Unbidan
Acme Inc.
            {
    "id": 495997,
    "slug": "handboek-voor-leraren-diverse-auteurs",
    "nstc": null,
    "title": "Handboek voor leraren ",
    "subtitle": null,
    "collection_title": null,
    "collection_part_number": null,
    "annotation": null,
    "description": "Hoe word je een succesvolle leraar? Handboek voor leraren is een toegankelijk naslagwerk, gebaseerd op de generieke kennisbasis die elke startende leraar moet kennen. Het biedt veel praktisch gereedschap en is een inspiratie voor actuele afstudeerthema's. Daarmee slaat deze uitgave een gedegen brug naar de werkelijkheid in de klas. \n\nVan 'Hoe onderwijs ik mijn leerlingen?' tot 'Hoe ontwikkel ik mezelf als leraar?': alle hoofdvragen van de docent in spe worden beantwoord in Handboek voor leraren. leerpsychologietheorie\u00ebn, de bijbehorende didactiek en ordehandhaving worden omschreven in deel A. Deel B behandelt groepsprocessen, waaronder pesten, passend onderwijs en gesprekken op school. Het Nederlandse onderwijssysteem voor havo/vwo en (v)mbo komt in deel C aan de orde. Deel D gaat in op de persoonlijke en professionele ontwikkeling van leraren. In deel E wordt beschreven hoe docenten hun onderwijs vorm kunnen geven in het vmbo en mbo.\n\nHandboek voor leraren biedt elke leraar (in opleiding) in het voortgezet onderwijs en middelbaar beroepsonderwijs een rijke basis  om jarenlang door te blijven groeien in het docentschap. Dit boek is ook bruikbaar voor instructeurs van Associate degree-opleidingen.",
    "additional_content": null,
    "bestseller_60": null,
    "imprint": null,
    "language_code": "dut",
    "original_language_code": null,
    "page_count": 472,
    "duration_seconds": null,
    "publication_date_first": "2011-01-01",
    "publication_date_latest": "2011-01-01",
    "cover_url": null,
    "editions": [],
    "ratings_count": 0,
    "read_count": 0,
    "review_count": 0,
    "favorite_count": 0,
    "reading_status_read_count": 0,
    "reading_status_reading_count": 0,
    "reading_status_want_to_read_count": 0,
    "rating_average": null,
    "ratings_distribution": {
        "1": 0,
        "2": 0,
        "3": 0,
        "4": 0,
        "5": 0
    },
    "hebban_rank": null,
    "created_at": "2025-09-19T14:35:07+00:00",
    "updated_at": "2025-11-15T03:54:33+00:00",
    "publisher": {
        "id": 6921,
        "slug": "coutinho",
        "name": "Coutinho",
        "gau": false,
        "created_at": "2025-09-19T13:39:03+00:00",
        "updated_at": "2025-09-19T15:13:22+00:00"
    },
    "contributors": [
        {
            "id": 307757,
            "slug": "diverse-auteurs-3",
            "key_names": "Diverse auteurs",
            "names_before_key": null,
            "prefix_to_key": null,
            "contributor_role": "A01",
            "readable_contributor_role": "Author"
        }
    ],
    "genres": [],
    "subjects": [],
    "tags": [],
    "campaigns": []
}
        

Handboek voor leraren

ID 495997
Slug handboek-voor-leraren-diverse-auteurs
Contributors
Author : Diverse auteurs
Annotation
Description Hoe word je een succesvolle leraar? Handboek voor leraren is een toegankelijk naslagwerk, gebaseerd op de generieke kennisbasis die elke startende leraar moet kennen. Het biedt veel praktisch gereedschap en is een inspiratie voor actuele afstudeerthema's. Daarmee slaat deze uitgave een gedegen brug naar de werkelijkheid in de klas. Van 'Hoe onderwijs ik mijn leerlingen?' tot 'Hoe ontwikkel ik mezelf als leraar?': alle hoofdvragen van de docent in spe worden beantwoord in Handboek voor leraren. leerpsychologietheorieën, de bijbehorende didactiek en ordehandhaving worden omschreven in deel A. Deel B behandelt groepsprocessen, waaronder pesten, passend onderwijs en gesprekken op school. Het Nederlandse onderwijssysteem voor havo/vwo en (v)mbo komt in deel C aan de orde. Deel D gaat in op de persoonlijke en professionele ontwikkeling van leraren. In deel E wordt beschreven hoe docenten hun onderwijs vorm kunnen geven in het vmbo en mbo. Handboek voor leraren biedt elke leraar (in opleiding) in het voortgezet onderwijs en middelbaar beroepsonderwijs een rijke basis om jarenlang door te blijven groeien in het docentschap. Dit boek is ook bruikbaar voor instructeurs van Associate degree-opleidingen.
Bestseller 60
Genres
Subjects No subjects available
NSTC
Publisher Coutinho
Imprint
Language dut
Page count 472
Duration
Publication date first 2011-01-01
Publication date latest 2011-01-01
Cover URL
Editions No editions available

Ratings & Reviews

0.0
0 ratings
Sign in to rate
You need to be logged in to submit a rating.

Recent Reviews

No reviews yet. Be the first to review this book!