Unbidan
Acme Inc.
            {
    "id": 442229,
    "slug": "retail-de-digitale-hysterie-voorbij-gino-van-ossel",
    "nstc": null,
    "title": "Retail",
    "subtitle": null,
    "collection_title": null,
    "collection_part_number": null,
    "annotation": null,
    "description": "<p>De digitale revolutie heeft de klant veeleisender dan ooit gemaakt. Snelheid, transparantie en hyperpersonalisatie zijn de norm. Steeds meer merkfabrikanten verkopen in eigen winkels en webshops rechtstreeks aan de consument. Ondertussen kondigen nieuwe technologie&euml;n een volgende schokgolf aan. In dit boek introduceert Gino Van Ossel het concept optichannel, waarmee hij retailers, merkfabrikanten en dienstenbedrijven voorbij de digitale hysterie leidt. Met herkenbare voorbeelden is het een realistische kijk op retail en een praktisch kader om een succesvolle strategie uit te zetten die winst, competitiviteit en klantgerichtheid combineert.</p>",
    "imprint": null,
    "language_code": "dut",
    "original_language_code": null,
    "page_count": 326,
    "duration_seconds": null,
    "publication_date_first": "2018-01-01",
    "publication_date_latest": "2022-08-01",
    "cover_url": null,
    "editions": [],
    "ratings_count": 0,
    "read_count": 0,
    "review_count": 0,
    "favorite_count": 0,
    "reading_status_read_count": 0,
    "reading_status_reading_count": 0,
    "reading_status_want_to_read_count": 0,
    "rating_average": null,
    "ratings_distribution": {
        "1": 0,
        "2": 0,
        "3": 0,
        "4": 0,
        "5": 0
    },
    "created_at": "2025-09-19T13:50:41+00:00",
    "updated_at": "2025-11-03T00:37:24+00:00",
    "publisher": {
        "id": 6567,
        "slug": "lannoocampus-van-duuren-media",
        "name": "LannooCampus  - Van Duuren media",
        "created_at": "2025-09-19T13:38:28+00:00",
        "updated_at": "2025-09-19T15:13:30+00:00"
    },
    "contributors": [],
    "genres": [],
    "subjects": [],
    "campaigns": []
}
        

Retail

ID 442229
Slug retail-de-digitale-hysterie-voorbij-gino-van-ossel
Contributors
Annotation
Description <p>De digitale revolutie heeft de klant veeleisender dan ooit gemaakt. Snelheid, transparantie en hyperpersonalisatie zijn de norm. Steeds meer merkfabrikanten verkopen in eigen winkels en webshops rechtstreeks aan de consument. Ondertussen kondigen nieuwe technologie&euml;n een volgende schokgolf aan. In dit boek introduceert Gino Van Ossel het concept optichannel, waarmee hij retailers, merkfabrikanten en dienstenbedrijven voorbij de digitale hysterie leidt. Met herkenbare voorbeelden is het een realistische kijk op retail en een praktisch kader om een succesvolle strategie uit te zetten die winst, competitiviteit en klantgerichtheid combineert.</p>
Genres
Subjects No subjects available
NSTC
Publisher LannooCampus - Van Duuren media
Imprint
Language dut
Page count 326
Duration
Publication date first 2018-01-01
Publication date latest 2022-08-01
Cover URL
Editions No editions available

Ratings & Reviews

0.0
0 ratings
Sign in to rate
You need to be logged in to submit a rating.

Recent Reviews

No reviews yet. Be the first to review this book!