Unbidan
Acme Inc.
            {
    "id": 446737,
    "slug": "het-emotie-effect-greg-hoffman",
    "nstc": null,
    "title": "Het emotie-effect",
    "subtitle": null,
    "collection_title": null,
    "collection_part_number": null,
    "annotation": null,
    "description": "Veel mensen denken dat creativiteit een talent is dat alleen voor de lucky few is weggelegd. Maar niets is minder waar. In Het emotie-effect laat Greg Hoffman zien dat door het cre\u00ebren van emotie elk mens creatiever kan worden.\n\nAls Chief Marketing Officer van Nike was Hoffman verantwoordelijk voor het opzetten van de meest iconische campagnes van het bedrijf, zoals voor Cristiano Ronaldo, Serena Williams, de Olympische Spelen en het WK. Aan de hand van fascinerende anekdotes vertelt hij hoe hij, door sterke emotionele banden te cre\u00ebren, het bekende merk op de kaart zette.\n\nHet emotie-effect viert vindingrijkheid en bewijst dat creativiteit een vaardigheid is die iedereen kan leren.",
    "imprint": null,
    "language_code": "dut",
    "original_language_code": null,
    "page_count": 336,
    "duration_seconds": null,
    "publication_date_first": null,
    "publication_date_latest": "2022-11-16",
    "cover_url": null,
    "editions": [],
    "ratings_count": 0,
    "read_count": 0,
    "review_count": 0,
    "favorite_count": 0,
    "reading_status_read_count": 0,
    "reading_status_reading_count": 0,
    "reading_status_want_to_read_count": 0,
    "rating_average": null,
    "ratings_distribution": {
        "1": 0,
        "2": 0,
        "3": 0,
        "4": 0,
        "5": 0
    },
    "created_at": "2025-09-19T13:52:00+00:00",
    "updated_at": "2025-11-01T00:38:14+00:00",
    "publisher": {
        "id": 3012,
        "slug": "harpercollins-holland",
        "name": "HarperCollins Holland",
        "created_at": "2025-09-19T12:26:11+00:00",
        "updated_at": "2025-09-19T15:11:41+00:00"
    },
    "contributors": [],
    "genres": [],
    "subjects": [],
    "campaigns": []
}
        

Het emotie-effect

ID 446737
Slug het-emotie-effect-greg-hoffman
Contributors
Annotation
Description Veel mensen denken dat creativiteit een talent is dat alleen voor de lucky few is weggelegd. Maar niets is minder waar. In Het emotie-effect laat Greg Hoffman zien dat door het creëren van emotie elk mens creatiever kan worden. Als Chief Marketing Officer van Nike was Hoffman verantwoordelijk voor het opzetten van de meest iconische campagnes van het bedrijf, zoals voor Cristiano Ronaldo, Serena Williams, de Olympische Spelen en het WK. Aan de hand van fascinerende anekdotes vertelt hij hoe hij, door sterke emotionele banden te creëren, het bekende merk op de kaart zette. Het emotie-effect viert vindingrijkheid en bewijst dat creativiteit een vaardigheid is die iedereen kan leren.
Genres
Subjects No subjects available
NSTC
Publisher HarperCollins Holland
Imprint
Language dut
Page count 336
Duration
Publication date first
Publication date latest 2022-11-16
Cover URL
Editions No editions available

Ratings & Reviews

0.0
0 ratings
Sign in to rate
You need to be logged in to submit a rating.

Recent Reviews

No reviews yet. Be the first to review this book!