Unbidan
Acme Inc.
            {
    "id": 50043,
    "slug": "nieuw-drs-p",
    "nstc": null,
    "title": "Nieuw!",
    "subtitle": "weten en geweten in de reclame, ook onder de gordel van smaragd",
    "collection_title": null,
    "collection_part_number": null,
    "annotation": "<p style=\"text-align: justify;\">Nieuw! Dit woord is oud. En toch is het nieuw. Het is onvermoeibaar. Het werkte in \"Zie, ik maak alle dingen nieuw\" en het werkte na eeuwen nog even hard in \"Een nieuwe lente, een nieuw geluid\". Daarna ging het er ook nog reclame bij doen. Het blijft maar werken. Zelfs als een nieuw product helemaal niets bijzonders heeft, is het altijd nog NIEUW! Nieuw! is interessant Nieuw! is dynamisch Nieuw! is beter dan oud* Zo werkt dat. Reclame kan fascinerend zijn. *Westers bijgeloof Drs. P was een aantal jaren copywriter in Nederland en Indonesi&euml;. Herinneringen en opvattingen betreffende \"het vak\".</p>",
    "description": "Nieuw!<br>Dit woord is oud. En toch is het nieuw.<br>Het is onvermoeibaar. Het werkte in \"Zie, ik maak alle dingen nieuw\" en het werkte na eeuwen nog even hard in \"Een nieuwe lente, een nieuw geluid\".<br>Daarna ging het er ook nog reclame bij doen. Het blijft maar werken.<br>Zelfs als een nieuw product helemaal niets bijzonders heeft, is het altijd nog NIEUW!<br>Nieuw! is interessant<br>Nieuw! is dynamisch<br>Nieuw! is beter dan oud*<br>Zo werkt dat. Reclame kan fascinerend zijn.<br>*Westers bijgeloof<br>Drs. P was een aantal jaren copywriter in Nederland en Indonesi\u00eb. Herinneringen en opvattingen betreffende \"het vak\".",
    "additional_content": null,
    "bestseller_60": null,
    "imprint": null,
    "language_code": "dut",
    "original_language_code": null,
    "page_count": null,
    "duration_seconds": null,
    "publication_date_first": "2007-04-21",
    "publication_date_latest": "2007-04-21",
    "cover_url": null,
    "editions": [
        {
            "isbn": "9789080704565",
            "product_form": "BC"
        }
    ],
    "ratings_count": 0,
    "read_count": 0,
    "review_count": 0,
    "favorite_count": 0,
    "reading_status_read_count": 0,
    "reading_status_reading_count": 0,
    "reading_status_want_to_read_count": 0,
    "rating_average": null,
    "ratings_distribution": {
        "1": 0,
        "2": 0,
        "3": 0,
        "4": 0,
        "5": 0
    },
    "created_at": "2025-09-19T12:30:45+00:00",
    "updated_at": "2025-11-05T00:03:55+00:00",
    "publisher": {
        "id": 491,
        "slug": "baeckens-books-nederland-bv",
        "name": "Baeckens Books Nederland B.V.",
        "created_at": "2025-09-19T12:29:38+00:00",
        "updated_at": "2025-09-19T14:59:00+00:00"
    },
    "contributors": [
        {
            "id": 23529,
            "slug": "drs-p",
            "key_names": "P",
            "names_before_key": "Drs.",
            "prefix_to_key": null,
            "contributor_role": "A01",
            "readable_contributor_role": "Author"
        }
    ],
    "genres": [],
    "subjects": [
        {
            "scheme_identifier": "32",
            "scheme_version": null,
            "main_subject": false,
            "subject_code": "320",
            "created_at": "2025-09-19T12:30:45+00:00",
            "updated_at": "2025-09-19T12:30:45+00:00"
        }
    ],
    "campaigns": []
}
        

Nieuw!

weten en geweten in de reclame, ook onder de gordel van smaragd
ID 50043
Slug nieuw-drs-p
Contributors
Author : Drs. P
Annotation <p style="text-align: justify;">Nieuw! Dit woord is oud. En toch is het nieuw. Het is onvermoeibaar. Het werkte in "Zie, ik maak alle dingen nieuw" en het werkte na eeuwen nog even hard in "Een nieuwe lente, een nieuw geluid". Daarna ging het er ook nog reclame bij doen. Het blijft maar werken. Zelfs als een nieuw product helemaal niets bijzonders heeft, is het altijd nog NIEUW! Nieuw! is interessant Nieuw! is dynamisch Nieuw! is beter dan oud* Zo werkt dat. Reclame kan fascinerend zijn. *Westers bijgeloof Drs. P was een aantal jaren copywriter in Nederland en Indonesi&euml;. Herinneringen en opvattingen betreffende "het vak".</p>
Description Nieuw!<br>Dit woord is oud. En toch is het nieuw.<br>Het is onvermoeibaar. Het werkte in "Zie, ik maak alle dingen nieuw" en het werkte na eeuwen nog even hard in "Een nieuwe lente, een nieuw geluid".<br>Daarna ging het er ook nog reclame bij doen. Het blijft maar werken.<br>Zelfs als een nieuw product helemaal niets bijzonders heeft, is het altijd nog NIEUW!<br>Nieuw! is interessant<br>Nieuw! is dynamisch<br>Nieuw! is beter dan oud*<br>Zo werkt dat. Reclame kan fascinerend zijn.<br>*Westers bijgeloof<br>Drs. P was een aantal jaren copywriter in Nederland en Indonesiƫ. Herinneringen en opvattingen betreffende "het vak".
Genres
Subjects
320 Literaire non-fictie algemeen NUR
NSTC
Publisher Baeckens Books Nederland B.V.
Imprint
Language dut
Page count
Duration
Publication date first 2007-04-21
Publication date latest 2007-04-21
Cover URL
Editions
  • ISBN: 9789080704565 (BC)

Ratings & Reviews

0.0
0 ratings
Sign in to rate
You need to be logged in to submit a rating.

Recent Reviews

No reviews yet. Be the first to review this book!