Unbidan
Acme Inc.
            {
    "id": 401482,
    "slug": "de-verleidingsexpositie-kees-de-both",
    "nstc": null,
    "title": "De Verleidingsexpositie",
    "subtitle": null,
    "collection_title": null,
    "collection_part_number": null,
    "annotation": null,
    "description": "Je kunt anderen be\u00efnvloeden door te redeneren en te overtuigen, \nmaar je kunt ook proberen  ze te verleiden. Je mikt dan niet op \nhet verstand, maar op de emoties. Verleiding heeft eeuwenlang in \neen kwade geur gestaan, maar de verleider is inmiddels salonf\u00e4hig \ngeworden. \n\nDoor tv en internet zijn de mogelijkheden anderen te verleiden enorm vergroot.  De laatste jaren heeft het verleiden zich in de omgang als een olievlek verspreid. Verleiding behoort nu tot het gebruikelijke repertoire van gerespecteerde politici, vertegenwoordigers van dienstverlenende instellingen en de overheid, programmamakers op de tv en kerkelijke leiders. Ook in de persoonlijke omgangsvormen speelt verleiding een steeds grotere rol.  \n\nDit boek laat zien dat in de Westerse wereld \u2013 en zeker ook in \nNederland \u2013  een ware verleidingsexplosie heeft plaatsgevonden. \nWaar komt deze explosie vandaan? Wat is de impact? Van welke \ntechnieken maken de nieuwe verleiders gebruik? Hoe herken je \nze en hoe kun je hier mee omgaan? Deze vragen staan in dit boek \ncentraal.       \n\nKees de Both is psycholoog, vertaler en auteur.",
    "imprint": null,
    "language_code": "dut",
    "original_language_code": null,
    "page_count": 260,
    "duration_seconds": null,
    "publication_date_first": "2021-04-15",
    "publication_date_latest": "2021-04-15",
    "cover_url": null,
    "editions": [
        {
            "isbn": "9789464242669",
            "product_form": "EA"
        }
    ],
    "ratings_count": 0,
    "read_count": 0,
    "review_count": 0,
    "favorite_count": 0,
    "reading_status_read_count": 0,
    "reading_status_reading_count": 0,
    "reading_status_want_to_read_count": 0,
    "rating_average": null,
    "ratings_distribution": {
        "1": 0,
        "2": 0,
        "3": 0,
        "4": 0,
        "5": 0
    },
    "created_at": "2025-09-19T13:39:59+00:00",
    "updated_at": "2025-10-31T00:33:28+00:00",
    "publisher": {
        "id": 6489,
        "slug": "aspekt-bv-uitgeverij",
        "name": "Aspekt B.V., Uitgeverij",
        "created_at": "2025-09-19T13:37:47+00:00",
        "updated_at": "2025-09-19T15:13:47+00:00"
    },
    "contributors": [
        {
            "id": 246152,
            "slug": "kees-de-both-3",
            "key_names": "Both",
            "names_before_key": "Kees",
            "prefix_to_key": "de",
            "contributor_role": "A01",
            "readable_contributor_role": "Author"
        }
    ],
    "genres": [],
    "subjects": [
        {
            "scheme_identifier": "32",
            "scheme_version": null,
            "main_subject": false,
            "subject_code": "300",
            "created_at": "2025-09-19T13:39:59+00:00",
            "updated_at": "2025-09-19T13:39:59+00:00"
        }
    ],
    "campaigns": []
}
        

De Verleidingsexpositie

ID 401482
Slug de-verleidingsexpositie-kees-de-both
Contributors
Author : Kees de Both
Annotation
Description Je kunt anderen beïnvloeden door te redeneren en te overtuigen, maar je kunt ook proberen ze te verleiden. Je mikt dan niet op het verstand, maar op de emoties. Verleiding heeft eeuwenlang in een kwade geur gestaan, maar de verleider is inmiddels salonfähig geworden. Door tv en internet zijn de mogelijkheden anderen te verleiden enorm vergroot. De laatste jaren heeft het verleiden zich in de omgang als een olievlek verspreid. Verleiding behoort nu tot het gebruikelijke repertoire van gerespecteerde politici, vertegenwoordigers van dienstverlenende instellingen en de overheid, programmamakers op de tv en kerkelijke leiders. Ook in de persoonlijke omgangsvormen speelt verleiding een steeds grotere rol. Dit boek laat zien dat in de Westerse wereld – en zeker ook in Nederland – een ware verleidingsexplosie heeft plaatsgevonden. Waar komt deze explosie vandaan? Wat is de impact? Van welke technieken maken de nieuwe verleiders gebruik? Hoe herken je ze en hoe kun je hier mee omgaan? Deze vragen staan in dit boek centraal. Kees de Both is psycholoog, vertaler en auteur.
Genres
Subjects
300 Literaire fictie algemeen NUR
NSTC
Publisher Aspekt B.V., Uitgeverij
Imprint
Language dut
Page count 260
Duration
Publication date first 2021-04-15
Publication date latest 2021-04-15
Cover URL
Editions
  • ISBN: 9789464242669 (EA)

Ratings & Reviews

0.0
0 ratings
Sign in to rate
You need to be logged in to submit a rating.

Recent Reviews

No reviews yet. Be the first to review this book!