Unbidan
Acme Inc.
            {
    "id": 275532,
    "slug": "spirit-in-organisaties-john-van-den-bosch",
    "nstc": null,
    "title": "Spirit in organisaties",
    "subtitle": "een leidraad voor bezieling in organisaties",
    "collection_title": null,
    "collection_part_number": null,
    "annotation": "Dit boek neemt u aan de hand mee, van NU, naar de organisatie van de toekomst. Je bent na het lezen van dit boek in staat om je eigen SPOR-Plan Spiritueel Ondernemers-Plan te maken.",
    "description": "Dit boek neemt u aan de hand mee, van NU, naar de organisatie van de TOEKOMST.\n\nHet staat stil bij de huidige situatie, waarbij ons zelfbeschikkingsrecht steeds verder wordt ingeperkt en onze werkzaamheden steeds geestdodender worden, met alle gevolgen van dien.\n\nFalende relaties, bedrijven en systemen, depressies en burn-outs komen steeds vaker voor. De vraag is echter wat de oorzaken hiervan zijn en hoe we deze trends kunnen veranderen.\n \nWanneer we in staat zijn om ons werkelijke ZIJN weer te herstellen en onze Spirituele geaardheid weer te herkennen en te onderkennen, dan zullen individuen en organisaties weer opbloeien (lees menselijker worden). \nAlleen als wij onze geestelijke vermogens inzetten, zijn wij in staat grotere problemen het hoofd te bieden.\n\nDoor innovatieve modellen waarin onze creatieve kracht centraal staat, worden praktische gereedschappen aangereikt die toepasbaar zijn voor iedereen en elke organisatie.\n\nHet eindresultaat is dat de lezer in staat is zijn eigen organisatieplan op te stellen, gebaseerd op de uitgangspunten van dit boek en waarin de Missie, de Visie, het Beleid en de Strategie een centrale rol spelen. \n\nDit boek is een MUST voor iedere ondernemer, manager en leidinglevende die succesvol wil zijn. Maar zeker ook voor iedereen die meer inzicht wil krijgen in de huidige organisatieproblematiek in relatie tot zijn persoonlijke succes.\n\nOver de auteur:\nIn 1982 startte John als zelfstandig ondernemer met een bouwkundig teken-en adviesbureau, en ruilde dit na 1 jaar in voor het reclameproductievak. In 18 jaar tijd heeft hij zijn bedrijf uitgebouwd tot \u00e9\u00e9n van de grotere reclameproductiebedrijven van Nederland met een miljoenenomzet en grote klanten als Shell, General Motors, Eneco en Center Parcs.\nVanaf 1995 ging hij zich verdiepen in de menswetenschappen en had veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling van vooral Amerikaanse wetenschappers en filosofen.\nBegin deze eeuw zette hij een nieuwe koers in door te starten met een Amerikaanse Sign-franchise licentie voor Nederland. Hij bouwde deze onderneming uit tot 19 vestigingen in Nederland, Belgi\u00eb, en Duitsland.\n\nMet zijn ondernemerservaring (bedrijven opzetten, verkopen en saneren), commerci\u00eble ervaring (grote accounts bediend) en franchise ervaring (8 jaar internationale franchise organisatie geleid), wil John nu een bron van informatie en inspiratie zijn en een platform cre\u00ebren voor eerlijke, hardwerkende ondernemers.",
    "additional_content": null,
    "bestseller_60": null,
    "imprint": null,
    "language_code": "dut",
    "original_language_code": null,
    "page_count": 191,
    "duration_seconds": null,
    "publication_date_first": "2011-06-17",
    "publication_date_latest": "2011-06-17",
    "cover_url": null,
    "editions": [
        {
            "isbn": "9789490863012",
            "product_form": "BC"
        }
    ],
    "ratings_count": 0,
    "read_count": 0,
    "review_count": 0,
    "favorite_count": 0,
    "reading_status_read_count": 0,
    "reading_status_reading_count": 0,
    "reading_status_want_to_read_count": 0,
    "rating_average": null,
    "ratings_distribution": {
        "1": 0,
        "2": 0,
        "3": 0,
        "4": 0,
        "5": 0
    },
    "created_at": "2025-09-19T13:06:28+00:00",
    "updated_at": "2025-11-07T00:21:10+00:00",
    "publisher": {
        "id": 1894,
        "slug": "succesboeken",
        "name": "Succesboeken",
        "created_at": "2025-09-19T12:42:53+00:00",
        "updated_at": "2025-09-19T15:08:56+00:00"
    },
    "contributors": [
        {
            "id": 163663,
            "slug": "john-van-den-bosch",
            "key_names": "Bosch",
            "names_before_key": "John",
            "prefix_to_key": "van den",
            "contributor_role": "A01",
            "readable_contributor_role": "Author"
        }
    ],
    "genres": [],
    "subjects": [
        {
            "scheme_identifier": "32",
            "scheme_version": null,
            "main_subject": false,
            "subject_code": "728",
            "created_at": "2025-09-19T13:06:28+00:00",
            "updated_at": "2025-09-19T13:06:28+00:00"
        }
    ],
    "tags": [],
    "campaigns": []
}
        

