Unbidan
Acme Inc.
            {
    "id": 279576,
    "slug": "overtuigingskracht-n-goldstein",
    "nstc": null,
    "title": "Overtuigingskracht",
    "subtitle": null,
    "collection_title": null,
    "collection_part_number": null,
    "annotation": "<p>Waarom willen mensen minder als je hun meer biedt? Wat is het actieve element van commitment? Welk woord verbetert je overtuigingskracht? In welk geval geloven mensen alles wat ze lezen? Maatschappelijk succes bereik je als veel mensen ingaan op je verzoeken of aanbevelingen. Overtuigingskracht is daarbij de motor. Er is veel onderzoek gedaan naar de psychologie van overreden en be&iuml;nvloeden. En wat blijkt? De resultaten zijn direct toepasbaar en maken iemand invloedrijker en beter in de omgang met andere mensen, op het werk of priv&eacute;, in de dagelijkse praktijk van reclame, communicatie, politiek, beleid, marketing, strategie, management, hulpverlening of advisering. Wie overtuigender wil worden en wil leren om mensen en processen beter te be&iuml;nvloeden, moet zowel de theorie als de voorbeelden van overredingsstrategie&euml;n kennen. Dit boek biedt beide. Hoe krijg je mensen zover dat ze \"Ja!\" zeggen op iets? Aan de hand van 50 verhalen ontvouwt dit boek de psychologie van het overreden. Noah Goldstein en Robert Cialdini (bekend van zijn zeer gezaghebbende boek Invloed, waarvan wereldwijd meer dan 1 miljoen exemplaren zijn verkocht) zijn verbonden aan Arizona State University. Steve Martin is mede-directeur van het Britse bureau Influence at Work.</p>",
    "description": null,
    "imprint": null,
    "language_code": "dut",
    "original_language_code": null,
    "page_count": 239,
    "duration_seconds": null,
    "publication_date_first": "2008-04-12",
    "publication_date_latest": "2008-04-12",
    "cover_url": null,
    "editions": [
        {
            "isbn": "9789057122729",
            "product_form": "BC"
        }
    ],
    "ratings_count": 0,
    "read_count": 0,
    "review_count": 0,
    "favorite_count": 0,
    "reading_status_read_count": 0,
    "reading_status_reading_count": 0,
    "reading_status_want_to_read_count": 0,
    "rating_average": null,
    "ratings_distribution": {
        "1": 0,
        "2": 0,
        "3": 0,
        "4": 0,
        "5": 0
    },
    "created_at": "2025-09-19T13:07:25+00:00",
    "updated_at": "2025-11-01T00:22:13+00:00",
    "publisher": {
        "id": 334,
        "slug": "uitgeverij-nieuwezijds-bv",
        "name": "Uitgeverij Nieuwezijds b.v.",
        "created_at": "2025-09-19T12:32:31+00:00",
        "updated_at": "2025-09-19T15:11:57+00:00"
    },
    "contributors": [
        {
            "id": 166866,
            "slug": "n-goldstein",
            "key_names": "Goldstein",
            "names_before_key": "N.",
            "prefix_to_key": null,
            "contributor_role": "A01",
            "readable_contributor_role": "Author"
        },
        {
            "id": 166867,
            "slug": "s-martin-2",
            "key_names": "Martin",
            "names_before_key": "S.",
            "prefix_to_key": null,
            "contributor_role": "A01",
            "readable_contributor_role": "Author"
        },
        {
            "id": 166868,
            "slug": "rb-cialdini",
            "key_names": "Cialdini",
            "names_before_key": "R.B.",
            "prefix_to_key": null,
            "contributor_role": "A01",
            "readable_contributor_role": "Author"
        }
    ],
    "genres": [],
    "subjects": [
        {
            "scheme_identifier": "32",
            "scheme_version": null,
            "main_subject": false,
            "subject_code": "780",
            "created_at": "2025-09-19T13:07:25+00:00",
            "updated_at": "2025-09-19T13:07:25+00:00"
        }
    ],
    "campaigns": []
}
        

Overtuigingskracht

ID 279576
Slug overtuigingskracht-n-goldstein
Contributors
Author : N. Goldstein
Author : S. Martin
Author : R.B. Cialdini
Annotation <p>Waarom willen mensen minder als je hun meer biedt? Wat is het actieve element van commitment? Welk woord verbetert je overtuigingskracht? In welk geval geloven mensen alles wat ze lezen? Maatschappelijk succes bereik je als veel mensen ingaan op je verzoeken of aanbevelingen. Overtuigingskracht is daarbij de motor. Er is veel onderzoek gedaan naar de psychologie van overreden en be&iuml;nvloeden. En wat blijkt? De resultaten zijn direct toepasbaar en maken iemand invloedrijker en beter in de omgang met andere mensen, op het werk of priv&eacute;, in de dagelijkse praktijk van reclame, communicatie, politiek, beleid, marketing, strategie, management, hulpverlening of advisering. Wie overtuigender wil worden en wil leren om mensen en processen beter te be&iuml;nvloeden, moet zowel de theorie als de voorbeelden van overredingsstrategie&euml;n kennen. Dit boek biedt beide. Hoe krijg je mensen zover dat ze "Ja!" zeggen op iets? Aan de hand van 50 verhalen ontvouwt dit boek de psychologie van het overreden. Noah Goldstein en Robert Cialdini (bekend van zijn zeer gezaghebbende boek Invloed, waarvan wereldwijd meer dan 1 miljoen exemplaren zijn verkocht) zijn verbonden aan Arizona State University. Steve Martin is mede-directeur van het Britse bureau Influence at Work.</p>
Description
Genres
Subjects
780 Economie en bedrijf algemeen NUR
NSTC
Publisher Uitgeverij Nieuwezijds b.v.
Imprint
Language dut
Page count 239
Duration
Publication date first 2008-04-12
Publication date latest 2008-04-12
Cover URL
Editions
  • ISBN: 9789057122729 (BC)

Ratings & Reviews

0.0
0 ratings
Sign in to rate
You need to be logged in to submit a rating.

Recent Reviews

No reviews yet. Be the first to review this book!