Unbidan
Acme Inc.
            {
    "id": 534373,
    "slug": "evalutie-kristel-vanderlinden",
    "nstc": null,
    "title": "Evalutie",
    "subtitle": null,
    "collection_title": null,
    "collection_part_number": null,
    "annotation": null,
    "description": "De meeste technologische, medische, maatschappelijke, financi\u00eble en economische ontwikkelingen hebben \u00e9\u00e9n ding gemeen: ze zijn niet geschikt voor of houden geen rekening met vrouwen. Nochtans maken vrouwen de helft van de wereldbevolking uit en zijn zij de superconsumenten van deze eeuw. Slechts 1% van alle R&D-investeringen wereldwijd is specifiek gericht op vrouwen, maar zij nemen wel 80% van alle aankoopbeslissingen.\n\nBedrijven die zich wel richten op de FemTech, FemHealth, FemSports, FemFinance en zo veel meer sectoren, zien hun omzet exponentieel groeien. Hoe komt dat en waarom wordt het begrip women economics steeds interessanter voor innovatiespecialisten, bedrijfsleiders, thought leaders, marketeers en investeerders?\n\nEVAlutie legt niet alleen het enorme onbenutte potentieel van de vrouw bloot, maar biedt ook heel wat inspiratie en uiteenlopende visies over welke strategische mogelijkheden en innovaties vandaag en morgen het verschil zullen maken.\n\nOntdek de boeiende wereld van de evalutie-innovaties en verbreed je kijk op je eigen toekomst en die van je bedrijf of organisatie.\n\nKristel Vanderlinden is een ondernemer, toekomststrateeg en de eerste Fem(Tech)-futurist van Belgi\u00eb. Vanuit haar jarenlange ervaring in merk- en marketingstrategie legt zij als geen ander de link tussen business en consument. Kristel is een veelgevraagde spreker en inspirator in binnen- en buitenland met een toonaangevende visie op mogelijke toekomstscenario\u2019s en de vele maatschappelijke en technologische trends die de wereld morgen en overmorgen zullen beheersen. Haar trendrapporten geven een unieke kijk op de wereld \u00e9n de mens. Met haar \u2018toekomst-agency\u2019 FutureKind helpt Kristel organisaties bij het cre\u00ebren van langetermijnvisies en -innovaties met meer vertrouwen in de toekomst.\n\nwww.evalutie.be\n\nwww.futurekind.be",
    "imprint": null,
    "language_code": "dut",
    "original_language_code": null,
    "page_count": 200,
    "duration_seconds": null,
    "publication_date_first": "2024-01-01",
    "publication_date_latest": "2024-01-01",
    "cover_url": null,
    "editions": [],
    "ratings_count": 0,
    "read_count": 0,
    "review_count": 0,
    "favorite_count": 0,
    "reading_status_read_count": 0,
    "reading_status_reading_count": 0,
    "reading_status_want_to_read_count": 0,
    "rating_average": null,
    "ratings_distribution": {
        "1": 0,
        "2": 0,
        "3": 0,
        "4": 0,
        "5": 0
    },
    "created_at": "2025-09-19T14:41:54+00:00",
    "updated_at": "2025-10-29T00:44:13+00:00",
    "publisher": {
        "id": 191,
        "slug": "pelckmans",
        "name": "Pelckmans",
        "created_at": "2025-09-19T12:27:22+00:00",
        "updated_at": "2025-09-19T15:13:07+00:00"
    },
    "contributors": [],
    "genres": [],
    "subjects": []
}
        

Evalutie

ID 534373
Slug evalutie-kristel-vanderlinden
Contributors
Annotation
Description De meeste technologische, medische, maatschappelijke, financiële en economische ontwikkelingen hebben één ding gemeen: ze zijn niet geschikt voor of houden geen rekening met vrouwen. Nochtans maken vrouwen de helft van de wereldbevolking uit en zijn zij de superconsumenten van deze eeuw. Slechts 1% van alle R&D-investeringen wereldwijd is specifiek gericht op vrouwen, maar zij nemen wel 80% van alle aankoopbeslissingen. Bedrijven die zich wel richten op de FemTech, FemHealth, FemSports, FemFinance en zo veel meer sectoren, zien hun omzet exponentieel groeien. Hoe komt dat en waarom wordt het begrip women economics steeds interessanter voor innovatiespecialisten, bedrijfsleiders, thought leaders, marketeers en investeerders? EVAlutie legt niet alleen het enorme onbenutte potentieel van de vrouw bloot, maar biedt ook heel wat inspiratie en uiteenlopende visies over welke strategische mogelijkheden en innovaties vandaag en morgen het verschil zullen maken. Ontdek de boeiende wereld van de evalutie-innovaties en verbreed je kijk op je eigen toekomst en die van je bedrijf of organisatie. Kristel Vanderlinden is een ondernemer, toekomststrateeg en de eerste Fem(Tech)-futurist van België. Vanuit haar jarenlange ervaring in merk- en marketingstrategie legt zij als geen ander de link tussen business en consument. Kristel is een veelgevraagde spreker en inspirator in binnen- en buitenland met een toonaangevende visie op mogelijke toekomstscenario’s en de vele maatschappelijke en technologische trends die de wereld morgen en overmorgen zullen beheersen. Haar trendrapporten geven een unieke kijk op de wereld én de mens. Met haar ‘toekomst-agency’ FutureKind helpt Kristel organisaties bij het creëren van langetermijnvisies en -innovaties met meer vertrouwen in de toekomst. www.evalutie.be www.futurekind.be
Genres
Subjects No subjects available
NSTC
Publisher Pelckmans
Imprint
Language dut
Page count 200
Duration
Publication date first 2024-01-01
Publication date latest 2024-01-01
Cover URL
Editions No editions available

Ratings & Reviews

0.0
0 ratings
Sign in to rate
You need to be logged in to submit a rating.

Recent Reviews

No reviews yet. Be the first to review this book!