Unbidan
Acme Inc.
            {
    "id": 504466,
    "slug": "composteren-maureen-magerman",
    "nstc": null,
    "title": "Compos(t)eren",
    "subtitle": null,
    "collection_title": null,
    "collection_part_number": null,
    "annotation": null,
    "description": "De 14 schetsen in deze \u2018gecomposeerde\u2019 publicatie onderzoeken uiteenlopende thema\u2019s op het snijvlak van kunst, educatie en samenleving. In drie grote delen nemen leraar-kunstenaars het woord: \u2018Studie\u2019, \u2018Publiek maken\u2019 en \u2018Dienstbaar aan de samenleving\u2019. De focus ligt op vormen, tactieken en gebaren die wereldontsluitende praktijken in het leven roepen. En hoewel de schetsen divers van aard zijn, hebben ze allen gemeen dat ze niet zozeer beschrijvingen willen bieden van effici\u00ebnte leertrajecten, maar van praktijken die zulke trajecten uitdagen. Verwacht in deze \u2018compositie\u2019 vooral praktijken die voorgedefinieerde leerpaden onderbreken en sluipwegen of dwaallijnen in het denken mogelijk maken, in plaats van een verzameling van onderwijsmethodieken en -kaders. In die zin vormt dit boek \u2018een\u2019 eigenzinnige, zoekende",
    "imprint": null,
    "language_code": "dut",
    "original_language_code": null,
    "page_count": 272,
    "duration_seconds": null,
    "publication_date_first": "2025-01-27",
    "publication_date_latest": "2025-01-27",
    "cover_url": null,
    "editions": [
        {
            "isbn": "9789493410862",
            "product_form": "BC"
        }
    ],
    "ratings_count": 0,
    "read_count": 0,
    "review_count": 0,
    "favorite_count": 0,
    "reading_status_read_count": 0,
    "reading_status_reading_count": 0,
    "reading_status_want_to_read_count": 0,
    "rating_average": null,
    "ratings_distribution": {
        "1": 0,
        "2": 0,
        "3": 0,
        "4": 0,
        "5": 0
    },
    "created_at": "2025-09-19T14:37:14+00:00",
    "updated_at": "2025-10-29T00:42:32+00:00",
    "publisher": {
        "id": 6548,
        "slug": "agora",
        "name": "Agora",
        "created_at": "2025-09-19T13:41:15+00:00",
        "updated_at": "2025-09-19T15:13:47+00:00"
    },
    "contributors": [
        {
            "id": 313460,
            "slug": "maureen-magerman-2",
            "key_names": "Magerman",
            "names_before_key": "Maureen",
            "prefix_to_key": null,
            "contributor_role": "A01",
            "readable_contributor_role": "Author"
        },
        {
            "id": 313461,
            "slug": "nancy-vansieleghem",
            "key_names": "Vansieleghem",
            "names_before_key": "Nancy",
            "prefix_to_key": null,
            "contributor_role": "A01",
            "readable_contributor_role": "Author"
        },
        {
            "id": 313462,
            "slug": "thomas-de-baets",
            "key_names": "De Baets",
            "names_before_key": "Thomas",
            "prefix_to_key": null,
            "contributor_role": "A01",
            "readable_contributor_role": "Author"
        }
    ],
    "genres": [],
    "subjects": [
        {
            "scheme_identifier": "32",
            "scheme_version": null,
            "main_subject": false,
            "subject_code": "651",
            "created_at": "2025-09-19T14:37:14+00:00",
            "updated_at": "2025-09-19T14:37:14+00:00"
        }
    ]
}
        

Compos(t)eren

ID 504466
Slug composteren-maureen-magerman
Contributors
Author : Maureen Magerman
Author : Nancy Vansieleghem
Author : Thomas De Baets
Annotation
Description De 14 schetsen in deze ‘gecomposeerde’ publicatie onderzoeken uiteenlopende thema’s op het snijvlak van kunst, educatie en samenleving. In drie grote delen nemen leraar-kunstenaars het woord: ‘Studie’, ‘Publiek maken’ en ‘Dienstbaar aan de samenleving’. De focus ligt op vormen, tactieken en gebaren die wereldontsluitende praktijken in het leven roepen. En hoewel de schetsen divers van aard zijn, hebben ze allen gemeen dat ze niet zozeer beschrijvingen willen bieden van efficiënte leertrajecten, maar van praktijken die zulke trajecten uitdagen. Verwacht in deze ‘compositie’ vooral praktijken die voorgedefinieerde leerpaden onderbreken en sluipwegen of dwaallijnen in het denken mogelijk maken, in plaats van een verzameling van onderwijsmethodieken en -kaders. In die zin vormt dit boek ‘een’ eigenzinnige, zoekende
Genres
Subjects
651 Kunsttheorie NUR
NSTC
Publisher Agora
Imprint
Language dut
Page count 272
Duration
Publication date first 2025-01-27
Publication date latest 2025-01-27
Cover URL
Editions
  • ISBN: 9789493410862 (BC)

Ratings & Reviews

0.0
0 ratings
Sign in to rate
You need to be logged in to submit a rating.

Recent Reviews

No reviews yet. Be the first to review this book!