Spirit in organisaties

een leidraad voor bezieling in organisaties
ID 275532
Slug spirit-in-organisaties-john-van-den-bosch
Contributors
Author : John van den Bosch
Annotation Dit boek neemt u aan de hand mee, van NU, naar de organisatie van de toekomst. Je bent na het lezen van dit boek in staat om je eigen SPOR-Plan Spiritueel Ondernemers-Plan te maken.
Description Dit boek neemt u aan de hand mee, van NU, naar de organisatie van de TOEKOMST. Het staat stil bij de huidige situatie, waarbij ons zelfbeschikkingsrecht steeds verder wordt ingeperkt en onze werkzaamheden steeds geestdodender worden, met alle gevolgen van dien. Falende relaties, bedrijven en systemen, depressies en burn-outs komen steeds vaker voor. De vraag is echter wat de oorzaken hiervan zijn en hoe we deze trends kunnen veranderen. Wanneer we in staat zijn om ons werkelijke ZIJN weer te herstellen en onze Spirituele geaardheid weer te herkennen en te onderkennen, dan zullen individuen en organisaties weer opbloeien (lees menselijker worden). Alleen als wij onze geestelijke vermogens inzetten, zijn wij in staat grotere problemen het hoofd te bieden. Door innovatieve modellen waarin onze creatieve kracht centraal staat, worden praktische gereedschappen aangereikt die toepasbaar zijn voor iedereen en elke organisatie. Het eindresultaat is dat de lezer in staat is zijn eigen organisatieplan op te stellen, gebaseerd op de uitgangspunten van dit boek en waarin de Missie, de Visie, het Beleid en de Strategie een centrale rol spelen. Dit boek is een MUST voor iedere ondernemer, manager en leidinglevende die succesvol wil zijn. Maar zeker ook voor iedereen die meer inzicht wil krijgen in de huidige organisatieproblematiek in relatie tot zijn persoonlijke succes. Over de auteur: In 1982 startte John als zelfstandig ondernemer met een bouwkundig teken-en adviesbureau, en ruilde dit na 1 jaar in voor het reclameproductievak. In 18 jaar tijd heeft hij zijn bedrijf uitgebouwd tot één van de grotere reclameproductiebedrijven van Nederland met een miljoenenomzet en grote klanten als Shell, General Motors, Eneco en Center Parcs. Vanaf 1995 ging hij zich verdiepen in de menswetenschappen en had veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling van vooral Amerikaanse wetenschappers en filosofen. Begin deze eeuw zette hij een nieuwe koers in door te starten met een Amerikaanse Sign-franchise licentie voor Nederland. Hij bouwde deze onderneming uit tot 19 vestigingen in Nederland, België, en Duitsland. Met zijn ondernemerservaring (bedrijven opzetten, verkopen en saneren), commerciële ervaring (grote accounts bediend) en franchise ervaring (8 jaar internationale franchise organisatie geleid), wil John nu een bron van informatie en inspiratie zijn en een platform creëren voor eerlijke, hardwerkende ondernemers.
Bestseller 60
Genres
Subjects
728 Spiritualiteit NUR
NSTC
Publisher Succesboeken
Imprint
Language dut
Page count 191
Duration
Publication date first 2011-06-17
Publication date latest 2011-06-17
Cover URL
Editions
  • ISBN: 9789490863012 (BC)

Ratings & Reviews

0.0
0 ratings
Sign in to rate
You need to be logged in to submit a rating.

Recent Reviews

No reviews yet. Be the first to review this book!