Unbidan
Acme Inc.
            {
    "id": 386031,
    "slug": "zakendoen-op-gevoel-het-intuitiemodel-als-basis-voor-succes-marcel-adriaanse",
    "nstc": null,
    "title": "Zakendoen op gevoel",
    "subtitle": null,
    "collection_title": null,
    "collection_part_number": null,
    "annotation": null,
    "description": "<p>In je werk sta je dagelijks voor keuzes. Hoe haal ik deze deal binnen? Neem ik die sollicitant aan of niet? Is het slim deze investering te doen? Veel mensen benaderen dit soort vragen het liefst rationeel: ze verzamelen informatie, analyseren die en doordenken alles grondig. Dat levert vaak hoofdpijn op, maar lang niet altijd een goede beslissing. Wat zou er gebeuren als je wat vaker zou luisteren naar je gevoel? Marcel Adriaanse vertrouwt al jaren op de kracht van intu&iuml;tie. Aan de hand van zijn intu&iuml;tiemodel laat hij in dit boek zien hoe intu&iuml;tie je zakelijk verder brengt. De eerste drie pijlers van het model &ndash; autonomie, analyse en timing &ndash; betreffen jou als persoon en helpen je om betere beslissingen te nemen. Met de laatste drie pijlers &ndash; intonatie, empathie en kwetsbaarheid &ndash; krijg je met minder moeite meer voor elkaar. Zijn advies? Zet je denkvermogen in, maar leer vooral te vertrouwen op je gevoel. Dat brengt je niet alleen volop energie en nieuwe inzichten, maar leidt ook tot een succesvolle organisatie en een betere versie van jezelf. - Vertrouwen op intu&iuml;tie leidt tot betere beslissingen, meer zakelijk succes en een leuker leven. - Zakendoen op gevoel is een life changer: de boeken die je daarna leest, de trainingen die je volgt, de gesprekken die je voert &ndash; je haalt er veel meer uit.</p>",
    "additional_content": null,
    "bestseller_60": null,
    "imprint": null,
    "language_code": "dut",
    "original_language_code": null,
    "page_count": 200,
    "duration_seconds": null,
    "publication_date_first": "2020-01-01",
    "publication_date_latest": "2020-09-16",
    "cover_url": null,
    "editions": [],
    "ratings_count": 0,
    "read_count": 0,
    "review_count": 0,
    "favorite_count": 0,
    "reading_status_read_count": 0,
    "reading_status_reading_count": 0,
    "reading_status_want_to_read_count": 0,
    "rating_average": null,
    "ratings_distribution": {
        "1": 0,
        "2": 0,
        "3": 0,
        "4": 0,
        "5": 0
    },
    "created_at": "2025-09-19T13:35:46+00:00",
    "updated_at": "2025-11-11T00:31:50+00:00",
    "publisher": {
        "id": 1763,
        "slug": "van-duuren-media",
        "name": "Van Duuren Media",
        "created_at": "2025-09-19T12:27:58+00:00",
        "updated_at": "2025-09-19T15:06:02+00:00"
    },
    "contributors": [],
    "genres": [],
    "subjects": [],
    "tags": [],
    "campaigns": []
}
        

Zakendoen op gevoel

ID 386031
Slug zakendoen-op-gevoel-het-intuitiemodel-als-basis-voor-succes-marcel-adriaanse
Contributors
Annotation
Description <p>In je werk sta je dagelijks voor keuzes. Hoe haal ik deze deal binnen? Neem ik die sollicitant aan of niet? Is het slim deze investering te doen? Veel mensen benaderen dit soort vragen het liefst rationeel: ze verzamelen informatie, analyseren die en doordenken alles grondig. Dat levert vaak hoofdpijn op, maar lang niet altijd een goede beslissing. Wat zou er gebeuren als je wat vaker zou luisteren naar je gevoel? Marcel Adriaanse vertrouwt al jaren op de kracht van intu&iuml;tie. Aan de hand van zijn intu&iuml;tiemodel laat hij in dit boek zien hoe intu&iuml;tie je zakelijk verder brengt. De eerste drie pijlers van het model &ndash; autonomie, analyse en timing &ndash; betreffen jou als persoon en helpen je om betere beslissingen te nemen. Met de laatste drie pijlers &ndash; intonatie, empathie en kwetsbaarheid &ndash; krijg je met minder moeite meer voor elkaar. Zijn advies? Zet je denkvermogen in, maar leer vooral te vertrouwen op je gevoel. Dat brengt je niet alleen volop energie en nieuwe inzichten, maar leidt ook tot een succesvolle organisatie en een betere versie van jezelf. - Vertrouwen op intu&iuml;tie leidt tot betere beslissingen, meer zakelijk succes en een leuker leven. - Zakendoen op gevoel is een life changer: de boeken die je daarna leest, de trainingen die je volgt, de gesprekken die je voert &ndash; je haalt er veel meer uit.</p>
Bestseller 60
Genres
Subjects No subjects available
NSTC
Publisher Van Duuren Media
Imprint
Language dut
Page count 200
Duration
Publication date first 2020-01-01
Publication date latest 2020-09-16
Cover URL
Editions No editions available

Ratings & Reviews

0.0
0 ratings
Sign in to rate
You need to be logged in to submit a rating.

Recent Reviews

No reviews yet. Be the first to review this book!