Unbidan
Acme Inc.
            {
    "id": 486962,
    "slug": "de-ritchie-story-jan-verlinden",
    "nstc": null,
    "title": "De Ritchie story",
    "subtitle": null,
    "collection_title": null,
    "collection_part_number": null,
    "annotation": null,
    "description": "<p>Ritchie is een traditioneel Belgisch limonademerk op basis van een oud familierecept. In dit persoonlijke en inspirerende boek lees je hoe je een merk kunt (her)lanceren in een zeer competitieve markt. Jan Verlinden deelt de moeilijke beslissingen die hij moest nemen en zijn geloof in de kracht van een scherp gefocuste marketingmix om het merk helder te positioneren. Dankzij zijn netwerk slaagt hij erin om een klein merk bekend te maken via product placement in succesvolle tv-programma's zoals The Masked Singer, Het Huis, Drag Race Belgique en De Mol.</p>\n<p>Met waardevolle bijdragen van: Steven Van Belleghem, Marion Debruyne, Frank Goedertier, Fons Van Dyck, Marc Michils, Gino Van Ossel, Lode Uytterschaut, Wim Jansen, Rik Zweegers en Kristof De Wulf.</p>",
    "imprint": null,
    "language_code": "dut",
    "original_language_code": null,
    "page_count": null,
    "duration_seconds": null,
    "publication_date_first": "2024-01-01",
    "publication_date_latest": "2024-04-12",
    "cover_url": null,
    "editions": [],
    "ratings_count": 0,
    "read_count": 0,
    "review_count": 0,
    "favorite_count": 0,
    "reading_status_read_count": 0,
    "reading_status_reading_count": 0,
    "reading_status_want_to_read_count": 0,
    "rating_average": null,
    "ratings_distribution": {
        "1": 0,
        "2": 0,
        "3": 0,
        "4": 0,
        "5": 0
    },
    "created_at": "2025-09-19T14:32:54+00:00",
    "updated_at": "2025-11-04T00:41:15+00:00",
    "publisher": {
        "id": 6567,
        "slug": "lannoocampus-van-duuren-media",
        "name": "LannooCampus  - Van Duuren media",
        "created_at": "2025-09-19T13:38:28+00:00",
        "updated_at": "2025-09-19T15:13:30+00:00"
    },
    "contributors": [
        {
            "id": 302268,
            "slug": "jan-verlinden-2",
            "key_names": "Verlinden",
            "names_before_key": "Jan",
            "prefix_to_key": null,
            "contributor_role": "A01",
            "readable_contributor_role": "Author"
        }
    ],
    "genres": [],
    "subjects": [],
    "campaigns": []
}
        

De Ritchie story

ID 486962
Slug de-ritchie-story-jan-verlinden
Contributors
Author : Jan Verlinden
Annotation
Description <p>Ritchie is een traditioneel Belgisch limonademerk op basis van een oud familierecept. In dit persoonlijke en inspirerende boek lees je hoe je een merk kunt (her)lanceren in een zeer competitieve markt. Jan Verlinden deelt de moeilijke beslissingen die hij moest nemen en zijn geloof in de kracht van een scherp gefocuste marketingmix om het merk helder te positioneren. Dankzij zijn netwerk slaagt hij erin om een klein merk bekend te maken via product placement in succesvolle tv-programma's zoals The Masked Singer, Het Huis, Drag Race Belgique en De Mol.</p> <p>Met waardevolle bijdragen van: Steven Van Belleghem, Marion Debruyne, Frank Goedertier, Fons Van Dyck, Marc Michils, Gino Van Ossel, Lode Uytterschaut, Wim Jansen, Rik Zweegers en Kristof De Wulf.</p>
Genres
Subjects No subjects available
NSTC
Publisher LannooCampus - Van Duuren media
Imprint
Language dut
Page count
Duration
Publication date first 2024-01-01
Publication date latest 2024-04-12
Cover URL
Editions No editions available

Ratings & Reviews

0.0
0 ratings
Sign in to rate
You need to be logged in to submit a rating.

Recent Reviews

No reviews yet. Be the first to review this book!