Unbidan
Acme Inc.
            {
    "id": 322748,
    "slug": "seks-humor-en-het-beloofde-land-marc-andrews",
    "nstc": null,
    "title": "Seks, humor en het beloofde land",
    "subtitle": "de 33 beste be\u00efnvloedingstechnieken uit de reclame",
    "collection_title": null,
    "collection_part_number": null,
    "annotation": null,
    "description": "We zouden je ervan kunnen proberen te overtuigen om dit boek te kopen door aan te geven dat de voorraad bijna op is (schaarste), door je te vertellen hoeveel andere mensen het al hebben gekocht (sociale bewijskracht), door er quotes op te zetten van belangrijke wetenschappers (autoriteit), door een erotische afbeelding op het omslag te zetten (seks), door te zeggen dat het heel zielig voor het boek zou zijn als je het niet zou kopen (antropomorfisme), door humor te gebruiken of door te zeggen dat het helemaal geen boek is (disruptie). En dan hebben we nog maar 7 van de 33 technieken genoemd die in dit boek beschreven worden en waarmee je gedrag en gedachten kunt be\u00efnvloeden.\n\nIn dit boek worden de 33 krachtigste psychologische be\u00efnvloedingstechnieken uitgelegd aan de hand van succesvolle reclamecampagnes. De auteurs, drie wetenschappers met ervaring in de reclamewereld, laten precies zien hoe gedrag op bewust en onbewust niveau wordt be\u00efnvloed. En je leert hoe je deze wetenschappelijk bewezen technieken ook zelf toe kunt passen. Seks, humor en het Beloofde Land opent je de ogen voor de wondere kunst van het overtuigen. Gegarandeerd.\n\nKortom: koop het maar, het wordt fantastisch. (het Beloofde Land)\n\n*****\n\n\u2018Bevat evenveel eyecandy als eyeopeners. Je kijkt nooit meer op dezelfde manier naar een advertentie, een webwinkel of de verpakking van een product.\u2019 \u2013 FORBES\n\n\u2018Deze verborgen verleiders zijn het geheime wapen achter reclames en ze worden veel vaker toegepast dan je denkt.\u2019 \u2013 WIRED",
    "additional_content": null,
    "bestseller_60": null,
    "imprint": null,
    "language_code": "dut",
    "original_language_code": null,
    "page_count": null,
    "duration_seconds": null,
    "publication_date_first": "2018-04-17",
    "publication_date_latest": "2018-05-29",
    "cover_url": null,
    "editions": [
        {
            "isbn": "9789492493385",
            "product_form": "BC"
        },
        {
            "isbn": "9789492493392",
            "product_form": "ED"
        }
    ],
    "ratings_count": 0,
    "read_count": 0,
    "review_count": 0,
    "favorite_count": 0,
    "reading_status_read_count": 0,
    "reading_status_reading_count": 0,
    "reading_status_want_to_read_count": 0,
    "rating_average": null,
    "ratings_distribution": {
        "1": 0,
        "2": 0,
        "3": 0,
        "4": 0,
        "5": 0
    },
    "created_at": "2025-09-19T13:18:54+00:00",
    "updated_at": "2025-11-11T00:25:42+00:00",
    "publisher": {
        "id": 1797,
        "slug": "maven-publishing",
        "name": "Maven Publishing",
        "created_at": "2025-09-19T12:41:47+00:00",
        "updated_at": "2025-09-19T15:04:11+00:00"
    },
    "contributors": [
        {
            "id": 193066,
            "slug": "marc-andrews",
            "key_names": "Andrews",
            "names_before_key": "Marc",
            "prefix_to_key": null,
            "contributor_role": "A01",
            "readable_contributor_role": "Author"
        },
        {
            "id": 193067,
            "slug": "rick-van-baaren",
            "key_names": "Baaren",
            "names_before_key": "Rick",
            "prefix_to_key": "van",
            "contributor_role": "A01",
            "readable_contributor_role": "Author"
        },
        {
            "id": 193068,
            "slug": "matthijs-van-leeuwen",
            "key_names": "Leeuwen",
            "names_before_key": "Matthijs",
            "prefix_to_key": "van",
            "contributor_role": "A01",
            "readable_contributor_role": "Author"
        }
    ],
    "genres": [],
    "subjects": [
        {
            "scheme_identifier": "32",
            "scheme_version": null,
            "main_subject": false,
            "subject_code": "770",
            "created_at": "2025-09-19T13:18:54+00:00",
            "updated_at": "2025-09-19T13:18:54+00:00"
        }
    ],
    "tags": [],
    "campaigns": []
}
        

Seks, humor en het beloofde land

de 33 beste beïnvloedingstechnieken uit de reclame
ID 322748
Slug seks-humor-en-het-beloofde-land-marc-andrews
Contributors
Author : Marc Andrews
Author : Rick van Baaren
Author : Matthijs van Leeuwen
Annotation
Description We zouden je ervan kunnen proberen te overtuigen om dit boek te kopen door aan te geven dat de voorraad bijna op is (schaarste), door je te vertellen hoeveel andere mensen het al hebben gekocht (sociale bewijskracht), door er quotes op te zetten van belangrijke wetenschappers (autoriteit), door een erotische afbeelding op het omslag te zetten (seks), door te zeggen dat het heel zielig voor het boek zou zijn als je het niet zou kopen (antropomorfisme), door humor te gebruiken of door te zeggen dat het helemaal geen boek is (disruptie). En dan hebben we nog maar 7 van de 33 technieken genoemd die in dit boek beschreven worden en waarmee je gedrag en gedachten kunt beïnvloeden. In dit boek worden de 33 krachtigste psychologische beïnvloedingstechnieken uitgelegd aan de hand van succesvolle reclamecampagnes. De auteurs, drie wetenschappers met ervaring in de reclamewereld, laten precies zien hoe gedrag op bewust en onbewust niveau wordt beïnvloed. En je leert hoe je deze wetenschappelijk bewezen technieken ook zelf toe kunt passen. Seks, humor en het Beloofde Land opent je de ogen voor de wondere kunst van het overtuigen. Gegarandeerd. Kortom: koop het maar, het wordt fantastisch. (het Beloofde Land) ***** ‘Bevat evenveel eyecandy als eyeopeners. Je kijkt nooit meer op dezelfde manier naar een advertentie, een webwinkel of de verpakking van een product.’ – FORBES ‘Deze verborgen verleiders zijn het geheime wapen achter reclames en ze worden veel vaker toegepast dan je denkt.’ – WIRED
Bestseller 60
Genres
Subjects
770 Psychologie algemeen NUR
NSTC
Publisher Maven Publishing
Imprint
Language dut
Page count
Duration
Publication date first 2018-04-17
Publication date latest 2018-05-29
Cover URL
Editions
  • ISBN: 9789492493385 (BC)
  • ISBN: 9789492493392 (ED)

Ratings & Reviews

0.0
0 ratings
Sign in to rate
You need to be logged in to submit a rating.

Recent Reviews

No reviews yet. Be the first to review this book!