Unbidan
Acme Inc.
            {
    "id": 342353,
    "slug": "medierend-leren-herziening-floor-van-loo",
    "nstc": null,
    "title": "Medi\u00ebrend Leren (herziening)",
    "subtitle": null,
    "collection_title": null,
    "collection_part_number": null,
    "annotation": null,
    "description": "Iedereen heeft ruimte om zich (verder) te ontwikkelen. Ongeacht je intelligentie of je beperking. Medi\u00ebrend Leren gaat uit van dit principe en geeft leerkrachten, begeleiders en hulpverleners een fris perspectief op opvoeden, begeleiden en onderwijzen. De auteurs bepleiten dat er oog moet zijn voor het samenspel van kwaliteiten en gebreken in ieder individu. Vestig de aandacht niet alleen op de stoornis of het \u2018etiket\u2019, maar begeleid de cli\u00ebnt of leerling zo dat hij ruimte, energie en durf heeft om zich te ontwikkelen. Deze vernieuwde uitgave beschrijft cognitieve bouwstenen, executieve functies en metacognitie, en biedt een update van de tools en handvatten, zoals een tool om (spel)materialen te analyseren ten behoeve van het denkvermogen.",
    "additional_content": null,
    "bestseller_60": null,
    "imprint": null,
    "language_code": "dut",
    "original_language_code": null,
    "page_count": 224,
    "duration_seconds": null,
    "publication_date_first": "2019-04-01",
    "publication_date_latest": "2019-04-01",
    "cover_url": null,
    "editions": [
        {
            "isbn": "9789024424665",
            "product_form": "BC"
        }
    ],
    "ratings_count": 0,
    "read_count": 0,
    "review_count": 0,
    "favorite_count": 0,
    "reading_status_read_count": 0,
    "reading_status_reading_count": 0,
    "reading_status_want_to_read_count": 0,
    "rating_average": null,
    "ratings_distribution": {
        "1": 0,
        "2": 0,
        "3": 0,
        "4": 0,
        "5": 0
    },
    "created_at": "2025-09-19T13:23:55+00:00",
    "updated_at": "2025-11-07T00:27:33+00:00",
    "publisher": {
        "id": 280,
        "slug": "boom-uitgevers-amsterdam",
        "name": "Boom uitgevers Amsterdam",
        "created_at": "2025-09-19T12:27:31+00:00",
        "updated_at": "2025-09-19T15:13:25+00:00"
    },
    "contributors": [
        {
            "id": 207321,
            "slug": "floor-van-loo",
            "key_names": "Loo",
            "names_before_key": "Floor",
            "prefix_to_key": "van",
            "contributor_role": "A01",
            "readable_contributor_role": "Author"
        },
        {
            "id": 207322,
            "slug": "emiel-van-doorn",
            "key_names": "Doorn",
            "names_before_key": "Emiel",
            "prefix_to_key": "van",
            "contributor_role": "A01",
            "readable_contributor_role": "Author"
        }
    ],
    "genres": [],
    "subjects": [
        {
            "scheme_identifier": "32",
            "scheme_version": null,
            "main_subject": false,
            "subject_code": "770",
            "created_at": "2025-09-19T13:23:55+00:00",
            "updated_at": "2025-09-19T13:23:55+00:00"
        }
    ],
    "tags": [],
    "campaigns": []
}
        

Mediërend Leren (herziening)

ID 342353
Slug medierend-leren-herziening-floor-van-loo
Contributors
Author : Floor van Loo
Author : Emiel van Doorn
Annotation
Description Iedereen heeft ruimte om zich (verder) te ontwikkelen. Ongeacht je intelligentie of je beperking. Mediërend Leren gaat uit van dit principe en geeft leerkrachten, begeleiders en hulpverleners een fris perspectief op opvoeden, begeleiden en onderwijzen. De auteurs bepleiten dat er oog moet zijn voor het samenspel van kwaliteiten en gebreken in ieder individu. Vestig de aandacht niet alleen op de stoornis of het ‘etiket’, maar begeleid de cliënt of leerling zo dat hij ruimte, energie en durf heeft om zich te ontwikkelen. Deze vernieuwde uitgave beschrijft cognitieve bouwstenen, executieve functies en metacognitie, en biedt een update van de tools en handvatten, zoals een tool om (spel)materialen te analyseren ten behoeve van het denkvermogen.
Bestseller 60
Genres
Subjects
770 Psychologie algemeen NUR
NSTC
Publisher Boom uitgevers Amsterdam
Imprint
Language dut
Page count 224
Duration
Publication date first 2019-04-01
Publication date latest 2019-04-01
Cover URL
Editions
  • ISBN: 9789024424665 (BC)

Ratings & Reviews

0.0
0 ratings
Sign in to rate
You need to be logged in to submit a rating.

Recent Reviews

No reviews yet. Be the first to review this book!