Unbidan
Acme Inc.
            {
    "id": 279152,
    "slug": "online-reputatiemanagement-alex-van-leeuwen",
    "nstc": null,
    "title": "Online reputatiemanagement",
    "subtitle": null,
    "collection_title": null,
    "collection_part_number": null,
    "annotation": "<p>Online Reputatiemanagement Over webcare, reputatie meten en het voorkomen van imagoschade \"Boordevol mooie cases. Dit boek biedt echt een handvat voor het optuigen en uitbouwen van de online reputatie van je organisatie.\" Steven van Belleghem (inspirator, coach en bestsellerauteur) \"Dit boek staat niet alleen mooi in de boekenkast, het is ook een absolute must indien je echt wilt begrijpen wat je moet doen in het geweld rondom social media en reputatie.\" prof. dr. Cees van Riel (mede-oprichter van het Reputation Institute en professor Corporate Communication aan de Erasmus Universiteit) Dit boek laat zien hoe je als communicatieprofessional de reputatie van je organisatie kunt meten, beschermen en uitbouwen. Hoe je insights uit online en offline mediakanalen verzamelt, analyseert en vertaalt naar hands-on managementinformatie. Verder bevat dit boek veel handvatten en tips rond webcare en reputatiecrises. In Online Reputatiemanagement zijn ervaringen en inzichten verzameld van communicatie-experts uit diverse sectoren. Lees hoe organisaties als ING, Ziggo, de NS, IKEA, de Hartstichting, het ANP, de Nationale Politie, SNS en BAM omgaan met reputatiemanagement en hoe vloggers en andere influentials ingezet worden. Alex van Leeuwen is als oprichter van Buzzcapture nauw betrokken bij de ontwikkeling en implementatie van online reputatiemanagement voor grote merken en organisaties. Onder redactie van Job Franken stelde hij met experts uit het vak dit handboek samen. Voor iedereen die zich beroepsmatig bezig houdt met pr, communicatie, marketing en social media.</p>",
    "description": null,
    "additional_content": null,
    "bestseller_60": null,
    "imprint": null,
    "language_code": "dut",
    "original_language_code": null,
    "page_count": null,
    "duration_seconds": null,
    "publication_date_first": "2016-01-15",
    "publication_date_latest": "2016-01-15",
    "cover_url": null,
    "editions": [
        {
            "isbn": "9789492196019",
            "product_form": "BC"
        }
    ],
    "ratings_count": 0,
    "read_count": 0,
    "review_count": 0,
    "favorite_count": 0,
    "reading_status_read_count": 0,
    "reading_status_reading_count": 0,
    "reading_status_want_to_read_count": 0,
    "rating_average": null,
    "ratings_distribution": {
        "1": 0,
        "2": 0,
        "3": 0,
        "4": 0,
        "5": 0
    },
    "created_at": "2025-09-19T13:07:25+00:00",
    "updated_at": "2025-11-11T00:21:36+00:00",
    "publisher": {
        "id": 1826,
        "slug": "adformatie-groep",
        "name": "Adformatie Groep",
        "created_at": "2025-09-19T12:42:29+00:00",
        "updated_at": "2025-09-19T15:03:36+00:00"
    },
    "contributors": [
        {
            "id": 166525,
            "slug": "alex-van-leeuwen",
            "key_names": "Leeuwen",
            "names_before_key": "Alex",
            "prefix_to_key": "van",
            "contributor_role": "A01",
            "readable_contributor_role": "Author"
        }
    ],
    "genres": [],
    "subjects": [
        {
            "scheme_identifier": "32",
            "scheme_version": null,
            "main_subject": false,
            "subject_code": "802",
            "created_at": "2025-09-19T13:07:25+00:00",
            "updated_at": "2025-09-19T13:07:25+00:00"
        }
    ],
    "tags": [],
    "campaigns": []
}
        

Online reputatiemanagement

ID 279152
Slug online-reputatiemanagement-alex-van-leeuwen
Contributors
Author : Alex van Leeuwen
Annotation <p>Online Reputatiemanagement Over webcare, reputatie meten en het voorkomen van imagoschade "Boordevol mooie cases. Dit boek biedt echt een handvat voor het optuigen en uitbouwen van de online reputatie van je organisatie." Steven van Belleghem (inspirator, coach en bestsellerauteur) "Dit boek staat niet alleen mooi in de boekenkast, het is ook een absolute must indien je echt wilt begrijpen wat je moet doen in het geweld rondom social media en reputatie." prof. dr. Cees van Riel (mede-oprichter van het Reputation Institute en professor Corporate Communication aan de Erasmus Universiteit) Dit boek laat zien hoe je als communicatieprofessional de reputatie van je organisatie kunt meten, beschermen en uitbouwen. Hoe je insights uit online en offline mediakanalen verzamelt, analyseert en vertaalt naar hands-on managementinformatie. Verder bevat dit boek veel handvatten en tips rond webcare en reputatiecrises. In Online Reputatiemanagement zijn ervaringen en inzichten verzameld van communicatie-experts uit diverse sectoren. Lees hoe organisaties als ING, Ziggo, de NS, IKEA, de Hartstichting, het ANP, de Nationale Politie, SNS en BAM omgaan met reputatiemanagement en hoe vloggers en andere influentials ingezet worden. Alex van Leeuwen is als oprichter van Buzzcapture nauw betrokken bij de ontwikkeling en implementatie van online reputatiemanagement voor grote merken en organisaties. Onder redactie van Job Franken stelde hij met experts uit het vak dit handboek samen. Voor iedereen die zich beroepsmatig bezig houdt met pr, communicatie, marketing en social media.</p>
Description
Bestseller 60
Genres
Subjects
802 Marketing NUR
NSTC
Publisher Adformatie Groep
Imprint
Language dut
Page count
Duration
Publication date first 2016-01-15
Publication date latest 2016-01-15
Cover URL
Editions
  • ISBN: 9789492196019 (BC)

Ratings & Reviews

0.0
0 ratings
Sign in to rate
You need to be logged in to submit a rating.

Recent Reviews

No reviews yet. Be the first to review this book!