Unbidan
Acme Inc.
            {
    "id": 226735,
    "slug": "handboek-marketing-klant-en-marktgericht-ondernemen-johan-vanhaverbeke",
    "nstc": null,
    "title": "Handboek Marketing: Klant- en Marktgericht Ondernemen",
    "subtitle": null,
    "collection_title": null,
    "collection_part_number": null,
    "annotation": null,
    "description": "\r\n    Marketing is vandaag onmisbaar voor iedere organisatie. <i>Handboek Marketing: Klant- en Marktgericht Ondernemen</i> biedt op een zeer praktijkgerichte manier toegang tot het boeiende vakgebied Marketing. Dit handboek reikt een concreet <a href=\"http://www.intersentia.be/docs/routeplan.pdf\">stappenplan</a> aan waarmee managers, bedrijfsleiders en medewerkers van een bedrijf of organisatie meteen aan de slag kunnen. Om de verschillende marketingstappen concreet uit te werken is er ook nood aan een duidelijk geformuleerde bedrijfsvisie, een missie, doelstellingen en strategie. Allemaal onderwerpen die uitgebreid in dit boek aan bod komen.<br />Dit handboek is vooral bestemd voor bachelor en bachelor na bachelor opleidingen, voor niet-bedrijfseconomen die een grondige inleiding in de marketing wensen. Voor de practicus is deze uitgave een handige leidraad bij zijn dagelijkse werkzaamheden.<br />Eduard Boschloos is docent aan de Hogeschool-Universiteit Brussel en programmaleider en docent bij Instima.<br />Madeleine Janssens is kwalitatief onderzoeker met een ruime internationale ervaring in meer dan 55 landen en in een veelheid van productcategorie\u00ebn. Sinds kort leidt ze het marktonderzoeksbureau Why5Research. Zij is gastdocent bij Stichting Marketing/Instima en geregeld spreker op andere fora.<br />Johan Vanhaverbeke is interim manager en heeft tal van strategische en operationele marketingopdrachten uitgevoerd bij nationale en internationale bedrijven. Hij is als docent verbonden aan de Hogeschool Universiteit Brussel en is wetenschappelijk adviseur van Stichting Marketing/Instima. \u00a0<br />",
    "additional_content": null,
    "bestseller_60": null,
    "imprint": null,
    "language_code": "dut",
    "original_language_code": null,
    "page_count": null,
    "duration_seconds": null,
    "publication_date_first": "2008-04-06",
    "publication_date_latest": "2008-04-06",
    "cover_url": null,
    "editions": [
        {
            "isbn": "9789050957953",
            "product_form": "BC"
        }
    ],
    "ratings_count": 0,
    "read_count": 0,
    "review_count": 0,
    "favorite_count": 0,
    "reading_status_read_count": 0,
    "reading_status_reading_count": 0,
    "reading_status_want_to_read_count": 0,
    "rating_average": null,
    "ratings_distribution": {
        "1": 0,
        "2": 0,
        "3": 0,
        "4": 0,
        "5": 0
    },
    "created_at": "2025-09-19T12:54:25+00:00",
    "updated_at": "2025-11-11T00:16:25+00:00",
    "publisher": {
        "id": 1870,
        "slug": "intersentia",
        "name": "Intersentia",
        "created_at": "2025-09-19T12:42:53+00:00",
        "updated_at": "2025-09-19T14:58:42+00:00"
    },
    "contributors": [
        {
            "id": 128865,
            "slug": "johan-vanhaverbeke",
            "key_names": "Vanhaverbeke",
            "names_before_key": "Johan",
            "prefix_to_key": null,
            "contributor_role": "A01",
            "readable_contributor_role": "Author"
        }
    ],
    "genres": [],
    "subjects": [
        {
            "scheme_identifier": "32",
            "scheme_version": null,
            "main_subject": false,
            "subject_code": "163",
            "created_at": "2025-09-19T12:54:25+00:00",
            "updated_at": "2025-09-19T12:54:25+00:00"
        }
    ],
    "tags": [],
    "campaigns": []
}
        

Handboek Marketing: Klant- en Marktgericht Ondernemen

ID 226735
Slug handboek-marketing-klant-en-marktgericht-ondernemen-johan-vanhaverbeke
Contributors
Author : Johan Vanhaverbeke
Annotation
Description Marketing is vandaag onmisbaar voor iedere organisatie. <i>Handboek Marketing: Klant- en Marktgericht Ondernemen</i> biedt op een zeer praktijkgerichte manier toegang tot het boeiende vakgebied Marketing. Dit handboek reikt een concreet <a href="http://www.intersentia.be/docs/routeplan.pdf">stappenplan</a> aan waarmee managers, bedrijfsleiders en medewerkers van een bedrijf of organisatie meteen aan de slag kunnen. Om de verschillende marketingstappen concreet uit te werken is er ook nood aan een duidelijk geformuleerde bedrijfsvisie, een missie, doelstellingen en strategie. Allemaal onderwerpen die uitgebreid in dit boek aan bod komen.<br />Dit handboek is vooral bestemd voor bachelor en bachelor na bachelor opleidingen, voor niet-bedrijfseconomen die een grondige inleiding in de marketing wensen. Voor de practicus is deze uitgave een handige leidraad bij zijn dagelijkse werkzaamheden.<br />Eduard Boschloos is docent aan de Hogeschool-Universiteit Brussel en programmaleider en docent bij Instima.<br />Madeleine Janssens is kwalitatief onderzoeker met een ruime internationale ervaring in meer dan 55 landen en in een veelheid van productcategorieën. Sinds kort leidt ze het marktonderzoeksbureau Why5Research. Zij is gastdocent bij Stichting Marketing/Instima en geregeld spreker op andere fora.<br />Johan Vanhaverbeke is interim manager en heeft tal van strategische en operationele marketingopdrachten uitgevoerd bij nationale en internationale bedrijven. Hij is als docent verbonden aan de Hogeschool Universiteit Brussel en is wetenschappelijk adviseur van Stichting Marketing/Instima.  <br />
Bestseller 60
Genres
Subjects
163 Economie, recht en bedrijfskunde HOGER ONDERWIJS NUR
NSTC
Publisher Intersentia
Imprint
Language dut
Page count
Duration
Publication date first 2008-04-06
Publication date latest 2008-04-06
Cover URL
Editions
  • ISBN: 9789050957953 (BC)

Ratings & Reviews

0.0
0 ratings
Sign in to rate
You need to be logged in to submit a rating.

Recent Reviews

No reviews yet. Be the first to review this book!