Unbidan
Acme Inc.
            {
    "id": 371619,
    "slug": "de-33-beste-psychologische-beinvloedingstechnieken-uit-de-reclame-marc-andrews",
    "nstc": null,
    "title": "De 33 beste psychologische be\u00efnvloedingstechnieken uit de reclame",
    "subtitle": "de 33 beste be\u00efnvloedingstechnieken uit de reclame",
    "collection_title": null,
    "collection_part_number": null,
    "annotation": null,
    "description": "We zouden je ervan kunnen proberen te overtuigen om dit boek te kopen door aan te geven dat de voorraad bijna op is (schaarste), door je te vertellen hoeveel andere mensen het al hebben gekocht (sociale bewijskracht), door er quotes op te zetten van belangrijke wetenschappers (autoriteit), door een erotische afbeelding op het omslag te zetten (seks), door te zeggen dat het heel zielig voor het boek zou zijn als je het niet zou kopen (antropomorfisme), door humor te gebruiken of door te zeggen dat het helemaal geen boek is (disruptie). En dan hebben we nog maar 7 van de 33 technieken genoemd die in dit boek beschreven worden en waarmee je gedrag en gedachten kunt be\u00efnvloeden.\n\nIn dit boek worden de 33 krachtigste psychologische be\u00efnvloedingstechnieken uitgelegd aan de hand van succesvolle reclamecampagnes. De auteurs, drie wetenschappers met ervaring in de reclamewereld, laten precies zien hoe gedrag op bewust en onbewust niveau wordt be\u00efnvloed. En je leert hoe je deze wetenschappelijk bewezen technieken ook zelf toe kunt passen. Dit boek opent je de ogen voor de wondere kunst van het overtuigen. Gegarandeerd.\n",
    "additional_content": null,
    "bestseller_60": null,
    "imprint": null,
    "language_code": "dut",
    "original_language_code": null,
    "page_count": 208,
    "duration_seconds": null,
    "publication_date_first": "2020-03-06",
    "publication_date_latest": "2020-03-06",
    "cover_url": null,
    "editions": [
        {
            "isbn": "9789492493897",
            "product_form": "ED"
        },
        {
            "isbn": "9789492493941",
            "product_form": "BC"
        }
    ],
    "ratings_count": 0,
    "read_count": 0,
    "review_count": 0,
    "favorite_count": 0,
    "reading_status_read_count": 0,
    "reading_status_reading_count": 0,
    "reading_status_want_to_read_count": 0,
    "rating_average": null,
    "ratings_distribution": {
        "1": 0,
        "2": 0,
        "3": 0,
        "4": 0,
        "5": 0
    },
    "created_at": "2025-09-19T13:32:08+00:00",
    "updated_at": "2025-11-11T00:30:26+00:00",
    "publisher": {
        "id": 1797,
        "slug": "maven-publishing",
        "name": "Maven Publishing",
        "created_at": "2025-09-19T12:41:47+00:00",
        "updated_at": "2025-09-19T15:04:11+00:00"
    },
    "contributors": [
        {
            "id": 226752,
            "slug": "marc-andrews-2",
            "key_names": "Andrews",
            "names_before_key": "Marc",
            "prefix_to_key": null,
            "contributor_role": "A01",
            "readable_contributor_role": "Author"
        },
        {
            "id": 226753,
            "slug": "rick-van-baaren-2",
            "key_names": "Baaren",
            "names_before_key": "Rick",
            "prefix_to_key": "van",
            "contributor_role": "A01",
            "readable_contributor_role": "Author"
        },
        {
            "id": 226754,
            "slug": "matthijs-van-leeuwen-2",
            "key_names": "Leeuwen",
            "names_before_key": "Matthijs",
            "prefix_to_key": "van",
            "contributor_role": "A01",
            "readable_contributor_role": "Author"
        }
    ],
    "genres": [],
    "subjects": [
        {
            "scheme_identifier": "32",
            "scheme_version": null,
            "main_subject": false,
            "subject_code": "770",
            "created_at": "2025-09-19T13:32:08+00:00",
            "updated_at": "2025-09-19T13:32:08+00:00"
        }
    ],
    "tags": [],
    "campaigns": []
}
        

De 33 beste psychologische beïnvloedingstechnieken uit de reclame

de 33 beste beïnvloedingstechnieken uit de reclame
ID 371619
Slug de-33-beste-psychologische-beinvloedingstechnieken-uit-de-reclame-marc-andrews
Contributors
Author : Marc Andrews
Author : Rick van Baaren
Author : Matthijs van Leeuwen
Annotation
Description We zouden je ervan kunnen proberen te overtuigen om dit boek te kopen door aan te geven dat de voorraad bijna op is (schaarste), door je te vertellen hoeveel andere mensen het al hebben gekocht (sociale bewijskracht), door er quotes op te zetten van belangrijke wetenschappers (autoriteit), door een erotische afbeelding op het omslag te zetten (seks), door te zeggen dat het heel zielig voor het boek zou zijn als je het niet zou kopen (antropomorfisme), door humor te gebruiken of door te zeggen dat het helemaal geen boek is (disruptie). En dan hebben we nog maar 7 van de 33 technieken genoemd die in dit boek beschreven worden en waarmee je gedrag en gedachten kunt beïnvloeden. In dit boek worden de 33 krachtigste psychologische beïnvloedingstechnieken uitgelegd aan de hand van succesvolle reclamecampagnes. De auteurs, drie wetenschappers met ervaring in de reclamewereld, laten precies zien hoe gedrag op bewust en onbewust niveau wordt beïnvloed. En je leert hoe je deze wetenschappelijk bewezen technieken ook zelf toe kunt passen. Dit boek opent je de ogen voor de wondere kunst van het overtuigen. Gegarandeerd.
Bestseller 60
Genres
Subjects
770 Psychologie algemeen NUR
NSTC
Publisher Maven Publishing
Imprint
Language dut
Page count 208
Duration
Publication date first 2020-03-06
Publication date latest 2020-03-06
Cover URL
Editions
  • ISBN: 9789492493897 (ED)
  • ISBN: 9789492493941 (BC)

Ratings & Reviews

0.0
0 ratings
Sign in to rate
You need to be logged in to submit a rating.

Recent Reviews

No reviews yet. Be the first to review this book!