Unbidan
Acme Inc.
            {
    "id": 215719,
    "slug": "get-social-in-business-geactualiseerde-versie-jeanet-bathoorn",
    "nstc": null,
    "title": "Get Social in Business - geactualiseerde versie",
    "subtitle": null,
    "collection_title": null,
    "collection_part_number": null,
    "annotation": "<p>In Get Social in Business laat Jeanet Bathoorn op haar kenmerkende enthousiaste wijze zien welke mogelijkheden en kansen social media bieden op en in het werk, of je nu werkzaam bent binnen een groot of klein bedrijf, of werkt als zelfstandig ondernemer. Je vindt in dit boek niet alleen heldere en praktische hoofdstukken over het zakelijk gebruik van LinkedIn, Facebook, Twitter en Google+, maar ook nuttige informatie over minder bekende toepassingen als Foursquare, Pinterest en QR-codes. Verder wijst het je de weg in het gebruik van handige filter- en sorteertools, het starten van een blog en het monitoren van al die social media. H&eacute;t boek om te ontdekken hoe je social media succesvol zakelijk inzet. Jeanet Bathoorn (1966) is trainer en internationaal spreker over social media. Ze is bij uitstek in staat om de materie op een bijzonder heldere manier uit te leggen. Zij weet als geen ander managementteams en directies te enthousiasmeren en stimuleren om met social media aan de slag te gaan. Een training of lezing is pas geslaagd als deelnemers zeggen: 'Er gaat een wereld voor me open.' Van haar boek Get Social+. Online netwerken voor beginners zijn inmiddels meer dan 22.000 exemplaren verkocht.</p>",
    "description": null,
    "imprint": null,
    "language_code": "dut",
    "original_language_code": null,
    "page_count": null,
    "duration_seconds": null,
    "publication_date_first": "2014-10-28",
    "publication_date_latest": "2014-10-28",
    "cover_url": null,
    "editions": [
        {
            "isbn": "9789055947751",
            "product_form": "BB"
        }
    ],
    "ratings_count": 0,
    "read_count": 0,
    "review_count": 0,
    "favorite_count": 0,
    "reading_status_read_count": 0,
    "reading_status_reading_count": 0,
    "reading_status_want_to_read_count": 0,
    "rating_average": null,
    "ratings_distribution": {
        "1": 0,
        "2": 0,
        "3": 0,
        "4": 0,
        "5": 0
    },
    "created_at": "2025-09-19T12:52:14+00:00",
    "updated_at": "2025-11-02T00:15:17+00:00",
    "publisher": {
        "id": 319,
        "slug": "scriptum",
        "name": "Scriptum",
        "created_at": "2025-09-19T12:29:16+00:00",
        "updated_at": "2025-09-19T15:06:51+00:00"
    },
    "contributors": [
        {
            "id": 120065,
            "slug": "jeanet-bathoorn",
            "key_names": "Bathoorn",
            "names_before_key": "Jeanet",
            "prefix_to_key": null,
            "contributor_role": "A01",
            "readable_contributor_role": "Author"
        }
    ],
    "genres": [],
    "subjects": [
        {
            "scheme_identifier": "32",
            "scheme_version": null,
            "main_subject": false,
            "subject_code": "801",
            "created_at": "2025-09-19T12:52:14+00:00",
            "updated_at": "2025-09-19T12:52:14+00:00"
        }
    ],
    "campaigns": []
}
        

Get Social in Business - geactualiseerde versie

ID 215719
Slug get-social-in-business-geactualiseerde-versie-jeanet-bathoorn
Contributors
Author : Jeanet Bathoorn
Annotation <p>In Get Social in Business laat Jeanet Bathoorn op haar kenmerkende enthousiaste wijze zien welke mogelijkheden en kansen social media bieden op en in het werk, of je nu werkzaam bent binnen een groot of klein bedrijf, of werkt als zelfstandig ondernemer. Je vindt in dit boek niet alleen heldere en praktische hoofdstukken over het zakelijk gebruik van LinkedIn, Facebook, Twitter en Google+, maar ook nuttige informatie over minder bekende toepassingen als Foursquare, Pinterest en QR-codes. Verder wijst het je de weg in het gebruik van handige filter- en sorteertools, het starten van een blog en het monitoren van al die social media. H&eacute;t boek om te ontdekken hoe je social media succesvol zakelijk inzet. Jeanet Bathoorn (1966) is trainer en internationaal spreker over social media. Ze is bij uitstek in staat om de materie op een bijzonder heldere manier uit te leggen. Zij weet als geen ander managementteams en directies te enthousiasmeren en stimuleren om met social media aan de slag te gaan. Een training of lezing is pas geslaagd als deelnemers zeggen: 'Er gaat een wereld voor me open.' Van haar boek Get Social+. Online netwerken voor beginners zijn inmiddels meer dan 22.000 exemplaren verkocht.</p>
Description
Genres
Subjects
801 Management algemeen NUR
NSTC
Publisher Scriptum
Imprint
Language dut
Page count
Duration
Publication date first 2014-10-28
Publication date latest 2014-10-28
Cover URL
Editions
  • ISBN: 9789055947751 (BB)

Ratings & Reviews

0.0
0 ratings
Sign in to rate
You need to be logged in to submit a rating.

Recent Reviews

No reviews yet. Be the first to review this book!