Unbidan
Acme Inc.
            {
    "id": 404006,
    "slug": "de-klantendriehoek-philip-van-kelst",
    "nstc": null,
    "title": "De klantendriehoek",
    "subtitle": null,
    "collection_title": null,
    "collection_part_number": null,
    "annotation": null,
    "description": "De klantendriehoek\nMoeilijke klanten bestaan niet\nPhilip Van Kelst\nVersterk je klantgerichte vaardigheden\nOntdek het hert, de kat en de leeuw in jezelf. Versterk je klantgerichte Vaardigheden. Klanten accepteren niet meer dat hun nood aan helderheid, juiste informatie, houvast, structuur, respect en contact genegeerd wordt. Daardoor worden ze 'moeilijke klanten'. De klantendriehoek biedt een eenvoudig en herkenbaar model voor een duurzaam klantencontact. Je ontwikkelt je gevoeligheid voor de signalen en noden van de klant en je krijgt concrete handvatten mee om er flexibel op inte spelen. Je verwerft vaardigheden om agressie bij klanten te hanteren \u00e9n te voorkomen. Het model vormt daarbij een spiegel van je eigen sterktes en valkuilen. Vlucht je bij agressie weg als een hert? Of sla je je klauwen uit als de leeuw? Bekijk je de problemen afstandelijk als de kat? Of leef je je in als een hert? Geef je grenzen aan zoals de leeuw? Of bezorg je uitgebreid informatie zoals de kat?",
    "imprint": null,
    "language_code": "dut",
    "original_language_code": null,
    "page_count": 159,
    "duration_seconds": null,
    "publication_date_first": "2016-01-01",
    "publication_date_latest": "2016-01-01",
    "cover_url": null,
    "editions": [],
    "ratings_count": 0,
    "read_count": 0,
    "review_count": 0,
    "favorite_count": 0,
    "reading_status_read_count": 0,
    "reading_status_reading_count": 0,
    "reading_status_want_to_read_count": 0,
    "rating_average": null,
    "ratings_distribution": {
        "1": 0,
        "2": 0,
        "3": 0,
        "4": 0,
        "5": 0
    },
    "created_at": "2025-09-19T13:40:43+00:00",
    "updated_at": "2025-11-02T00:33:27+00:00",
    "publisher": {
        "id": 2784,
        "slug": "lannoo",
        "name": "Lannoo",
        "created_at": "2025-09-19T12:31:07+00:00",
        "updated_at": "2025-09-19T14:59:32+00:00"
    },
    "contributors": [],
    "genres": [],
    "subjects": [],
    "campaigns": []
}
        

De klantendriehoek

ID 404006
Slug de-klantendriehoek-philip-van-kelst
Contributors
Annotation
Description De klantendriehoek Moeilijke klanten bestaan niet Philip Van Kelst Versterk je klantgerichte vaardigheden Ontdek het hert, de kat en de leeuw in jezelf. Versterk je klantgerichte Vaardigheden. Klanten accepteren niet meer dat hun nood aan helderheid, juiste informatie, houvast, structuur, respect en contact genegeerd wordt. Daardoor worden ze 'moeilijke klanten'. De klantendriehoek biedt een eenvoudig en herkenbaar model voor een duurzaam klantencontact. Je ontwikkelt je gevoeligheid voor de signalen en noden van de klant en je krijgt concrete handvatten mee om er flexibel op inte spelen. Je verwerft vaardigheden om agressie bij klanten te hanteren én te voorkomen. Het model vormt daarbij een spiegel van je eigen sterktes en valkuilen. Vlucht je bij agressie weg als een hert? Of sla je je klauwen uit als de leeuw? Bekijk je de problemen afstandelijk als de kat? Of leef je je in als een hert? Geef je grenzen aan zoals de leeuw? Of bezorg je uitgebreid informatie zoals de kat?
Genres
Subjects No subjects available
NSTC
Publisher Lannoo
Imprint
Language dut
Page count 159
Duration
Publication date first 2016-01-01
Publication date latest 2016-01-01
Cover URL
Editions No editions available

Ratings & Reviews

0.0
0 ratings
Sign in to rate
You need to be logged in to submit a rating.

Recent Reviews

No reviews yet. Be the first to review this book!