Unbidan
Acme Inc.
            {
    "id": 369823,
    "slug": "het-strategisch-communicatie-frame-betteke-van-ruler",
    "nstc": null,
    "title": "Het Strategisch Communicatie Frame",
    "subtitle": null,
    "collection_title": null,
    "collection_part_number": null,
    "annotation": null,
    "description": "Het Strategisch Communicatie Frame is ontwikkeld als methode voor het bepalen van een effectieve strategie. Of het nu gaat om een communicatiestrategie voor de lange termijn voor de organisatie, een communicatiestrategie voor een op handen zijnde fusie of overname, of een communicatiestrategie waarmee je programmadoelen wilt realiseren. Het Frame blijkt een universeel model voor strategieontwikkeling.\n\nHet doel van het Strategisch Communicatie Frame is professionals te helpen scherpe keuzes te maken. Dat is wat het Strategisch Communicatie Frame is, een hulpmiddel. Het Frame schrijft niet voor wat je moet doen of welke strategie de beste is. Dat hangt namelijk af van de situatie. Wel helpt het Frame om de juiste vragen te stellen, om uit te zoeken wat in jouw organisatie, bij jouw klant of in jouw project echt nodig is, en het dwingt je na te denken hoe communicatie daaraan kan bijdragen. Het helpt je keuzes te maken in wie en wat je nodig hebt om je ambities te realiseren. Het Strategisch Communicatie Frame is een planningsmethode die echt anders is dan het klassieke stappenplan. Deze methode is een agile methode waarmee je sneller kunt inspelen op de actualiteit en toch de regie kunt proberen te houden.",
    "additional_content": null,
    "bestseller_60": null,
    "imprint": null,
    "language_code": "dut",
    "original_language_code": null,
    "page_count": 267,
    "duration_seconds": null,
    "publication_date_first": "2014-01-01",
    "publication_date_latest": "2014-01-01",
    "cover_url": null,
    "editions": [],
    "ratings_count": 0,
    "read_count": 0,
    "review_count": 0,
    "favorite_count": 0,
    "reading_status_read_count": 0,
    "reading_status_reading_count": 0,
    "reading_status_want_to_read_count": 0,
    "rating_average": null,
    "ratings_distribution": {
        "1": 0,
        "2": 0,
        "3": 0,
        "4": 0,
        "5": 0
    },
    "created_at": "2025-09-19T13:31:30+00:00",
    "updated_at": "2025-11-07T00:30:14+00:00",
    "publisher": {
        "id": 280,
        "slug": "boom-uitgevers-amsterdam",
        "name": "Boom uitgevers Amsterdam",
        "created_at": "2025-09-19T12:27:31+00:00",
        "updated_at": "2025-09-19T15:13:25+00:00"
    },
    "contributors": [
        {
            "id": 225821,
            "slug": "betteke-van-ruler",
            "key_names": "Ruler",
            "names_before_key": "Betteke",
            "prefix_to_key": "van",
            "contributor_role": "A01",
            "readable_contributor_role": "Author"
        }
    ],
    "genres": [],
    "subjects": [],
    "tags": [],
    "campaigns": []
}
        

Het Strategisch Communicatie Frame

ID 369823
Slug het-strategisch-communicatie-frame-betteke-van-ruler
Contributors
Author : Betteke van Ruler
Annotation
Description Het Strategisch Communicatie Frame is ontwikkeld als methode voor het bepalen van een effectieve strategie. Of het nu gaat om een communicatiestrategie voor de lange termijn voor de organisatie, een communicatiestrategie voor een op handen zijnde fusie of overname, of een communicatiestrategie waarmee je programmadoelen wilt realiseren. Het Frame blijkt een universeel model voor strategieontwikkeling. Het doel van het Strategisch Communicatie Frame is professionals te helpen scherpe keuzes te maken. Dat is wat het Strategisch Communicatie Frame is, een hulpmiddel. Het Frame schrijft niet voor wat je moet doen of welke strategie de beste is. Dat hangt namelijk af van de situatie. Wel helpt het Frame om de juiste vragen te stellen, om uit te zoeken wat in jouw organisatie, bij jouw klant of in jouw project echt nodig is, en het dwingt je na te denken hoe communicatie daaraan kan bijdragen. Het helpt je keuzes te maken in wie en wat je nodig hebt om je ambities te realiseren. Het Strategisch Communicatie Frame is een planningsmethode die echt anders is dan het klassieke stappenplan. Deze methode is een agile methode waarmee je sneller kunt inspelen op de actualiteit en toch de regie kunt proberen te houden.
Bestseller 60
Genres
Subjects No subjects available
NSTC
Publisher Boom uitgevers Amsterdam
Imprint
Language dut
Page count 267
Duration
Publication date first 2014-01-01
Publication date latest 2014-01-01
Cover URL
Editions No editions available

Ratings & Reviews

0.0
0 ratings
Sign in to rate
You need to be logged in to submit a rating.

Recent Reviews

No reviews yet. Be the first to review this book!