Unbidan
Acme Inc.
            {
    "id": 381773,
    "slug": "ondernemen-in-crisistijd-femke-hogema",
    "nstc": null,
    "title": "Ondernemen in crisistijd",
    "subtitle": null,
    "collection_title": null,
    "collection_part_number": null,
    "annotation": null,
    "description": "De crisis zorgt bij veel ondernemers voor onrust. Klanten blijven weg, de omzet keldert. Ondernemers maken zich zorgen over de toekomst van hun bedrijf. Maar piekeren heeft nog nooit iemand verder gebracht. Wat staat je dan wel te doen?\n\nSurvive: niks doen is geen optie. Verlammen is een gouden recept om op een faillissement af te stevenen. Hoe kom je dan wel door deze crisis heen? En misschien nog belangrijker: hoe cre\u00eber je een bedrijf en financi\u00eble situatie waarmee je een volgende crisis beter aankunt?\n\nThrive: waar sommige bedrijven zich focussen op overleven, gebruiken andere de crisis als springplank naar succes. Hun omzet schiet de lucht in en ze behoren vanaf nu tot de Champions League in hun branche.\n\nStop: als ondanks al je inspanningen je bedrijf niet levensvatbaar (meer) is, is stoppen nu wellicht het beste alternatief. Hoe doe je dat op een goede manier?\n\nBestsellerauteur Femke Hogema ging in gesprek met ondernemers die deze crisis goed doorstaan en werkte hun waardevolle strategie\u00ebn voor je uit. In dit boek geeft ze je inspiratie, praktische tips en tools: manage je mindset, manage je cash, zorg voor een sterk fundament, handel snel en met lef, en investeer in relaties.\n\nDit is een optimistisch en actiegericht boek met een even duidelijke als simpele boodschap: neem het heft in eigen handen en kom sterk uit deze crisis.",
    "additional_content": null,
    "bestseller_60": null,
    "imprint": null,
    "language_code": "dut",
    "original_language_code": null,
    "page_count": 144,
    "duration_seconds": null,
    "publication_date_first": null,
    "publication_date_latest": "2020-06-01",
    "cover_url": null,
    "editions": [],
    "ratings_count": 0,
    "read_count": 0,
    "review_count": 0,
    "favorite_count": 0,
    "reading_status_read_count": 0,
    "reading_status_reading_count": 0,
    "reading_status_want_to_read_count": 0,
    "rating_average": null,
    "ratings_distribution": {
        "1": 0,
        "2": 0,
        "3": 0,
        "4": 0,
        "5": 0
    },
    "created_at": "2025-09-19T13:34:50+00:00",
    "updated_at": "2025-11-11T00:31:27+00:00",
    "publisher": {
        "id": 1763,
        "slug": "van-duuren-media",
        "name": "Van Duuren Media",
        "created_at": "2025-09-19T12:27:58+00:00",
        "updated_at": "2025-09-19T15:06:02+00:00"
    },
    "contributors": [],
    "genres": [],
    "subjects": [],
    "tags": [],
    "campaigns": []
}
        

Ondernemen in crisistijd

ID 381773
Slug ondernemen-in-crisistijd-femke-hogema
Contributors
Annotation
Description De crisis zorgt bij veel ondernemers voor onrust. Klanten blijven weg, de omzet keldert. Ondernemers maken zich zorgen over de toekomst van hun bedrijf. Maar piekeren heeft nog nooit iemand verder gebracht. Wat staat je dan wel te doen? Survive: niks doen is geen optie. Verlammen is een gouden recept om op een faillissement af te stevenen. Hoe kom je dan wel door deze crisis heen? En misschien nog belangrijker: hoe creëer je een bedrijf en financiële situatie waarmee je een volgende crisis beter aankunt? Thrive: waar sommige bedrijven zich focussen op overleven, gebruiken andere de crisis als springplank naar succes. Hun omzet schiet de lucht in en ze behoren vanaf nu tot de Champions League in hun branche. Stop: als ondanks al je inspanningen je bedrijf niet levensvatbaar (meer) is, is stoppen nu wellicht het beste alternatief. Hoe doe je dat op een goede manier? Bestsellerauteur Femke Hogema ging in gesprek met ondernemers die deze crisis goed doorstaan en werkte hun waardevolle strategieën voor je uit. In dit boek geeft ze je inspiratie, praktische tips en tools: manage je mindset, manage je cash, zorg voor een sterk fundament, handel snel en met lef, en investeer in relaties. Dit is een optimistisch en actiegericht boek met een even duidelijke als simpele boodschap: neem het heft in eigen handen en kom sterk uit deze crisis.
Bestseller 60
Genres
Subjects No subjects available
NSTC
Publisher Van Duuren Media
Imprint
Language dut
Page count 144
Duration
Publication date first
Publication date latest 2020-06-01
Cover URL
Editions No editions available

Ratings & Reviews

0.0
0 ratings
Sign in to rate
You need to be logged in to submit a rating.

Recent Reviews

No reviews yet. Be the first to review this book!