dut
Page count 240
Duration
Publication date first 2021-05-18
Publication date latest 2021-05-18
Cover URL
Editions
  • ISBN: 9789022337899 (BC)

Ratings & Reviews

0.0
0 ratings
Sign in to rate
You need to be logged in to submit a rating.

Recent Reviews

No reviews yet. Be the first to review this book!