Unbidan
Acme Inc.
            {
    "id": 388309,
    "slug": "uitverkocht-jim-stolze",
    "nstc": null,
    "title": "UITVERKOCHT! ",
    "subtitle": null,
    "collection_title": null,
    "collection_part_number": null,
    "annotation": null,
    "description": "Bedrijven kijken teveel naar hun financi\u00eble resultaten; ze besteden meer budget aan nieuwe dan aan bestaande klanten en ze zijn te druk bezig om ons te verlammen met informatie en ons zodoende op te zadelen met keuzestress. \nAls ze daarmee doorgaan eindigen ze volgens Jim Stolze op het kerkhof van merken die ooit bekend waren van televisie. Die bedrijven hebben zich blijkbaar niet gerealiseerd dat we zijn overgegaan van een producteconomie naar een aandachtseconomie.\nIn de zeven delen van dit boek beschrijft Stolze de nieuwe mogelijkheden van die aandachtseconomie. Na het introduceren van het businessmodel van aandacht, volgen aansprekende cases uit de praktijk en verdiepende interviews met experts. In sommige gevallen blijkt \u00e9\u00e9n pizza meer waard dan een reclamecampagne van een half miljoen euro. ",
    "additional_content": null,
    "bestseller_60": null,
    "imprint": null,
    "language_code": "dut",
    "original_language_code": null,
    "page_count": 234,
    "duration_seconds": null,
    "publication_date_first": "2011-01-01",
    "publication_date_latest": "2011-01-01",
    "cover_url": null,
    "editions": [],
    "ratings_count": 0,
    "read_count": 0,
    "review_count": 0,
    "favorite_count": 0,
    "reading_status_read_count": 0,
    "reading_status_reading_count": 0,
    "reading_status_want_to_read_count": 0,
    "rating_average": null,
    "ratings_distribution": {
        "1": 0,
        "2": 0,
        "3": 0,
        "4": 0,
        "5": 0
    },
    "created_at": "2025-09-19T13:36:27+00:00",
    "updated_at": "2025-11-08T00:31:45+00:00",
    "publisher": {
        "id": 169,
        "slug": "aw-bruna-uitgevers-bv",
        "name": "A.W. Bruna Uitgevers B.V.",
        "created_at": "2025-09-19T12:25:20+00:00",
        "updated_at": "2025-09-19T15:13:46+00:00"
    },
    "contributors": [
        {
            "id": 237661,
            "slug": "jim-stolze-2",
            "key_names": "Stolze",
            "names_before_key": "Jim",
            "prefix_to_key": null,
            "contributor_role": "A01",
            "readable_contributor_role": "Author"
        }
    ],
    "genres": [],
    "subjects": [],
    "tags": [],
    "campaigns": []
}
        

UITVERKOCHT!

ID 388309
Slug uitverkocht-jim-stolze
Contributors
Author : Jim Stolze
Annotation
Description Bedrijven kijken teveel naar hun financiële resultaten; ze besteden meer budget aan nieuwe dan aan bestaande klanten en ze zijn te druk bezig om ons te verlammen met informatie en ons zodoende op te zadelen met keuzestress. Als ze daarmee doorgaan eindigen ze volgens Jim Stolze op het kerkhof van merken die ooit bekend waren van televisie. Die bedrijven hebben zich blijkbaar niet gerealiseerd dat we zijn overgegaan van een producteconomie naar een aandachtseconomie. In de zeven delen van dit boek beschrijft Stolze de nieuwe mogelijkheden van die aandachtseconomie. Na het introduceren van het businessmodel van aandacht, volgen aansprekende cases uit de praktijk en verdiepende interviews met experts. In sommige gevallen blijkt één pizza meer waard dan een reclamecampagne van een half miljoen euro.
Bestseller 60
Genres
Subjects No subjects available
NSTC
Publisher A.W. Bruna Uitgevers B.V.
Imprint
Language dut
Page count 234
Duration
Publication date first 2011-01-01
Publication date latest 2011-01-01
Cover URL
Editions No editions available

Ratings & Reviews

0.0
0 ratings
Sign in to rate
You need to be logged in to submit a rating.

Recent Reviews

No reviews yet. Be the first to review this book!