Unbidan
Acme Inc.
            {
    "id": 273337,
    "slug": "leesinterventies-anneke-smits",
    "nstc": null,
    "title": "Leesinterventies",
    "subtitle": "voor kinderen met leesproblemen en dyslexie",
    "collection_title": null,
    "collection_part_number": null,
    "annotation": null,
    "description": "In Leesinterventies voor kinderen met leesproblemen en dyslexie worden allereerst de principes van goed leesonderwijs besproken, waarbij vooral de bevordering van de leesmotivatie een prominente rol heeft gekregen. Daarna staan de begeleiding van en interventie bij zwakke lezers centraal. In aansluiting op het Protocol leesproblemen en dyslexie wordt een groot aantal concrete werkvormen besproken voor individuele begeleiding, voor werken in kleine groepjes en voor klassikaal lezen. Dit boek is de opvolger van de bestseller Dyslectische kinderen leren lezen.<br />Anneke Smits is als hoofddocent verbonden aan de masteropleiding Special Educational Needs van Hogeschool Windesheim. Tom Braams is gz-psycholoog en kinder- en jeugdpsycholoog. Erna van Koeven is hoofddocent aan de Lerarenopleiding Basisonderwijs van de Hogeschool Windesheim.",
    "additional_content": null,
    "bestseller_60": null,
    "imprint": null,
    "language_code": "dut",
    "original_language_code": null,
    "page_count": 200,
    "duration_seconds": null,
    "publication_date_first": "2016-04-15",
    "publication_date_latest": "2017-07-15",
    "cover_url": null,
    "editions": [
        {
            "isbn": "9789089533692",
            "product_form": "BC"
        }
    ],
    "ratings_count": 0,
    "read_count": 0,
    "review_count": 0,
    "favorite_count": 0,
    "reading_status_read_count": 0,
    "reading_status_reading_count": 0,
    "reading_status_want_to_read_count": 0,
    "rating_average": null,
    "ratings_distribution": {
        "1": 0,
        "2": 0,
        "3": 0,
        "4": 0,
        "5": 0
    },
    "created_at": "2025-09-19T13:06:01+00:00",
    "updated_at": "2025-11-08T00:20:52+00:00",
    "publisher": {
        "id": 280,
        "slug": "boom-uitgevers-amsterdam",
        "name": "Boom uitgevers Amsterdam",
        "created_at": "2025-09-19T12:27:31+00:00",
        "updated_at": "2025-09-19T15:13:25+00:00"
    },
    "contributors": [
        {
            "id": 161745,
            "slug": "anneke-smits",
            "key_names": "Smits",
            "names_before_key": "Anneke",
            "prefix_to_key": null,
            "contributor_role": "A01",
            "readable_contributor_role": "Author"
        },
        {
            "id": 161652,
            "slug": "tom-braams",
            "key_names": "BRAAMS",
            "names_before_key": "TOM",
            "prefix_to_key": null,
            "contributor_role": "A01",
            "readable_contributor_role": "Author"
        },
        {
            "id": 161746,
            "slug": "erna-van-koeven",
            "key_names": "Koeven",
            "names_before_key": "Erna",
            "prefix_to_key": "van",
            "contributor_role": "A01",
            "readable_contributor_role": "Author"
        }
    ],
    "genres": [],
    "subjects": [
        {
            "scheme_identifier": "32",
            "scheme_version": null,
            "main_subject": false,
            "subject_code": "770",
            "created_at": "2025-09-19T13:06:01+00:00",
            "updated_at": "2025-09-19T13:06:01+00:00"
        }
    ],
    "tags": [],
    "campaigns": []
}
        

Leesinterventies

voor kinderen met leesproblemen en dyslexie
ID 273337
Slug leesinterventies-anneke-smits
Contributors
Author : Anneke Smits
Author : TOM BRAAMS
Author : Erna van Koeven
Annotation
Description In Leesinterventies voor kinderen met leesproblemen en dyslexie worden allereerst de principes van goed leesonderwijs besproken, waarbij vooral de bevordering van de leesmotivatie een prominente rol heeft gekregen. Daarna staan de begeleiding van en interventie bij zwakke lezers centraal. In aansluiting op het Protocol leesproblemen en dyslexie wordt een groot aantal concrete werkvormen besproken voor individuele begeleiding, voor werken in kleine groepjes en voor klassikaal lezen. Dit boek is de opvolger van de bestseller Dyslectische kinderen leren lezen.<br />Anneke Smits is als hoofddocent verbonden aan de masteropleiding Special Educational Needs van Hogeschool Windesheim. Tom Braams is gz-psycholoog en kinder- en jeugdpsycholoog. Erna van Koeven is hoofddocent aan de Lerarenopleiding Basisonderwijs van de Hogeschool Windesheim.
Bestseller 60
Genres
Subjects
770 Psychologie algemeen NUR
NSTC
Publisher Boom uitgevers Amsterdam
Imprint
Language dut
Page count 200
Duration
Publication date first 2016-04-15
Publication date latest 2017-07-15
Cover URL
Editions
  • ISBN: 9789089533692 (BC)

Ratings & Reviews

0.0
0 ratings
Sign in to rate
You need to be logged in to submit a rating.

Recent Reviews

No reviews yet. Be the first to review this book!