Unbidan
Acme Inc.
            {
    "id": 325346,
    "slug": "mag-het-ietsje-minder-roze-marianne-van-leeuwen",
    "nstc": null,
    "title": "Mag het ietsje minder roze",
    "subtitle": "de geheimen van vrouwenmarketing",
    "collection_title": null,
    "collection_part_number": null,
    "annotation": null,
    "description": "<p>Aparte marketing voor vrouwen, is dat nou nodig? Eigenlijk niet natuurlijk. Maar als je bedenkt dat vrouwen verantwoordelijk zijn voor minstens 80 procent van de consumentenaankopen &eacute;n zich vaak niet aangesproken voelen door reclame, dan wordt het een ander verhaal. Vrouwen blijken big spenders te zijn, maar veel merken nemen vrouwen nog steeds niet serieus.<br />Tijd voor verandering! Veel vrouwen krijgen jeuk van roze producten en hebben helemaal niets met bloemetjes en strikjes. Wie met een open blik naar vrouwen kijkt zal ontdekken dat de stereotiepe beelden van vrouwen als moeder en huisvrouw allang niet meer kloppen. Vrouwen zijn inmiddels massaal aan het werk of aan de studie en vormen samen de grootste business opportunity van dit moment.<br />Dit boek vertelt wat merken moeten weten om w&eacute;l succesvol te zijn bij vrouwen. Hoe leer je wat voor welke vrouwen belangrijk is en hoe speel je daar op in? En vooral ook: hoe inspireer je vrouwen online? Want een belangrijk deel van het leven van vrouwen speelt zich tegenwoordig af op internet en social media. Een ideale plek om vrouwen te bereiken en om met ze in gesprek te gaan.</p>",
    "additional_content": null,
    "bestseller_60": null,
    "imprint": null,
    "language_code": "dut",
    "original_language_code": null,
    "page_count": null,
    "duration_seconds": null,
    "publication_date_first": "2010-08-02",
    "publication_date_latest": "2010-08-02",
    "cover_url": null,
    "editions": [
        {
            "isbn": "9789022997185",
            "product_form": "BC"
        }
    ],
    "ratings_count": 0,
    "read_count": 0,
    "review_count": 0,
    "favorite_count": 0,
    "reading_status_read_count": 0,
    "reading_status_reading_count": 0,
    "reading_status_want_to_read_count": 0,
    "rating_average": null,
    "ratings_distribution": {
        "1": 0,
        "2": 0,
        "3": 0,
        "4": 0,
        "5": 0
    },
    "created_at": "2025-09-19T13:19:31+00:00",
    "updated_at": "2025-11-11T00:25:57+00:00",
    "publisher": {
        "id": 169,
        "slug": "aw-bruna-uitgevers-bv",
        "name": "A.W. Bruna Uitgevers B.V.",
        "created_at": "2025-09-19T12:25:20+00:00",
        "updated_at": "2025-09-19T15:13:46+00:00"
    },
    "contributors": [
        {
            "id": 194932,
            "slug": "marianne-van-leeuwen-2",
            "key_names": "Leeuwen",
            "names_before_key": "Marianne",
            "prefix_to_key": "van",
            "contributor_role": "A01",
            "readable_contributor_role": "Author"
        },
        {
            "id": 194933,
            "slug": "suzanne-van-der-erf",
            "key_names": "Erf",
            "names_before_key": "Suzanne",
            "prefix_to_key": "van der",
            "contributor_role": "A01",
            "readable_contributor_role": "Author"
        },
        {
            "id": 194934,
            "slug": "yvonne-de-mey-van-streefkerk",
            "key_names": "Mey van Streefkerk",
            "names_before_key": "Yvonne",
            "prefix_to_key": "de",
            "contributor_role": "A01",
            "readable_contributor_role": "Author"
        }
    ],
    "genres": [],
    "subjects": [
        {
            "scheme_identifier": "32",
            "scheme_version": null,
            "main_subject": false,
            "subject_code": "802",
            "created_at": "2025-09-19T13:19:31+00:00",
            "updated_at": "2025-09-19T13:19:31+00:00"
        }
    ],
    "tags": [],
    "campaigns": []
}
        

Mag het ietsje minder roze

de geheimen van vrouwenmarketing
ID 325346
Slug mag-het-ietsje-minder-roze-marianne-van-leeuwen
Contributors
Author : Marianne van Leeuwen
Author : Suzanne van der Erf
Author : Yvonne de Mey van Streefkerk
Annotation
Description <p>Aparte marketing voor vrouwen, is dat nou nodig? Eigenlijk niet natuurlijk. Maar als je bedenkt dat vrouwen verantwoordelijk zijn voor minstens 80 procent van de consumentenaankopen &eacute;n zich vaak niet aangesproken voelen door reclame, dan wordt het een ander verhaal. Vrouwen blijken big spenders te zijn, maar veel merken nemen vrouwen nog steeds niet serieus.<br />Tijd voor verandering! Veel vrouwen krijgen jeuk van roze producten en hebben helemaal niets met bloemetjes en strikjes. Wie met een open blik naar vrouwen kijkt zal ontdekken dat de stereotiepe beelden van vrouwen als moeder en huisvrouw allang niet meer kloppen. Vrouwen zijn inmiddels massaal aan het werk of aan de studie en vormen samen de grootste business opportunity van dit moment.<br />Dit boek vertelt wat merken moeten weten om w&eacute;l succesvol te zijn bij vrouwen. Hoe leer je wat voor welke vrouwen belangrijk is en hoe speel je daar op in? En vooral ook: hoe inspireer je vrouwen online? Want een belangrijk deel van het leven van vrouwen speelt zich tegenwoordig af op internet en social media. Een ideale plek om vrouwen te bereiken en om met ze in gesprek te gaan.</p>
Bestseller 60
Genres
Subjects
802 Marketing NUR
NSTC
Publisher A.W. Bruna Uitgevers B.V.
Imprint
Language dut
Page count
Duration
Publication date first 2010-08-02
Publication date latest 2010-08-02
Cover URL
Editions
  • ISBN: 9789022997185 (BC)

Ratings & Reviews

0.0
0 ratings
Sign in to rate
You need to be logged in to submit a rating.

Recent Reviews

No reviews yet. Be the first to review this book!