Unbidan
Acme Inc.
            {
    "id": 272719,
    "slug": "de-plakfactor-chip-heath",
    "nstc": null,
    "title": "De plakfactor",
    "subtitle": "waarom sommige idee\u00ebn aanslaan en andere niet",
    "collection_title": null,
    "collection_part_number": null,
    "annotation": null,
    "description": "Waarom zijn broodjeaapverhalen zo hardnekkig en vergeten we alledaagse waarheden zo gemakkelijk? Hoe maakt een krant een kop die ervoor zorgt dat we door willen lezen? En waarom onthouden we complexe verhalen wel, maar complexe feiten niet?<br />Waarom floreren sommige idee\u00ebn van meet af aan, terwijl andere razendsnel ter ziele gaan? En hoe verbeter je de kansen van waardevolle idee\u00ebn? In <em>De plakfactor</em> leggen Chip en Dan Heath uit hoe je de kleefkracht van idee\u00ebn kunt versterken. Deze onmisbare gids laat zien dat 'sticky' idee\u00ebn hun kracht ontlenen aan zes belangrijke eigenschappen, die ook jij kunt leren beheersen.<br />Dit boek gaat over een van de belangrijkste aspecten van menselijk gedrag en zal de manier waarop je idee\u00ebn overbrengt ingrijpend veranderen. <em>De plakfactor</em> is provocerend, onthullend en vaak verrassend grappig. Het onthult de cruciale principes van succesvolle idee\u00ebn en de strategie\u00ebn om je eigen boodschap meer kleefkracht te geven.",
    "additional_content": null,
    "bestseller_60": null,
    "imprint": null,
    "language_code": "dut",
    "original_language_code": null,
    "page_count": 256,
    "duration_seconds": null,
    "publication_date_first": "2015-03-10",
    "publication_date_latest": "2015-03-10",
    "cover_url": null,
    "editions": [
        {
            "isbn": "9789044973488",
            "product_form": "ED"
        },
        {
            "isbn": "9789400505674",
            "product_form": "BC"
        }
    ],
    "ratings_count": 0,
    "read_count": 0,
    "review_count": 0,
    "favorite_count": 0,
    "reading_status_read_count": 0,
    "reading_status_reading_count": 0,
    "reading_status_want_to_read_count": 0,
    "rating_average": null,
    "ratings_distribution": {
        "1": 0,
        "2": 0,
        "3": 0,
        "4": 0,
        "5": 0
    },
    "created_at": "2025-09-19T13:05:48+00:00",
    "updated_at": "2025-11-12T00:21:02+00:00",
    "publisher": {
        "id": 169,
        "slug": "aw-bruna-uitgevers-bv",
        "name": "A.W. Bruna Uitgevers B.V.",
        "gau": false,
        "created_at": "2025-09-19T12:25:20+00:00",
        "updated_at": "2025-09-19T15:13:46+00:00"
    },
    "contributors": [
        {
            "id": 160597,
            "slug": "chip-heath",
            "key_names": "Heath",
            "names_before_key": "Chip",
            "prefix_to_key": null,
            "contributor_role": "A01",
            "readable_contributor_role": "Author"
        },
        {
            "id": 160598,
            "slug": "dan-heath",
            "key_names": "Heath",
            "names_before_key": "Dan",
            "prefix_to_key": null,
            "contributor_role": "A01",
            "readable_contributor_role": "Author"
        }
    ],
    "genres": [],
    "subjects": [
        {
            "scheme_identifier": "32",
            "scheme_version": null,
            "main_subject": false,
            "subject_code": "770",
            "created_at": "2025-09-19T13:05:48+00:00",
            "updated_at": "2025-09-19T13:05:48+00:00"
        }
    ],
    "tags": [],
    "campaigns": []
}
        

De plakfactor

waarom sommige ideeën aanslaan en andere niet
ID 272719
Slug de-plakfactor-chip-heath
Contributors
Author : Chip Heath
Author : Dan Heath
Annotation
Description Waarom zijn broodjeaapverhalen zo hardnekkig en vergeten we alledaagse waarheden zo gemakkelijk? Hoe maakt een krant een kop die ervoor zorgt dat we door willen lezen? En waarom onthouden we complexe verhalen wel, maar complexe feiten niet?<br />Waarom floreren sommige ideeën van meet af aan, terwijl andere razendsnel ter ziele gaan? En hoe verbeter je de kansen van waardevolle ideeën? In <em>De plakfactor</em> leggen Chip en Dan Heath uit hoe je de kleefkracht van ideeën kunt versterken. Deze onmisbare gids laat zien dat 'sticky' ideeën hun kracht ontlenen aan zes belangrijke eigenschappen, die ook jij kunt leren beheersen.<br />Dit boek gaat over een van de belangrijkste aspecten van menselijk gedrag en zal de manier waarop je ideeën overbrengt ingrijpend veranderen. <em>De plakfactor</em> is provocerend, onthullend en vaak verrassend grappig. Het onthult de cruciale principes van succesvolle ideeën en de strategieën om je eigen boodschap meer kleefkracht te geven.
Bestseller 60
Genres
Subjects
770 Psychologie algemeen NUR
NSTC
Publisher A.W. Bruna Uitgevers B.V.
Imprint
Language dut
Page count 256
Duration
Publication date first 2015-03-10
Publication date latest 2015-03-10
Cover URL
Editions
  • ISBN: 9789044973488 (ED)
  • ISBN: 9789400505674 (BC)

Ratings & Reviews

0.0
0 ratings
Sign in to rate
You need to be logged in to submit a rating.

Recent Reviews

No reviews yet. Be the first to review this book!