Unbidan
Acme Inc.
            {
    "id": 427510,
    "slug": "inclusieve-communicatie-hanan-challouki",
    "nstc": null,
    "title": "Inclusieve communicatie",
    "subtitle": null,
    "collection_title": null,
    "collection_part_number": null,
    "annotation": null,
    "description": "In een samenleving die steeds diverser wordt, gaan bedrijven en overheden constant op zoek naar manieren om effici\u00ebnt te communiceren en hun doelpubliek te verbreden. Het verschil tussen de diversiteit in de samenleving en het gebrek eraan in het merendeel van de sectoren is enorm groot. Bedrijven zijn zich steeds vaker bewust van het potentieel van diverse doelgroepen en willen weten hoe ze die effectief kunnen bereiken. Het ontbreekt interne communicatiediensten en creatieve bureaus echter aan de nodige expertise om daar werk van te maken. Met dit boek wil Hanan Challouki daar verandering in brengen. Inclusieve communicatie is een strategische benadering die het mogelijk maakt voor merken om relevant te blijven in een superdiverse samenleving, nieuwe doelgroepen beter te leren kennen en de eigen communicatie- en marketingdoelstellingen te overtreffen. Inclusieve communicatie is voor bedrijfsleiders, marketeers en strategen die inzien dat de wereld aan het veranderen is. Het is een boek voor iedereen die vooruit wil, die het potentieel ziet van een diverse samenleving en dat ten volle wil benutten.",
    "imprint": null,
    "language_code": "dut",
    "original_language_code": null,
    "page_count": 133,
    "duration_seconds": null,
    "publication_date_first": "2021-01-01",
    "publication_date_latest": "2021-01-01",
    "cover_url": null,
    "editions": [],
    "ratings_count": 0,
    "read_count": 0,
    "review_count": 0,
    "favorite_count": 0,
    "reading_status_read_count": 0,
    "reading_status_reading_count": 0,
    "reading_status_want_to_read_count": 0,
    "rating_average": null,
    "ratings_distribution": {
        "1": 0,
        "2": 0,
        "3": 0,
        "4": 0,
        "5": 0
    },
    "created_at": "2025-09-19T13:46:53+00:00",
    "updated_at": "2025-10-30T00:35:42+00:00",
    "publisher": {
        "id": 191,
        "slug": "pelckmans",
        "name": "Pelckmans",
        "created_at": "2025-09-19T12:27:22+00:00",
        "updated_at": "2025-09-19T15:13:07+00:00"
    },
    "contributors": [],
    "genres": [],
    "subjects": [],
    "campaigns": []
}
        

Inclusieve communicatie

ID 427510
Slug inclusieve-communicatie-hanan-challouki
Contributors
Annotation
Description In een samenleving die steeds diverser wordt, gaan bedrijven en overheden constant op zoek naar manieren om efficiƫnt te communiceren en hun doelpubliek te verbreden. Het verschil tussen de diversiteit in de samenleving en het gebrek eraan in het merendeel van de sectoren is enorm groot. Bedrijven zijn zich steeds vaker bewust van het potentieel van diverse doelgroepen en willen weten hoe ze die effectief kunnen bereiken. Het ontbreekt interne communicatiediensten en creatieve bureaus echter aan de nodige expertise om daar werk van te maken. Met dit boek wil Hanan Challouki daar verandering in brengen. Inclusieve communicatie is een strategische benadering die het mogelijk maakt voor merken om relevant te blijven in een superdiverse samenleving, nieuwe doelgroepen beter te leren kennen en de eigen communicatie- en marketingdoelstellingen te overtreffen. Inclusieve communicatie is voor bedrijfsleiders, marketeers en strategen die inzien dat de wereld aan het veranderen is. Het is een boek voor iedereen die vooruit wil, die het potentieel ziet van een diverse samenleving en dat ten volle wil benutten.
Genres
Subjects No subjects available
NSTC
Publisher Pelckmans
Imprint
Language dut
Page count 133
Duration
Publication date first 2021-01-01
Publication date latest 2021-01-01
Cover URL
Editions No editions available

Ratings & Reviews

0.0
0 ratings
Sign in to rate
You need to be logged in to submit a rating.

Recent Reviews

No reviews yet. Be the first to review this book!