Unbidan
Acme Inc.
            {
    "id": 498855,
    "slug": "influencers-herwerking-carole-lamarque",
    "nstc": null,
    "title": "Influencers",
    "subtitle": "Van virale hits tot risico\u2019s: de evolutie van Influencer Marketing",
    "collection_title": null,
    "collection_part_number": null,
    "annotation": null,
    "description": "<p><strong>Wat kunnen we leren van de onvoorspelbare toekomst van influencers en hoe blijf je voorop lopen? <br />Hoe evolueert influencer marketing van virale hits tot risico's, en wat betekent dit voor jouw merk? <br />Hoe transformeer je een marketingexperiment tot een duurzame groeistrategie? <br />Op vraag van vele klanten: hoe kunnen we als merk aan de slag gaan?</strong></p>\n<p><em>Influencers</em> belicht de razendsnelle evolutie van influencer marketing en de impact ervan. Wat begon als een experiment, is uitgegroeid tot een bewuste strategie voor veel bedrijven. Maar met die groei komen ook risico's, van mismatches tot reputatieschade. De vraag is: hoe maak je als bedrijf de juiste keuzes en bouw je een duurzame samenwerking op met influencers? Carole geeft daar met dit boek de antwoorden op, met praktische inzichten, DIY-oefeningen en een AI-ondersteunde applicatie om influencer marketing te transformeren tot een succesvolle en duurzame groeistrategie.</p>\n<ul>\n<li>Alle aspecten van influencer marketing in kaart gebracht</li>\n<li>Met relevante cases</li>\n<li>En DIY-oefeningen die je als merk helpen om jouw strategie op te zetten</li>\n<li>Voorzien van een AI-book.</li>\n</ul>",
    "imprint": null,
    "language_code": "dut",
    "original_language_code": null,
    "page_count": 152,
    "duration_seconds": null,
    "publication_date_first": "2025-02-11",
    "publication_date_latest": "2025-02-18",
    "cover_url": null,
    "editions": [
        {
            "isbn": "9789020920369",
            "product_form": "BC"
        }
    ],
    "ratings_count": 0,
    "read_count": 0,
    "review_count": 0,
    "favorite_count": 0,
    "reading_status_read_count": 0,
    "reading_status_reading_count": 0,
    "reading_status_want_to_read_count": 0,
    "rating_average": null,
    "ratings_distribution": {
        "1": 0,
        "2": 0,
        "3": 0,
        "4": 0,
        "5": 0
    },
    "created_at": "2025-09-19T14:35:45+00:00",
    "updated_at": "2025-10-30T00:42:31+00:00",
    "publisher": {
        "id": 6445,
        "slug": "uitgeverij-lannoo",
        "name": "Uitgeverij Lannoo",
        "created_at": "2025-09-19T12:34:41+00:00",
        "updated_at": "2025-09-19T15:13:47+00:00"
    },
    "contributors": [
        {
            "id": 309654,
            "slug": "carole-lamarque",
            "key_names": "Lamarque",
            "names_before_key": "Carole",
            "prefix_to_key": null,
            "contributor_role": "A01",
            "readable_contributor_role": "Author"
        }
    ],
    "genres": [],
    "subjects": [
        {
            "scheme_identifier": "32",
            "scheme_version": null,
            "main_subject": false,
            "subject_code": "447",
            "created_at": "2025-09-19T14:35:45+00:00",
            "updated_at": "2025-09-19T14:35:45+00:00"
        }
    ],
    "campaigns": []
}
        

Influencers

Van virale hits tot risico’s: de evolutie van Influencer Marketing
ID 498855
Slug influencers-herwerking-carole-lamarque
Contributors
Author : Carole Lamarque
Annotation
Description <p><strong>Wat kunnen we leren van de onvoorspelbare toekomst van influencers en hoe blijf je voorop lopen? <br />Hoe evolueert influencer marketing van virale hits tot risico's, en wat betekent dit voor jouw merk? <br />Hoe transformeer je een marketingexperiment tot een duurzame groeistrategie? <br />Op vraag van vele klanten: hoe kunnen we als merk aan de slag gaan?</strong></p> <p><em>Influencers</em> belicht de razendsnelle evolutie van influencer marketing en de impact ervan. Wat begon als een experiment, is uitgegroeid tot een bewuste strategie voor veel bedrijven. Maar met die groei komen ook risico's, van mismatches tot reputatieschade. De vraag is: hoe maak je als bedrijf de juiste keuzes en bouw je een duurzame samenwerking op met influencers? Carole geeft daar met dit boek de antwoorden op, met praktische inzichten, DIY-oefeningen en een AI-ondersteunde applicatie om influencer marketing te transformeren tot een succesvolle en duurzame groeistrategie.</p> <ul> <li>Alle aspecten van influencer marketing in kaart gebracht</li> <li>Met relevante cases</li> <li>En DIY-oefeningen die je als merk helpen om jouw strategie op te zetten</li> <li>Voorzien van een AI-book.</li> </ul>
Genres
Subjects
447 Wijn en dranken NUR
NSTC
Publisher Uitgeverij Lannoo
Imprint
Language dut
Page count 152
Duration
Publication date first 2025-02-11
Publication date latest 2025-02-18
Cover URL
Editions
  • ISBN: 9789020920369 (BC)

Ratings & Reviews

0.0
0 ratings
Sign in to rate
You need to be logged in to submit a rating.

Recent Reviews

No reviews yet. Be the first to review this book!