Unbidan
Acme Inc.
            {
    "id": 329739,
    "slug": "generatie-einstein-jeroen-boschma",
    "nstc": null,
    "title": "Generatie Einstein",
    "subtitle": "slimmer, sneller en socialer : communiceren met jongeren van de 21ste eeuw",
    "collection_title": null,
    "collection_part_number": null,
    "annotation": null,
    "description": "<p>JEROEN BOSCHMA &amp; INEZ GROEN<br />Generatie Einstein<br />COMMUNICEREN MET JONGEREN VAN DE 21E EEUW<br />Tv-commercials werken niet meer, er worden websites gelanceerd waar geen jongere naar toe gaat, gedragsbe loedende campagnes worden door jongeren massaal afgekraakt, films floppen tijdens de premi ... ledereen is het erover eens: jongeren zijn een verschrikkelijk moeilijke doelgroep om te bereiken. Of lijkt dat maar zo?<br />Dit boek gaat over een nieuwe generatie: generatie Einstein. Ze lezen nieuws als journalisten. Ze kijken films als regisseurs. Ze kijken naar reclame als reclamemakers. Deze eerste positieve, slimme generatie vergt een geheel nieuwe benadering. Want als je je communicatie verkeerd inricht, dan raak je ze kwijt. Voorgoed. Dan blijven ze onverschillig of keren ze zich zelfs van je af.<br />Jongeren van de 21e eeuw stellen andere eisen aan communicatie, aan reclame, aan media. Dit boek geeft een uitgebreide beschrijving van deze nieuwe generatie en haar unieke kenmerken en biedt handvatten om met ze te communiceren op een manier die w werkt.<br />Jeroen Boschma (1966) is medeoprichter en creatief directeur van communicatiebureau Keesie.<br />Inez Groen (1968) is als adviseur bij het bureau werkzaam.<br />Keesie is opgericht in 1998 en is gespecialiseerd in advies, communicatie en reclame gericht op kinderen, jongeren en hun omgeving.<br />&lsquo;Deze jongeren behoren tot de eerste generatie die niet bang is voor informatie en technologie. Daar kunnen ouders en leraren veel van leren.&rsquo; PROF.DR. WIM VEEN &ndash; HOOGLERAAR EDUCATIE EN TECHNOLOGIE TU DELFT<br />&lsquo;Jongeren communiceren altijd sneller en anders dan volwassenen en dit boek geeft een fantastisch handvat om de communicatiekloof te overbruggen.&rsquo; DR. STEVEN VAN EIJCK JEUGDCOMMISSARIS<br />&lsquo;Een uitstekend boek voor marketeers vanaf 30 jaar die willen voorkomen dat ze hun eigen jongerenervaringen projecteren op deze generatie en daarmee (vaak) net de plank mis slaan met producten en communicatie richting deze doelgroep. Daarnaast is dit het eerste boek dat een positieve en daarmee inspirerende kijk biedt op deze generatie jongeren.&rsquo; DRS. JANINE GEYSSEN MANAGER COMMUNICATIE POSTBANK</p>",
    "additional_content": null,
    "bestseller_60": null,
    "imprint": null,
    "language_code": "dut",
    "original_language_code": null,
    "page_count": 160,
    "duration_seconds": null,
    "publication_date_first": "2006-06-15",
    "publication_date_latest": "2006-06-15",
    "cover_url": null,
    "editions": [
        {
            "isbn": "9789043010948",
            "product_form": "BC"
        }
    ],
    "ratings_count": 0,
    "read_count": 0,
    "review_count": 0,
    "favorite_count": 0,
    "reading_status_read_count": 0,
    "reading_status_reading_count": 0,
    "reading_status_want_to_read_count": 0,
    "rating_average": null,
    "ratings_distribution": {
        "1": 0,
        "2": 0,
        "3": 0,
        "4": 0,
        "5": 0
    },
    "created_at": "2025-09-19T13:20:36+00:00",
    "updated_at": "2025-11-08T00:26:10+00:00",
    "publisher": {
        "id": 1156,
        "slug": "pearson-benelux-bv",
        "name": "Pearson Benelux B.V.",
        "created_at": "2025-09-19T12:32:00+00:00",
        "updated_at": "2025-09-19T15:12:53+00:00"
    },
    "contributors": [
        {
            "id": 198292,
            "slug": "jeroen-boschma",
            "key_names": "BOSCHMA",
            "names_before_key": "JEROEN",
            "prefix_to_key": null,
            "contributor_role": "A01",
            "readable_contributor_role": "Author"
        },
        {
            "id": 198293,
            "slug": "inez-groen",
            "key_names": "GROEN",
            "names_before_key": "INEZ",
            "prefix_to_key": null,
            "contributor_role": "A01",
            "readable_contributor_role": "Author"
        }
    ],
    "genres": [],
    "subjects": [
        {
            "scheme_identifier": "32",
            "scheme_version": null,
            "main_subject": false,
            "subject_code": "802",
            "created_at": "2025-09-19T13:20:36+00:00",
            "updated_at": "2025-09-19T13:20:36+00:00"
        }
    ],
    "tags": [],
    "campaigns": []
}
        

