Unbidan
Acme Inc.
            {
    "id": 480703,
    "slug": "ons-vet-yves-van-nieuwenhove",
    "nstc": null,
    "title": "Ons vet",
    "subtitle": "De wetenschap achter ons minst begrepen orgaan",
    "collection_title": null,
    "collection_part_number": null,
    "annotation": null,
    "description": "Hoe ga je als merk om met de meest reclamekritische generatie ooit?  Generatie Y is de meest reclamekritische consumentengeneratie ooit. Omdat ze drie keer de omvang bezit van Generatie X zal deze groep jongeren een gigantische invloed hebben op de maatschappij en de economie van de toekomst. Maar wat drijft hen en hoe ontwikkel je voor hen de juiste merkstrategie? Deze gereviseerde tweede editie van How cool brands stay hot is gebaseerd op baanbrekend onderzoek van de afgelopen vijf jaar en vergroot het inzicht in het consumeren, de psychologie en het gedrag van de 'Millennials'. Het boek is een inspiratiebron voor elke marketeer die de connectie wil aangaan met de nieuwe consumentengeneratie en toont aan op welke manier je advertising, marketing en branding voor hen relevant maakt. Talrijke casestudy's gebaseerd op interviews met marketingverantwoordelijken van succesvolle internationale merken als Converse, Heineken, DIESEL, Coca-Cola, MasterCard, eBay en BBC onthullen de belangrijkste attributen van een jongerenmerk. How cool brands stay hot voorziet je van creatieve idee\u00ebn om je merk beter te ontwikkelen en positioneren op maat van de jongeren van nu. 25% van de royalties van How cool brands stay hot worden geschonken aan de Staying Alive Foundation - een hiv/ aidsorganisatie die jongvolwassenen steunt.",
    "imprint": null,
    "language_code": "dut",
    "original_language_code": null,
    "page_count": 240,
    "duration_seconds": null,
    "publication_date_first": "2014-11-25",
    "publication_date_latest": "2024-09-17",
    "cover_url": null,
    "editions": [
        {
            "isbn": "9789401416863",
            "product_form": "ED"
        }
    ],
    "ratings_count": 0,
    "read_count": 0,
    "review_count": 0,
    "favorite_count": 0,
    "reading_status_read_count": 0,
    "reading_status_reading_count": 0,
    "reading_status_want_to_read_count": 0,
    "rating_average": null,
    "ratings_distribution": {
        "1": 0,
        "2": 0,
        "3": 0,
        "4": 0,
        "5": 0
    },
    "created_at": "2025-09-19T14:31:17+00:00",
    "updated_at": "2025-11-01T00:41:29+00:00",
    "publisher": {
        "id": 6445,
        "slug": "uitgeverij-lannoo",
        "name": "Uitgeverij Lannoo",
        "created_at": "2025-09-19T12:34:41+00:00",
        "updated_at": "2025-09-19T15:13:47+00:00"
    },
    "contributors": [
        {
            "id": 298179,
            "slug": "yves-van-nieuwenhove",
            "key_names": "Van Nieuwenhove",
            "names_before_key": "Yves",
            "prefix_to_key": null,
            "contributor_role": "A01",
            "readable_contributor_role": "Author"
        }
    ],
    "genres": [],
    "subjects": [
        {
            "scheme_identifier": "32",
            "scheme_version": null,
            "main_subject": false,
            "subject_code": "450",
            "created_at": "2025-09-19T14:31:17+00:00",
            "updated_at": "2025-09-19T14:31:17+00:00"
        }
    ],
    "campaigns": []
}
        

Ons vet

De wetenschap achter ons minst begrepen orgaan
ID 480703
Slug ons-vet-yves-van-nieuwenhove
Contributors
Author : Yves Van Nieuwenhove
Annotation
Description Hoe ga je als merk om met de meest reclamekritische generatie ooit? Generatie Y is de meest reclamekritische consumentengeneratie ooit. Omdat ze drie keer de omvang bezit van Generatie X zal deze groep jongeren een gigantische invloed hebben op de maatschappij en de economie van de toekomst. Maar wat drijft hen en hoe ontwikkel je voor hen de juiste merkstrategie? Deze gereviseerde tweede editie van How cool brands stay hot is gebaseerd op baanbrekend onderzoek van de afgelopen vijf jaar en vergroot het inzicht in het consumeren, de psychologie en het gedrag van de 'Millennials'. Het boek is een inspiratiebron voor elke marketeer die de connectie wil aangaan met de nieuwe consumentengeneratie en toont aan op welke manier je advertising, marketing en branding voor hen relevant maakt. Talrijke casestudy's gebaseerd op interviews met marketingverantwoordelijken van succesvolle internationale merken als Converse, Heineken, DIESEL, Coca-Cola, MasterCard, eBay en BBC onthullen de belangrijkste attributen van een jongerenmerk. How cool brands stay hot voorziet je van creatieve ideeën om je merk beter te ontwikkelen en positioneren op maat van de jongeren van nu. 25% van de royalties van How cool brands stay hot worden geschonken aan de Staying Alive Foundation - een hiv/ aidsorganisatie die jongvolwassenen steunt.
Genres
Subjects
450 Lifestyle algemeen NUR
NSTC
Publisher Uitgeverij Lannoo
Imprint
Language dut
Page count 240
Duration
Publication date first 2014-11-25
Publication date latest 2024-09-17
Cover URL
Editions
  • ISBN: 9789401416863 (ED)

Ratings & Reviews

0.0
0 ratings
Sign in to rate
You need to be logged in to submit a rating.

Recent Reviews

No reviews yet. Be the first to review this book!