Unbidan
Acme Inc.
            {
    "id": 349916,
    "slug": "leidinggeven-aan-onderwijsinnovatie-met-ict-kathy-hoopmann",
    "nstc": null,
    "title": "Leidinggeven aan onderwijsinnovatie met ICT",
    "subtitle": "sturen op beweging",
    "collection_title": null,
    "collection_part_number": null,
    "annotation": null,
    "description": "Ict-ontwikkelingen gaan razendsnel. Hoe zorg je dat je onderwijsorganisatie meebeweegt? Hoe kom je vooruit? Waarop koers je? Hoe ziet het onderwijs er dan uit? Hoe ver wil je als team gaan? Wat vraagt het van leerlingen, leraren en de organisatie? Dit is een gezamenlijke zoektocht zonder pasklare antwoorden, waarin de leidinggevende van grote betekenis is, omdat deze een sleutelrol speelt bij het cre\u00ebren van een lerende cultuur op school.<br />\n<br />\nIct kan alleen succesvol worden ge\u00efntegreerd als de leraren voldoende ict-geletterd zijn en vaardig zijn in het leren en lesgeven met ict. Dit boek geeft handvatten om leraren mee te nemen, te inspireren en te ondersteunen in dit proces.",
    "additional_content": null,
    "bestseller_60": null,
    "imprint": null,
    "language_code": "dut",
    "original_language_code": null,
    "page_count": 120,
    "duration_seconds": null,
    "publication_date_first": "2019-02-21",
    "publication_date_latest": "2019-04-05",
    "cover_url": null,
    "editions": [
        {
            "isbn": "9789492525604",
            "product_form": "BC"
        }
    ],
    "ratings_count": 0,
    "read_count": 0,
    "review_count": 0,
    "favorite_count": 0,
    "reading_status_read_count": 0,
    "reading_status_reading_count": 0,
    "reading_status_want_to_read_count": 0,
    "rating_average": null,
    "ratings_distribution": {
        "1": 0,
        "2": 0,
        "3": 0,
        "4": 0,
        "5": 0
    },
    "created_at": "2025-09-19T13:25:56+00:00",
    "updated_at": "2025-11-12T00:28:27+00:00",
    "publisher": {
        "id": 1930,
        "slug": "uitgeverij-pica",
        "name": "Uitgeverij Pica",
        "created_at": "2025-09-19T12:42:53+00:00",
        "updated_at": "2025-09-19T15:12:30+00:00"
    },
    "contributors": [
        {
            "id": 213535,
            "slug": "kathy-hoopmann-2",
            "key_names": "Hoopmann",
            "names_before_key": "Kathy",
            "prefix_to_key": null,
            "contributor_role": "A01",
            "readable_contributor_role": "Author"
        }
    ],
    "genres": [],
    "subjects": [
        {
            "scheme_identifier": "32",
            "scheme_version": null,
            "main_subject": false,
            "subject_code": "770",
            "created_at": "2025-09-19T13:25:56+00:00",
            "updated_at": "2025-09-19T13:25:56+00:00"
        }
    ],
    "tags": [],
    "campaigns": []
}
        

Leidinggeven aan onderwijsinnovatie met ICT

sturen op beweging
ID 349916
Slug leidinggeven-aan-onderwijsinnovatie-met-ict-kathy-hoopmann
Contributors
Author : Kathy Hoopmann
Annotation
Description Ict-ontwikkelingen gaan razendsnel. Hoe zorg je dat je onderwijsorganisatie meebeweegt? Hoe kom je vooruit? Waarop koers je? Hoe ziet het onderwijs er dan uit? Hoe ver wil je als team gaan? Wat vraagt het van leerlingen, leraren en de organisatie? Dit is een gezamenlijke zoektocht zonder pasklare antwoorden, waarin de leidinggevende van grote betekenis is, omdat deze een sleutelrol speelt bij het creëren van een lerende cultuur op school.<br /> <br /> Ict kan alleen succesvol worden geïntegreerd als de leraren voldoende ict-geletterd zijn en vaardig zijn in het leren en lesgeven met ict. Dit boek geeft handvatten om leraren mee te nemen, te inspireren en te ondersteunen in dit proces.
Bestseller 60
Genres
Subjects
770 Psychologie algemeen NUR
NSTC
Publisher Uitgeverij Pica
Imprint
Language dut
Page count 120
Duration
Publication date first 2019-02-21
Publication date latest 2019-04-05
Cover URL
Editions
  • ISBN: 9789492525604 (BC)

Ratings & Reviews

0.0
0 ratings
Sign in to rate
You need to be logged in to submit a rating.

Recent Reviews

No reviews yet. Be the first to review this book!