{
"id": 347496,
"slug": "denk-anders-leer-meer-ferdinand-brand",
"nstc": null,
"title": "Denk anders, leer meer",
"subtitle": "4 mentale concepten die je leerrendement radicaal verbeteren",
"collection_title": null,
"collection_part_number": null,
"annotation": null,
"description": "Denk anders, Leer meer is geen gelikt boek, het is een boek dat je een hand geeft.\nIedereen die vastloopt in de geijkte manieren van leren en studeren wordt hier op een uitnodigende en plezierige wijze meegenomen en uitgedaagd. Je kunt bij deze aanpak zonder schaamte van je fouten leren en vooral je eigen creativiteit en denkkracht ontdekken. Dat maakt je tot een zelfbewuste en krachtige professional, in welk werkveld je ook bezig bent.\n\nBas van den Berg\nAuteur, Lector en academic director Master Leren en Innoveren Utrecht, (2004-2018).\n\nFerdinand legt in dit boek de vinger op de zere plek, waarom ondersteunen worden studenten niet beter ondersteund bij het leren, leren? Door studenten een actieve rol te geven in hun eigen leerproces en optimale manieren om beter te kunnen leren, kan leren veranderen van saai, eng en moeilijk naar betekenisvol, relevant en interessant. Dit boek is een mooie praktische stap om de motivatie voor leren op een optimale manier aan te wakkeren!\n\nMiriam Cents-Boonstra \nOnderwijskundig adviseur en promovendi motivatie en betrokkenheid, Graafschap College\n\n\nGebaseerd op meer dan 100 wetenschappelijke artikelen leer jij:\n- elke kans op ontwikkeling grijpen \n- uitstelgedrag voorkomen \n- focussen \n- jouw leerrendement verdubbelen \n- improductieve gewoontes vervangen door productieve \n- hoe je jezelf (nog meer) kunt motiveren.\n\nOver de auteur: Ferdinand Brand is top of the year afgestudeerde van de master Learning & Innovation en gespecialiseerd in e?ectief studeren. Daarna kreeg hij het advies op dit onderwerp te promoveren. Hij is docent-onderzoeker en heeft zijn eigen bedrijf van waaruit hij zowel docenten en studenten als het bedrijfsleven traint in het verbeteren van hun leerproces.",
"additional_content": null,
"bestseller_60": null,
"imprint": null,
"language_code": "dut",
"original_language_code": null,
"page_count": 144,
"duration_seconds": null,
"publication_date_first": "2019-03-21",
"publication_date_latest": "2019-03-21",
"cover_url": null,
"editions": [
{
"isbn": "9789082904208",
"product_form": "BC"
}
],
"ratings_count": 0,
"read_count": 0,
"review_count": 0,
"favorite_count": 0,
"reading_status_read_count": 0,
"reading_status_reading_count": 0,
"reading_status_want_to_read_count": 0,
"rating_average": null,
"ratings_distribution": {
"1": 0,
"2": 0,
"3": 0,
"4": 0,
"5": 0
},
"created_at": "2025-09-19T13:25:24+00:00",
"updated_at": "2025-11-08T00:27:51+00:00",
"publisher": {
"id": 1372,
"slug": "vior-webmedia-vof",
"name": "Vior Webmedia V.O.F.",
"created_at": "2025-09-19T12:34:10+00:00",
"updated_at": "2025-09-19T15:06:48+00:00"
},
"contributors": [
{
"id": 211694,
"slug": "ferdinand-brand",
"key_names": "Brand",
"names_before_key": "Ferdinand",
"prefix_to_key": null,
"contributor_role": "A01",
"readable_contributor_role": "Author"
}
],
"genres": [],
"subjects": [
{
"scheme_identifier": "32",
"scheme_version": null,
"main_subject": false,
"subject_code": "770",
"created_at": "2025-09-19T13:25:24+00:00",
"updated_at": "2025-09-19T13:25:24+00:00"
}
],
"tags": [],
"campaigns": []
}