Generatie Einstein

slimmer, sneller en socialer : communiceren met jongeren van de 21ste eeuw
ID 329739
Slug generatie-einstein-jeroen-boschma
Contributors
Author : JEROEN BOSCHMA
Author : INEZ GROEN
Annotation
Description <p>JEROEN BOSCHMA &amp; INEZ GROEN<br />Generatie Einstein<br />COMMUNICEREN MET JONGEREN VAN DE 21E EEUW<br />Tv-commercials werken niet meer, er worden websites gelanceerd waar geen jongere naar toe gaat, gedragsbe loedende campagnes worden door jongeren massaal afgekraakt, films floppen tijdens de premi ... ledereen is het erover eens: jongeren zijn een verschrikkelijk moeilijke doelgroep om te bereiken. Of lijkt dat maar zo?<br />Dit boek gaat over een nieuwe generatie: generatie Einstein. Ze lezen nieuws als journalisten. Ze kijken films als regisseurs. Ze kijken naar reclame als reclamemakers. Deze eerste positieve, slimme generatie vergt een geheel nieuwe benadering. Want als je je communicatie verkeerd inricht, dan raak je ze kwijt. Voorgoed. Dan blijven ze onverschillig of keren ze zich zelfs van je af.<br />Jongeren van de 21e eeuw stellen andere eisen aan communicatie, aan reclame, aan media. Dit boek geeft een uitgebreide beschrijving van deze nieuwe generatie en haar unieke kenmerken en biedt handvatten om met ze te communiceren op een manier die w werkt.<br />Jeroen Boschma (1966) is medeoprichter en creatief directeur van communicatiebureau Keesie.<br />Inez Groen (1968) is als adviseur bij het bureau werkzaam.<br />Keesie is opgericht in 1998 en is gespecialiseerd in advies, communicatie en reclame gericht op kinderen, jongeren en hun omgeving.<br />&lsquo;Deze jongeren behoren tot de eerste generatie die niet bang is voor informatie en technologie. Daar kunnen ouders en leraren veel van leren.&rsquo; PROF.DR. WIM VEEN &ndash; HOOGLERAAR EDUCATIE EN TECHNOLOGIE TU DELFT<br />&lsquo;Jongeren communiceren altijd sneller en anders dan volwassenen en dit boek geeft een fantastisch handvat om de communicatiekloof te overbruggen.&rsquo; DR. STEVEN VAN EIJCK JEUGDCOMMISSARIS<br />&lsquo;Een uitstekend boek voor marketeers vanaf 30 jaar die willen voorkomen dat ze hun eigen jongerenervaringen projecteren op deze generatie en daarmee (vaak) net de plank mis slaan met producten en communicatie richting deze doelgroep. Daarnaast is dit het eerste boek dat een positieve en daarmee inspirerende kijk biedt op deze generatie jongeren.&rsquo; DRS. JANINE GEYSSEN MANAGER COMMUNICATIE POSTBANK</p>
Bestseller 60
Genres
Subjects
802 Marketing NUR
NSTC
Publisher Pearson Benelux B.V.
Imprint
Language dut
Page count 160
Duration
Publication date first 2006-06-15
Publication date latest 2006-06-15
Cover URL
Editions
  • ISBN: 9789043010948 (BC)

Ratings & Reviews

0.0
0 ratings
Sign in to rate
You need to be logged in to submit a rating.

Recent Reviews

No reviews yet. Be the first to review this book!