Unbidan
Acme Inc.
            {
    "id": 508418,
    "slug": "door-de-mist-marcel-bril",
    "nstc": null,
    "title": "Door de mist",
    "subtitle": null,
    "collection_title": null,
    "collection_part_number": null,
    "annotation": null,
    "description": "<p>De tijd verandert en dat vraagt ook een andere opstelling van bedrijven en overheden. Kiezers en consumenten hebben -mede door social media- veel meer informatie en daardoor meer kennis beschikbaar. Instituties en bedrijven -die niet open zijn over beleid, product of dienst- kunnen niet meer met goed fatsoen hun deuren gesloten houden. Vanuit de boardroom, ministerskamer of pr-afdeling is het nog nauwelijks mogelijk om je doelgroep een gewenst imago op te dringen. Dit boek deelt gedachten, inzichten en tips over de veranderen-de tijd, imago en hoe bedrijven en overheden succesvol een andere rol kunnen spelen. Het gedeelte over imago en beeldvorming is tot stand gekomen door samenwerking met de ondernemers Jaap Feil en Claus Ahlborn. Zij hebben zich de afgelopen jaren verdiept in de impact die de veranderen tijd heeft op imago's.&nbsp;</p>",
    "additional_content": null,
    "bestseller_60": null,
    "imprint": null,
    "language_code": "dut",
    "original_language_code": null,
    "page_count": 82,
    "duration_seconds": null,
    "publication_date_first": "2018-01-01",
    "publication_date_latest": "2025-02-11",
    "cover_url": null,
    "editions": [],
    "ratings_count": 0,
    "read_count": 0,
    "review_count": 0,
    "favorite_count": 0,
    "reading_status_read_count": 0,
    "reading_status_reading_count": 0,
    "reading_status_want_to_read_count": 0,
    "rating_average": null,
    "ratings_distribution": {
        "1": 0,
        "2": 0,
        "3": 0,
        "4": 0,
        "5": 0
    },
    "created_at": "2025-09-19T14:38:25+00:00",
    "updated_at": "2025-11-05T00:45:01+00:00",
    "publisher": {
        "id": 1026,
        "slug": "u2pi-bv",
        "name": "U2pi BV",
        "created_at": "2025-09-19T12:31:07+00:00",
        "updated_at": "2025-09-19T15:05:02+00:00"
    },
    "contributors": [],
    "genres": [],
    "subjects": [],
    "campaigns": []
}
        

Door de mist

ID 508418
Slug door-de-mist-marcel-bril
Contributors
Annotation
Description <p>De tijd verandert en dat vraagt ook een andere opstelling van bedrijven en overheden. Kiezers en consumenten hebben -mede door social media- veel meer informatie en daardoor meer kennis beschikbaar. Instituties en bedrijven -die niet open zijn over beleid, product of dienst- kunnen niet meer met goed fatsoen hun deuren gesloten houden. Vanuit de boardroom, ministerskamer of pr-afdeling is het nog nauwelijks mogelijk om je doelgroep een gewenst imago op te dringen. Dit boek deelt gedachten, inzichten en tips over de veranderen-de tijd, imago en hoe bedrijven en overheden succesvol een andere rol kunnen spelen. Het gedeelte over imago en beeldvorming is tot stand gekomen door samenwerking met de ondernemers Jaap Feil en Claus Ahlborn. Zij hebben zich de afgelopen jaren verdiept in de impact die de veranderen tijd heeft op imago's.&nbsp;</p>
Genres
Subjects No subjects available
NSTC
Publisher U2pi BV
Imprint
Language dut
Page count 82
Duration
Publication date first 2018-01-01
Publication date latest 2025-02-11
Cover URL
Editions No editions available

Ratings & Reviews

0.0
0 ratings
Sign in to rate
You need to be logged in to submit a rating.

Recent Reviews

No reviews yet. Be the first to review this book!