Unbidan
Acme Inc.
            {
    "id": 95902,
    "slug": "toestel-is-in-gesprek-heeft-u-een-westra",
    "nstc": null,
    "title": "Toestel is in gesprek, heeft u \u00e9\u00e9n",
    "subtitle": null,
    "collection_title": null,
    "collection_part_number": null,
    "annotation": "Het toestel is in gesprek, heeft u \u00e9\u00e9n moment? bestaat uit een verzameling unieke reacties van bellers op de eenvoudige vraag \u2018het toestel is in gesprek, heeft u \u00e9\u00e9n moment. De publicatie is een reactie op de campagne van Youp van \u2019t Hek over falende klantenservices.\n\nDe publicatie bevat de unieke en vaak komische antwoorden van bellers op de eenvoudige standaardvraag van een helpdeskmedewerker. Met reacties als \u2018Duurt het lang? Ik bel vanuit Emmen\u2018, \u2018Ja ik was op zoek naar de heer Boer, heb ik dan goed gedraaid?\u2019 of \u2018Op zich wel, maar ik heb nu geen tijd\u2019.",
    "description": "Het toestel is in gesprek, heeft u \u00e9\u00e9n moment? bestaat uit een verzameling unieke reacties van bellers op de eenvoudige vraag \u00bfhet toestel is in gesprek, heeft u \u00e9\u00e9n moment. De publicatie is een reactie op de campagne van Youp van \u00bft Hek over falende klantenservices.<br/><br/>De publicatie bevat de unieke en vaak komische antwoorden van bellers op de eenvoudige standaardvraag van een helpdeskmedewerker. Met reacties als \u00bfDuurt het lang? Ik bel vanuit Emmen\u00bf, \u00bfJa ik was op zoek naar de heer Boer, heb ik dan goed gedraaid?\u00bf of \u00bfOp zich wel, maar ik heb nu geen tijd\u00bf.<br/><br/>",
    "additional_content": null,
    "bestseller_60": null,
    "imprint": null,
    "language_code": "dut",
    "original_language_code": null,
    "page_count": null,
    "duration_seconds": null,
    "publication_date_first": "2011-01-22",
    "publication_date_latest": "2011-01-22",
    "cover_url": null,
    "editions": [
        {
            "isbn": "9789081277044",
            "product_form": "BC"
        }
    ],
    "ratings_count": 0,
    "read_count": 0,
    "review_count": 0,
    "favorite_count": 0,
    "reading_status_read_count": 0,
    "reading_status_reading_count": 0,
    "reading_status_want_to_read_count": 0,
    "rating_average": null,
    "ratings_distribution": {
        "1": 0,
        "2": 0,
        "3": 0,
        "4": 0,
        "5": 0
    },
    "created_at": "2025-09-19T12:35:04+00:00",
    "updated_at": "2025-11-09T00:06:35+00:00",
    "publisher": {
        "id": 1386,
        "slug": "tanker-boot",
        "name": "Tanker Boot",
        "created_at": "2025-09-19T12:35:03+00:00",
        "updated_at": "2025-09-19T12:35:46+00:00"
    },
    "contributors": [
        {
            "id": 48820,
            "slug": "westra-2",
            "key_names": "Westra",
            "names_before_key": null,
            "prefix_to_key": null,
            "contributor_role": "A01",
            "readable_contributor_role": "Author"
        }
    ],
    "genres": [],
    "subjects": [
        {
            "scheme_identifier": "32",
            "scheme_version": null,
            "main_subject": false,
            "subject_code": "300",
            "created_at": "2025-09-19T12:35:04+00:00",
            "updated_at": "2025-09-19T12:35:04+00:00"
        }
    ],
    "tags": [],
    "campaigns": []
}
        

Toestel is in gesprek, heeft u één

ID 95902
Slug toestel-is-in-gesprek-heeft-u-een-westra
Contributors
Author : Westra
Annotation Het toestel is in gesprek, heeft u één moment? bestaat uit een verzameling unieke reacties van bellers op de eenvoudige vraag ‘het toestel is in gesprek, heeft u één moment. De publicatie is een reactie op de campagne van Youp van ’t Hek over falende klantenservices. De publicatie bevat de unieke en vaak komische antwoorden van bellers op de eenvoudige standaardvraag van een helpdeskmedewerker. Met reacties als ‘Duurt het lang? Ik bel vanuit Emmen‘, ‘Ja ik was op zoek naar de heer Boer, heb ik dan goed gedraaid?’ of ‘Op zich wel, maar ik heb nu geen tijd’.
Description Het toestel is in gesprek, heeft u één moment? bestaat uit een verzameling unieke reacties van bellers op de eenvoudige vraag ¿het toestel is in gesprek, heeft u één moment. De publicatie is een reactie op de campagne van Youp van ¿t Hek over falende klantenservices.<br/><br/>De publicatie bevat de unieke en vaak komische antwoorden van bellers op de eenvoudige standaardvraag van een helpdeskmedewerker. Met reacties als ¿Duurt het lang? Ik bel vanuit Emmen¿, ¿Ja ik was op zoek naar de heer Boer, heb ik dan goed gedraaid?¿ of ¿Op zich wel, maar ik heb nu geen tijd¿.<br/><br/>
Bestseller 60
Genres
Subjects
300 Literaire fictie algemeen NUR
NSTC
Publisher Tanker Boot
Imprint
Language dut
Page count
Duration
Publication date first 2011-01-22
Publication date latest 2011-01-22
Cover URL
Editions
  • ISBN: 9789081277044 (BC)

Ratings & Reviews

0.0
0 ratings
Sign in to rate
You need to be logged in to submit a rating.

Recent Reviews

No reviews yet. Be the first to review this book!