Unbidan
Acme Inc.
            {
    "id": 495904,
    "slug": "marketing-steven-van-belleghem",
    "nstc": null,
    "title": "Marketing",
    "subtitle": null,
    "collection_title": null,
    "collection_part_number": null,
    "annotation": null,
    "description": "<p>Steven Van Belleghem brengt het standaardwerk over marketing Succesvolle marketing speelt in op een veranderende omgeving en luistert naar de wensen en noden van de klant. Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer en als marketeer heb je nood aan een duidelijke handleiding om op deze constante verandering in te spelen. In Marketing. De nieuwe principes biedt Steven Van Belleghem alles wat je moet weten om als marketeer in te spelen op je consument en dit om te zetten in duurzaam succes voor je merk, bedrijf of organisatie. Het resultaat is een helder en toegankelijk basiswerk dat een theoretisch kader combineert met praktische voorbeelden. <strong>Marketing. De nieuwe principes is onmisbaar voor studenten marketing en communicatie.</strong> <strong>Dit handboek is een combinatie van zijn twee vorige boeken &lsquo;De conversation manager&rsquo; en &lsquo;De conversation company&rsquo;.</strong></p>",
    "imprint": null,
    "language_code": "dut",
    "original_language_code": null,
    "page_count": null,
    "duration_seconds": null,
    "publication_date_first": "2014-04-01",
    "publication_date_latest": "2014-04-01",
    "cover_url": null,
    "editions": [
        {
            "isbn": "9789401414296",
            "product_form": "BC"
        }
    ],
    "ratings_count": 0,
    "read_count": 0,
    "review_count": 0,
    "favorite_count": 0,
    "reading_status_read_count": 0,
    "reading_status_reading_count": 0,
    "reading_status_want_to_read_count": 0,
    "rating_average": null,
    "ratings_distribution": {
        "1": 0,
        "2": 0,
        "3": 0,
        "4": 0,
        "5": 0
    },
    "created_at": "2025-09-19T14:35:07+00:00",
    "updated_at": "2025-10-30T00:42:14+00:00",
    "publisher": {
        "id": 6445,
        "slug": "uitgeverij-lannoo",
        "name": "Uitgeverij Lannoo",
        "created_at": "2025-09-19T12:34:41+00:00",
        "updated_at": "2025-09-19T15:13:47+00:00"
    },
    "contributors": [],
    "genres": [],
    "subjects": [
        {
            "scheme_identifier": "32",
            "scheme_version": null,
            "main_subject": false,
            "subject_code": "332",
            "created_at": "2025-09-19T14:35:07+00:00",
            "updated_at": "2025-09-19T14:35:07+00:00"
        }
    ],
    "campaigns": []
}
        

Marketing

ID 495904
Slug marketing-steven-van-belleghem
Contributors
Annotation
Description <p>Steven Van Belleghem brengt het standaardwerk over marketing Succesvolle marketing speelt in op een veranderende omgeving en luistert naar de wensen en noden van de klant. Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer en als marketeer heb je nood aan een duidelijke handleiding om op deze constante verandering in te spelen. In Marketing. De nieuwe principes biedt Steven Van Belleghem alles wat je moet weten om als marketeer in te spelen op je consument en dit om te zetten in duurzaam succes voor je merk, bedrijf of organisatie. Het resultaat is een helder en toegankelijk basiswerk dat een theoretisch kader combineert met praktische voorbeelden. <strong>Marketing. De nieuwe principes is onmisbaar voor studenten marketing en communicatie.</strong> <strong>Dit handboek is een combinatie van zijn twee vorige boeken &lsquo;De conversation manager&rsquo; en &lsquo;De conversation company&rsquo;.</strong></p>
Genres
Subjects
332 Thriller NUR
NSTC
Publisher Uitgeverij Lannoo
Imprint
Language dut
Page count
Duration
Publication date first 2014-04-01
Publication date latest 2014-04-01
Cover URL
Editions
  • ISBN: 9789401414296 (BC)

Ratings & Reviews

0.0
0 ratings
Sign in to rate
You need to be logged in to submit a rating.

Recent Reviews

No reviews yet. Be the first to review this book!