Unbidan
Acme Inc.
An error occurred
  • Resource not found in Hebban API: https://unbidan.nl/api/v1/contributor/jan-de-dreu-2
            {
    "id": 38720,
    "slug": "de-marketing-code-stephen-brown",
    "nstc": null,
    "title": "De Marketing Code",
    "subtitle": null,
    "collection_title": null,
    "collection_part_number": null,
    "annotation": "'Ik las De Marketing Code van begin tot eind in   ruk uit. Ik wilde per se weten hoe het af zou lopen. Het boek toont een levendige verbeeldingskracht, een goed plot, en een duizelingwekkend niveau van waanzin en gevatheid.' - Philip Kotler\nIn dit boek met de toepasselijke titel De Marketing Code, ontmaskert Stephen Brown het commerci  complot achter Dan Browns succesvolle theologische thriller. Het is schokkend, schandalig en heiligschennis: bijna net zo eng als het kapsel van Tom Hanks.\nHet verrassende is dat De Marketing Code in de stijl van Dan Brown is geschreven. Het is een roman en 's werelds eerste marketingthriller. Het gaat om een samenzwering in het hart van de marketingpraktijk - een walgelijke samenzwering die niet alleen de consument aanzet om geld als heilig water uit te geven, maar ook banden heeft met de tempelierridders, de heilige graal en de beruchte marketingcampagne voor The Da Vinci Code. Onder het motto: 'Soms moet je over iemand heen lopen om binnen te lopen.'",
    "description": null,
    "imprint": null,
    "language_code": "dut",
    "original_language_code": null,
    "page_count": null,
    "duration_seconds": null,
    "publication_date_first": "2006-07-10",
    "publication_date_latest": "2006-07-10",
    "cover_url": null,
    "editions": [
        {
            "isbn": "9789055944507",
            "product_form": "BC"
        }
    ],
    "ratings_count": 0,
    "read_count": 0,
    "review_count": 0,
    "favorite_count": 0,
    "reading_status_read_count": 0,
    "reading_status_reading_count": 0,
    "reading_status_want_to_read_count": 0,
    "rating_average": null,
    "ratings_distribution": {
        "1": 0,
        "2": 0,
        "3": 0,
        "4": 0,
        "5": 0
    },
    "created_at": "2025-09-19T12:29:17+00:00",
    "updated_at": "2025-10-31T00:03:00+00:00",
    "publisher": {
        "id": 319,
        "slug": "scriptum",
        "name": "Scriptum",
        "created_at": "2025-09-19T12:29:16+00:00",
        "updated_at": "2025-09-19T15:06:51+00:00"
    },
    "contributors": [
        {
            "id": 17371,
            "slug": "stephen-brown",
            "key_names": "Brown",
            "names_before_key": "Stephen",
            "prefix_to_key": null,
            "contributor_role": "A01",
            "readable_contributor_role": "Author"
        }
    ],
    "genres": [],
    "subjects": [
        {
            "scheme_identifier": "32",
            "scheme_version": null,
            "main_subject": false,
            "subject_code": "332",
            "created_at": "2025-09-19T12:29:17+00:00",
            "updated_at": "2025-09-19T12:29:17+00:00"
        }
    ],
    "campaigns": []
}
        

De Marketing Code

ID 38720
Slug de-marketing-code-stephen-brown
Contributors
Author : Stephen Brown
Annotation 'Ik las De Marketing Code van begin tot eind in ruk uit. Ik wilde per se weten hoe het af zou lopen. Het boek toont een levendige verbeeldingskracht, een goed plot, en een duizelingwekkend niveau van waanzin en gevatheid.' - Philip Kotler In dit boek met de toepasselijke titel De Marketing Code, ontmaskert Stephen Brown het commerci complot achter Dan Browns succesvolle theologische thriller. Het is schokkend, schandalig en heiligschennis: bijna net zo eng als het kapsel van Tom Hanks. Het verrassende is dat De Marketing Code in de stijl van Dan Brown is geschreven. Het is een roman en 's werelds eerste marketingthriller. Het gaat om een samenzwering in het hart van de marketingpraktijk - een walgelijke samenzwering die niet alleen de consument aanzet om geld als heilig water uit te geven, maar ook banden heeft met de tempelierridders, de heilige graal en de beruchte marketingcampagne voor The Da Vinci Code. Onder het motto: 'Soms moet je over iemand heen lopen om binnen te lopen.'
Description
Genres
Subjects
332 Thriller NUR
NSTC
Publisher Scriptum
Imprint
Language dut
Page count
Duration
Publication date first 2006-07-10
Publication date latest 2006-07-10
Cover URL
Editions
  • ISBN: 9789055944507 (BC)

Ratings & Reviews

0.0
0 ratings
Sign in to rate
You need to be logged in to submit a rating.

Recent Reviews

No reviews yet. Be the first to review this book!