Unbidan
Acme Inc.
            {
    "id": 270968,
    "slug": "optimaliseren-van-clientenparticipatie-frans-brinkman",
    "nstc": null,
    "title": "Optimaliseren van clientenparticipatie",
    "subtitle": null,
    "collection_title": null,
    "collection_part_number": null,
    "annotation": null,
    "description": "Een hulpverlener in de sociaal?agogische beroepspraktijk dient zich voortdurend vragen te stellen als: hoe gaat het met mijn cli?nt, wat gebeurt er tussen mij en mijn cli?nt, wat kan ik anders doen, wat kan ik beter doen om de cli?nt te helpen diens kwaliteit van leven te verhogen? Hoe sluit ik het best aan bij de cli?nt en hoe geef ik de cli?nt optimale ruimte om mee te denken, mee te praten, en mee te beslissen? Hoe genereer ik tegenspraak? <br />In dit boek geeft Frans Brinkman antwoord op bovenstaande vragen in een verkenning van het partnerschap van cli?nten. Hij legt daarbij het accent op individuele hulpverleners. Hoe dienen zij zich te verhouden tot cli?nten, cli?ntvertegenwoordigers en naasten van cli?nten? Hoewel ook handelingsaanwijzingen worden geven, is de kern van het betoog de zogenaamde reflectieve professionaliteit. <br />De auteur schetst in vier delen de achtergrond van cli?ntparticipatie en gaat in op structuren en grenzen om vervolgens aandachtspunten de voor gespreksvoering de revue te laten passeren. Het boek besluit met een deel over de bijdrage van cli?nten aan onze werkontwikkeling.",
    "imprint": null,
    "language_code": "dut",
    "original_language_code": null,
    "page_count": 189,
    "duration_seconds": null,
    "publication_date_first": "2001-10-30",
    "publication_date_latest": "2001-10-30",
    "cover_url": null,
    "editions": [
        {
            "isbn": "9789031337255",
            "product_form": "BC"
        }
    ],
    "ratings_count": 0,
    "read_count": 0,
    "review_count": 0,
    "favorite_count": 0,
    "reading_status_read_count": 0,
    "reading_status_reading_count": 0,
    "reading_status_want_to_read_count": 0,
    "rating_average": null,
    "ratings_distribution": {
        "1": 0,
        "2": 0,
        "3": 0,
        "4": 0,
        "5": 0
    },
    "created_at": "2025-09-19T13:05:34+00:00",
    "updated_at": "2025-10-31T00:20:56+00:00",
    "publisher": {
        "id": 202,
        "slug": "springer-media-bv",
        "name": "Springer Media B.V.",
        "created_at": "2025-09-19T12:27:49+00:00",
        "updated_at": "2025-09-19T15:05:02+00:00"
    },
    "contributors": [
        {
            "id": 159288,
            "slug": "frans-brinkman-2",
            "key_names": "Brinkman",
            "names_before_key": "Frans",
            "prefix_to_key": null,
            "contributor_role": "A01",
            "readable_contributor_role": "Author"
        }
    ],
    "genres": [],
    "subjects": [
        {
            "scheme_identifier": "32",
            "scheme_version": null,
            "main_subject": false,
            "subject_code": "740",
            "created_at": "2025-09-19T13:05:34+00:00",
            "updated_at": "2025-09-19T13:05:34+00:00"
        }
    ],
    "campaigns": []
}
        

Optimaliseren van clientenparticipatie

ID 270968
Slug optimaliseren-van-clientenparticipatie-frans-brinkman
Contributors
Author : Frans Brinkman
Annotation
Description Een hulpverlener in de sociaal?agogische beroepspraktijk dient zich voortdurend vragen te stellen als: hoe gaat het met mijn cli?nt, wat gebeurt er tussen mij en mijn cli?nt, wat kan ik anders doen, wat kan ik beter doen om de cli?nt te helpen diens kwaliteit van leven te verhogen? Hoe sluit ik het best aan bij de cli?nt en hoe geef ik de cli?nt optimale ruimte om mee te denken, mee te praten, en mee te beslissen? Hoe genereer ik tegenspraak? <br />In dit boek geeft Frans Brinkman antwoord op bovenstaande vragen in een verkenning van het partnerschap van cli?nten. Hij legt daarbij het accent op individuele hulpverleners. Hoe dienen zij zich te verhouden tot cli?nten, cli?ntvertegenwoordigers en naasten van cli?nten? Hoewel ook handelingsaanwijzingen worden geven, is de kern van het betoog de zogenaamde reflectieve professionaliteit. <br />De auteur schetst in vier delen de achtergrond van cli?ntparticipatie en gaat in op structuren en grenzen om vervolgens aandachtspunten de voor gespreksvoering de revue te laten passeren. Het boek besluit met een deel over de bijdrage van cli?nten aan onze werkontwikkeling.
Genres
Subjects
740 Mens en maatschappij algemeen NUR
NSTC
Publisher Springer Media B.V.
Imprint
Language dut
Page count 189
Duration
Publication date first 2001-10-30
Publication date latest 2001-10-30
Cover URL
Editions
  • ISBN: 9789031337255 (BC)

Ratings & Reviews

0.0
0 ratings
Sign in to rate
You need to be logged in to submit a rating.

Recent Reviews

No reviews yet. Be the first to review this book!