Unbidan
Acme Inc.
            {
    "id": 231304,
    "slug": "hooked-nir-eyal",
    "nstc": null,
    "title": "Hooked",
    "subtitle": null,
    "collection_title": null,
    "collection_part_number": null,
    "annotation": "<p>We checken onze smartphone gemiddeld 34 keer per dag. Als we ons een momentje vervelen, kijken we op Twitter of Facebook. En kunnen we ergens niet op komen? Dan googelen we het gewoon. Het zijn relatief nieuwe technologie&euml;n, maar ze zijn nu al niet meer uit ons leven weg te denken. We zijn er in korte tijd aan verslingerd geraakt! Wil je dat jouw product ook zo succesvol wordt? Zorg er dan voor dat het een vast onderdeel wordt van het dagelijks leven van de gebruikers. Hooked legt de vier stappen bloot waarmee je klanten verslingerd maakt aan wat jij te bieden hebt. Of het nu om een website, app, game, evenement of iets heel anders gaat, je kunt dit principe steeds weer toepassen. Het resultaat: een product dat niemand meer wil missen. - Inclusief een stappenplan om producten te ontwikkelen. - Met voorbeelden van onder andere Twitter, Instagram en Pinterest: bedrijven die hun klanten steeds weer naar hen terug weten te laten keren.</p>",
    "description": "<p>We checken onze smartphone gemiddeld 34 keer per dag. Als we ons een momentje vervelen, kijken we op Twitter of Facebook. En kunnen we ergens niet op komen? Dan googelen we het gewoon. Het zijn relatief nieuwe technologie&euml;n, maar ze zijn nu al niet meer uit ons leven weg te denken. We zijn er in korte tijd aan verslingerd geraakt! Wil je dat jouw product ook zo succesvol wordt? Zorg er dan voor dat het een vast onderdeel wordt van het dagelijks leven van de gebruikers. Hooked legt de vier stappen bloot waarmee je klanten verslingerd maakt aan wat jij te bieden hebt. Of het nu om een website, app, game, evenement of iets heel anders gaat, je kunt dit principe steeds weer toepassen. Het resultaat: een product dat niemand meer wil missen. Inclusief een stappenplan om producten te ontwikkelen. Met voorbeelden van onder andere Twitter, Instagram en Pinterest: bedrijven die hun klanten steeds weer naar hen terug weten te laten keren.</p>",
    "additional_content": null,
    "bestseller_60": null,
    "imprint": null,
    "language_code": "dut",
    "original_language_code": null,
    "page_count": null,
    "duration_seconds": null,
    "publication_date_first": "2015-04-13",
    "publication_date_latest": "2015-04-13",
    "cover_url": null,
    "editions": [
        {
            "isbn": "9789089652706",
            "product_form": "BC"
        }
    ],
    "ratings_count": 0,
    "read_count": 0,
    "review_count": 0,
    "favorite_count": 0,
    "reading_status_read_count": 0,
    "reading_status_reading_count": 0,
    "reading_status_want_to_read_count": 0,
    "rating_average": null,
    "ratings_distribution": {
        "1": 0,
        "2": 0,
        "3": 0,
        "4": 0,
        "5": 0
    },
    "created_at": "2025-09-19T12:55:29+00:00",
    "updated_at": "2025-11-11T00:16:53+00:00",
    "publisher": {
        "id": 1763,
        "slug": "van-duuren-media",
        "name": "Van Duuren Media",
        "created_at": "2025-09-19T12:27:58+00:00",
        "updated_at": "2025-09-19T15:06:02+00:00"
    },
    "contributors": [
        {
            "id": 133159,
            "slug": "nir-eyal",
            "key_names": "Eyal",
            "names_before_key": "Nir",
            "prefix_to_key": null,
            "contributor_role": "A01",
            "readable_contributor_role": "Author"
        }
    ],
    "genres": [],
    "subjects": [],
    "tags": [],
    "campaigns": []
}
        

Hooked

ID 231304
Slug hooked-nir-eyal
Contributors
Author : Nir Eyal
Annotation <p>We checken onze smartphone gemiddeld 34 keer per dag. Als we ons een momentje vervelen, kijken we op Twitter of Facebook. En kunnen we ergens niet op komen? Dan googelen we het gewoon. Het zijn relatief nieuwe technologie&euml;n, maar ze zijn nu al niet meer uit ons leven weg te denken. We zijn er in korte tijd aan verslingerd geraakt! Wil je dat jouw product ook zo succesvol wordt? Zorg er dan voor dat het een vast onderdeel wordt van het dagelijks leven van de gebruikers. Hooked legt de vier stappen bloot waarmee je klanten verslingerd maakt aan wat jij te bieden hebt. Of het nu om een website, app, game, evenement of iets heel anders gaat, je kunt dit principe steeds weer toepassen. Het resultaat: een product dat niemand meer wil missen. - Inclusief een stappenplan om producten te ontwikkelen. - Met voorbeelden van onder andere Twitter, Instagram en Pinterest: bedrijven die hun klanten steeds weer naar hen terug weten te laten keren.</p>
Description <p>We checken onze smartphone gemiddeld 34 keer per dag. Als we ons een momentje vervelen, kijken we op Twitter of Facebook. En kunnen we ergens niet op komen? Dan googelen we het gewoon. Het zijn relatief nieuwe technologie&euml;n, maar ze zijn nu al niet meer uit ons leven weg te denken. We zijn er in korte tijd aan verslingerd geraakt! Wil je dat jouw product ook zo succesvol wordt? Zorg er dan voor dat het een vast onderdeel wordt van het dagelijks leven van de gebruikers. Hooked legt de vier stappen bloot waarmee je klanten verslingerd maakt aan wat jij te bieden hebt. Of het nu om een website, app, game, evenement of iets heel anders gaat, je kunt dit principe steeds weer toepassen. Het resultaat: een product dat niemand meer wil missen. Inclusief een stappenplan om producten te ontwikkelen. Met voorbeelden van onder andere Twitter, Instagram en Pinterest: bedrijven die hun klanten steeds weer naar hen terug weten te laten keren.</p>
Bestseller 60
Genres
Subjects No subjects available
NSTC
Publisher Van Duuren Media
Imprint
Language dut
Page count
Duration
Publication date first 2015-04-13
Publication date latest 2015-04-13
Cover URL
Editions
  • ISBN: 9789089652706 (BC)

Ratings & Reviews

0.0
0 ratings
Sign in to rate
You need to be logged in to submit a rating.

Recent Reviews

No reviews yet. Be the first to review this book!