Unbidan
Acme Inc.
An error occurred
  • Request ist not authorized. Maybe your session has been expired. Please log in again.
            {
    "id": 427230,
    "slug": "storytelling-guido-everaert",
    "nstc": null,
    "title": "Storytelling",
    "subtitle": null,
    "collection_title": null,
    "collection_part_number": null,
    "annotation": null,
    "description": "Storytelling is meer dan alleen verhaaltjes Al te vaak wordt in de marketingwereld een perspectief gehanteerd dat erg merk- en organisatiegeori\u00ebnteerd is. Waarna men zich de vraag stelt waarom iets niet aanslaat. De reden is simpel: omdat het niet boeit. Omdat er niemand op zit te wachten. Het vertellen van verhalen is een kunst, maar wel een die ook in het bedrijfsleven een rol kan spelen. Verhalen maken content duidelijker, brengen organisaties onder de aandacht, maken een merk tastbaar. Als je weet hoe het concept te gebruiken, vormt Storytelling een haast onmisbaar instrument in een modern marketingarsenaal. Via voorbeelden en inzichten uit de praktijk maakt Guido Everaert in Storytelling duidelijk hoe rijk de techniek wel kan zijn en wat ze kan bijdragen aan de marketing van merken en organisaties. Kernbegrippen en basistechnieken worden ge\u00efllustreerd, minder voor de hand liggende maar belangrijke aspecten komen uitvoerig aan bod. In Storytelling bundelt de auteur meer dan twee decennia ervaring in marketing, communicatie en copywriting in een vlot leesbaar geheel dat geen enkel aspect van storytelling voor bedrijven onbesproken laat: van personages tot doelpubliek, van basisplots tot social media.",
    "imprint": null,
    "language_code": "dut",
    "original_language_code": null,
    "page_count": null,
    "duration_seconds": null,
    "publication_date_first": "2014-01-01",
    "publication_date_latest": "2014-01-01",
    "cover_url": null,
    "editions": [],
    "ratings_count": 0,
    "read_count": 0,
    "review_count": 0,
    "favorite_count": 0,
    "reading_status_read_count": 0,
    "reading_status_reading_count": 0,
    "reading_status_want_to_read_count": 0,
    "rating_average": null,
    "ratings_distribution": {
        "1": 0,
        "2": 0,
        "3": 0,
        "4": 0,
        "5": 0
    },
    "created_at": "2025-09-19T13:46:53+00:00",
    "updated_at": "2025-11-04T00:35:40+00:00",
    "publisher": {
        "id": 6567,
        "slug": "lannoocampus-van-duuren-media",
        "name": "LannooCampus  - Van Duuren media",
        "created_at": "2025-09-19T13:38:28+00:00",
        "updated_at": "2025-09-19T15:13:30+00:00"
    },
    "contributors": [
        {
            "id": 262690,
            "slug": "guido-everaert-2",
            "key_names": "Everaert",
            "names_before_key": "Guido",
            "prefix_to_key": null,
            "contributor_role": "A01",
            "readable_contributor_role": "Author"
        }
    ],
    "genres": [],
    "subjects": [],
    "campaigns": []
}
        

Storytelling

ID 427230
Slug storytelling-guido-everaert
Contributors
Author : Guido Everaert
Annotation
Description Storytelling is meer dan alleen verhaaltjes Al te vaak wordt in de marketingwereld een perspectief gehanteerd dat erg merk- en organisatiegeoriënteerd is. Waarna men zich de vraag stelt waarom iets niet aanslaat. De reden is simpel: omdat het niet boeit. Omdat er niemand op zit te wachten. Het vertellen van verhalen is een kunst, maar wel een die ook in het bedrijfsleven een rol kan spelen. Verhalen maken content duidelijker, brengen organisaties onder de aandacht, maken een merk tastbaar. Als je weet hoe het concept te gebruiken, vormt Storytelling een haast onmisbaar instrument in een modern marketingarsenaal. Via voorbeelden en inzichten uit de praktijk maakt Guido Everaert in Storytelling duidelijk hoe rijk de techniek wel kan zijn en wat ze kan bijdragen aan de marketing van merken en organisaties. Kernbegrippen en basistechnieken worden geïllustreerd, minder voor de hand liggende maar belangrijke aspecten komen uitvoerig aan bod. In Storytelling bundelt de auteur meer dan twee decennia ervaring in marketing, communicatie en copywriting in een vlot leesbaar geheel dat geen enkel aspect van storytelling voor bedrijven onbesproken laat: van personages tot doelpubliek, van basisplots tot social media.
Genres
Subjects No subjects available
NSTC
Publisher LannooCampus - Van Duuren media
Imprint
Language dut
Page count
Duration
Publication date first 2014-01-01
Publication date latest 2014-01-01
Cover URL
Editions No editions available

Ratings & Reviews

0.0
0 ratings
Sign in to rate
You need to be logged in to submit a rating.

Recent Reviews

No reviews yet. Be the first to review this book!